Kale kat in bed...

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
jsphynx

Re: Kale kat in bed...

Berichtdoor jsphynx » wo 27 apr 2011, 19:34

Meestal vind ik het best wel jammer, totdat ik het weer eens een keertje heb geprobeerd bigboulay_sm hier dus geen katten mee naar bed... Jeroen heeft geen zin in al die katten in bed, ik vind het wel gezellig maar het is echt geen harde. Zo ziet het eruit als ze wel allemaal meegaan:

Als ze de kans krijgen, dan gaat alles mee de slaapkamer in. De deur blijft open zodat ze gewoon op de bak en bij hun eten en drinken kunnen. We hebben een grote inloopkast aan de slaapkamer. Zodra de deur opengaat duikt Max daarin, die vindt het namelijk veel te druk met al die naaktlopers op bed, bij voorkeur nestelt hij zich op een van mijn spierwitte werkpakken. Storm gaat op mijn arm liggen waar hij vervolgens luid knorrend en flink kwijlend met zijn enorme stilleto's in begint te harken. Dit alles niet voordat hij eerst een keer of wat is opgestaan om uitgebreid mijn haar en ogen te wassen. Stoer doet een verkenning van mijn nachtkastje en gooit alles eraf, daarna kruipt ze lekker onder de dekens. Sambal kruipt ook onder de dekens, en weer eronder vandaan, eronder, eronder vandaan, kusje knufeltje kopje, eronder, eronder vandaan gil, knor, lik, knuffel, eronder, afijn jullie begrijpen hem. Als ze eenmaal ligt, klauwt ze met haar nagels, likt de binnenkant van mijn dijen of borst auwie, en hier en daar een liefdesbeetje hoort er ook bij. De slaapkamer is altijd veel te rommelig dus begint Flink met een luid krakende tour of duty door de kamer. Ondertussen vallen Dodo en Blits iedereen onder het dekbed aan waarna Stoer luid gillend en grommend de aftocht blaast. Storm en Sambal komen onder de dekens vandaag om te kijken wat er aan de hand is en Do en Blits duiken er dan onder. 5 minuten later komt de rest, inclusief namopperende Stoertje terug en begint het hele circus weer opnieuw. Het is heel gezellig maar na een uurtje kan ik ze allemaal wel killen en de volgende ochtend ben ik helemaal kapot. Soms neem ik Storm of Max wel eens op bed als Jeroen nachtdienst heeft. Als ze alleen zijn liggen ze rustig. De nakies verraden mij meteen als ik dit eens doe door de volgende dag allemaal als een wilde aan de deur te gaan staan krabben whistle_sm niet zo'n succes dus. Soms ga ik eens een nachtje boven slapen omdat ik het zo gezellig vind maar altijd ga ik naar drie uurtjes weer naar beneden shok_sm maar toch zijn ze de allerliefsten.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

geertje

Berichtdoor geertje » wo 27 apr 2011, 19:42

Ik was het bijna vergeten maar heb eens een verhaal geschreven over mijn bedperikelen met Heaven:
phpBB3/viewtopic.php?f=78&t=1109&hilit
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Renevo

Berichtdoor Renevo » do 12 mei 2011, 08:34

Afbeelding

Hier doen wij het zo ;) Maar alleen op de bank, slapen doe ik liefs alleen, anders krijg ik van slapen niks.
Afbeelding

Nancy

Berichtdoor Nancy » do 12 mei 2011, 09:12

oohh wat gezellig,allemaal lekker op een rijtje!
Afbeelding

dadelus
Contacteer:

Berichtdoor dadelus » ma 16 mei 2011, 17:38

Hier 4 van die lieve nakies en ze mogen wel eventjes in bed 's morgens vroeg zo'n halfuurtje voor we op moeten maar niet als we gaan slapen. De deur gaat onverbiddelijk dicht! Ze hebben diverse theemutsen en een krabpaalton met 4 slaapkussens en dan nog een rietenmand met kussens waar ze in en op kunnen liggen dus hoeven ze ons dus niet wakker te houden! Geen zin om ganse nacht portier te spelen he_sm
Wij hebben een sphynx verslaving! YES!

Groetjes Kurt, Annick, Mayté - Maye & Marvin & Aayla & Anariko

www.ostendsphynx.tumblr.com

The Gex Files
Contacteer:

Berichtdoor The Gex Files » wo 18 mei 2011, 15:18

Bij ons slaapt alles in de slaapkamer. De 3 bloterikken onder de dekens tegen ons aan en de Coon op de dekens. Lekker gezellig.
Minder leuk als het erg warm is want dan liggen ze zo lekker tegen je aan te zweten :-)

jent

Berichtdoor jent » zo 04 sep 2011, 22:14

hahaha, hele late reactie op het topic, maar vind m geweldig! bij ons staat er een kattenbak boven op de slaapkamer, waar ook hun eten staat met oog op dat beneden de honden zijn (waarvan een bassethound die alles eet) en een kattenbak beneden. het is ook het dagverblijf voor ze als we aan het werk zijn, dan liggen ze lekker in/ op ons bed en vermaken ze hunzelf met de spullen die daar staan. (als ze beneden blijven hebben we het risico dat ze wegschieten als een van de kids thuiskomen en niet opletten) maar snachts...pffff wat een warme boel. we hebben devil verpest want hem hadden we het eerst, we vonden m zo zielig toen ie klein was dat ie mee op bed mocht...toen kwam diabel erbij, tja die dan ook maar. nu zijn ze groot, en warm. hahaha. bovenop ze liggen doen we niet op de een of andere manier, devil ligt altijd op het eind tussen de benen en diabel tussenons in bij de ruggen, vervelend opzich zijn ze nie, tot ze wakker worden en dan met de tenen gaan spelen. maar eerlijk gezegd zijn we nu zo aan ze gewend dat ze op bed liggen, dat toen ze een nacht bij een van de kinderen mochten slapen omdat ze dat graag wilden, we ze misten. dus dat gebeurd niet meer, ze liggen lekker op onze slaapkamer.

Bonnie

Berichtdoor Bonnie » zo 04 sep 2011, 23:09

Jeej Renovo... wat een joekels gasp_sm

Gizzy is echt een kaboutertje met haar 3 kilo. Wij hebben er dus maar 1 en zij slaapt bij ons. Volgens mij hebben we ook daar alweer enorme mazzel want Gizzy slaapt in een fleecje tussen onze kussens in waardoor we beiden normaal kunnen bewegen. Soms wordt ik snachts wakker als ze naar de bak is geweest en over me heen banjert met haar stampvoetjes maar vaak merken we niet eens dat ze er is.

Tot ik 's cohtends wakker word, zodra ze ziet dat ik wakker ben kruipt ze in mijn nek en gaat daar keihard liggen spinnen D10 een mooiere manier van wakker worden kan ik me bijna niet voorstellen :)

Lieve

Berichtdoor Lieve » ma 13 aug 2012, 18:38

Leuk topic. Ik zag dat de laatste reactie al zowat een jaar geleden is, maar ik wou toch even reageren.
Mijn Lieve is een dame van vaste gewoontes. Hier is naar bed gaan een heel ritueel.
En werkelijk elke dag bijna precies hetzelfde. Zodra ik in bed lig, begint Lieve aan de dolle 5 minuten die een half uurtje duurt.
Daarna komt ze tig keer bij me en rent meteen weer weg, en een bewegende teen onder het dekbed is ook heerlijk om op te kluiven als op een karbonade. lol_sm
Hierna moet er een tijdje onder de dekens gelegen worden ter hoogte van mijn voeten.
Uiteindelijk ploft ze bovenop mij neer voor een lange knorrknorr aaibeurt.
Als er genoeg geaaid is gaat ze of op mijn voeteneind liggen, of slijmen bij hondje Bobo, die lekker in de gang ligt.
Bobo lag ook altijd op mijn voeteneind, maar daar is ze sinds een paar maanden te oud en stram voor, ze ligt liever in de gang.
Wat Lieve verder ’s nachts uitvreet weet ik niet, ik slaap er in elk geval lekker doorheen. dry_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 13 aug 2012, 19:12

Wat leuk om het bedritueel van Lieve en jou te lezen.
Zo hebben ze allemaal hun eigen dingetjes en dat maakt dat we nog gekker op ze zijn. wub_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”