Kale kat in bed...

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
yael

Re: Kale kat in bed...

Berichtdoor yael » di 14 aug 2012, 12:34

Tiny en ik zijn echte bed mensen
Wij liggen ook overdag veel in bed ivm met mijn problemen
Alle zes de katten liggen bij ons altijd
Alleen Savonds om een uur of tien gaat Chawa naar haar kamer ivm geklier van haar kant
Wij heb en pas een bed gekocht van twee meter breed bij twee meter tien lang
Elektrisch verstelbaar plus massage erin alles slaapt dus bij ons dus Gandalf mag er ook straks bij
Plaats genoeg

isis

Berichtdoor isis » di 14 aug 2012, 13:24

Bij mij slapen ze beide ook bij mij.
Van zodra ik in bed lig komen ze bij mij. Ze duwen met hun pootje op mijn neus of ik krijg een likje op mijn neus, dan moet ik het deken opendoen en gaan ze beide tegen mijn buik liggen. Ik slaap meestal op mij zij.
Als ik snachts draai, kruipen ze over mij terug tegen mijn buik. Ik zou niet meer zonder hun kunnen slapen en eigenlijk slaap ik goed want ik ben het gewoon

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » di 14 aug 2012, 14:14

Wat een leuk onderwerp :)

Jobs & Stitch zijn nog maar 2 weken bij ons en hebben al heel wat slaaptestings afgelegd :)

Plan 1 --> In zo een mega fluffy mandje achter het bed -->Overduidelijk afgekeurd door beide heren

Plan 2 -->In 1 van hun mega gezellige slaaphakjes van hun krabpaal -->Zwaar afgekeurd onder luid - eeuwigdurend gemiauw van Jobs (want slaapkamer deur ging dicht)

Plan 3 --> Achter op bed onder een fluffy deken --> Jobs vind dit ok, is er gister zelf onder gekropen, maar in het midden van de nacht kruipt hij bij mij onder de lakens. Stitch vind het maar niets om achter op bed te liggen hij wil alleen langs/op baassie liggen en liefst op mijn gezicht haha! Beidi heren begrijpen ook nog niet goed dat mensen s'nachts slapen --> Uitgebreide liefdesverklaringen worden snachts gegeven, baassie wakker maken vinden ze erg leuk!
Telkens dat de heren naar de bak zijn geweest, hapje eten, slokje drinken verwachten ze ook nog dat baassie het deken voor hun omhoog gaat houden zodat ze hun lekker kunnen installeren.

Nu moet wel zeggen dat ik de laatste 2 weken niet super geslapen heb, maar is normaal want Jobs & Stitch en wij moeten daar nog een routine in vinden!

Bridget

Berichtdoor Bridget » di 14 aug 2012, 14:22

Hier mogen ze ook slapen waar ze willen, dus ja ook bij mij in bed.
Akiko slaapt meestal samen met mij onder het deken, als hij dan te warm krijgt komt hij een beetje omhoog gekropen zodat hij met zijn hoofd en voorpoten uitgestrekt boven het deken ligt. Soms dan s'anderdaags wel spierpijn in mijn schouders van ik slecht te liggen, maar ik vind het zo schattig wub_sm als hij in mijn armen ligt en uiteindelijk voel ik dat pas s'ochtends.
Ook mijn harige katjes(5) slapen meestal bij mij, met als resultaat dat ik s'morgens wel eens een harige kriebel in mijn keel voel! mosking_sm

Dus ja af en toe deel ik mijn bed met nog 5à6 katjes want niet altijd gemakkelijk slapen is.
Maar al bij al vind ik het leuk om mijn huistijgers dicht bij mij te hebben!!! love2_sm
En ja zo eens een kattenkrab op de rug hoort er bij mij ook wel bij!
Maar die krijg ik ook als Akiko in bad moet, dus ja dat maakt het verschil nu ook weer niet.

IN ELK GEVAL GENIET ERVAN ZOU IK ZO ZEGGEN! lol_sm
Afbeelding

Nancy

Berichtdoor Nancy » di 14 aug 2012, 15:49

hier mogen ze ook slapen waar ze maar willen, quincy komt altijd bij mij liggen als ik er net inkruip
nelson is tegenwoordig afwisselend de éne keer heeft hij het bed wel gezien de andere keer niet ligt hij op de zetel
Afbeelding

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » ma 20 aug 2012, 10:12

Hier geen katten in bed! We hebben het de eerste week geprobeerd, het hele zooitje sliep in bed.
Al heel vroeg begonnen ze te klieren waardoor ik dan al rond 5 uur op was en zij weer lekker verder gingen spelen in bed bird_sm .
Ook de honden vonden het verschrikkelijk want die waren vaak de pineut van de klier partijen door de 2 broers.
Dus na een week hebben we ze uit bed verbannen.
Zomers slaapt alles in huis en hebben we de slaapkamerdeur dicht.
In de winter slapen de honden wel bij ons, maar die gaan liggen en daar heb je geen last van.
Helaas, maar ze slapen lekker samen in de krabpaal en als ik opsta word ik vrolijk begroet en zijn we allemaal weer blij met een onze nachtrust chaton_sm
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

Vlam

Berichtdoor Vlam » di 18 sep 2012, 17:24

Hier ook geen katten in bed! Puur omdat alles smerig wordt

isolde

Berichtdoor isolde » di 18 sep 2012, 19:31

Maakt mij niet uit als ze wat afgeven,daar heb ik een wasmachine voor.
Ik kan niet slapen zonder mijn liefjes.Iedereen mag bij mams in bed.
lach_sm
Afbeelding

Nancy

Berichtdoor Nancy » di 18 sep 2012, 20:11

bij ons ook het bedje in , IK ROEP ZE ZELFS pardon_sm lach_sm
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 18 sep 2012, 22:20

Ja hoor, bij mij ook... als ik naar bed ga krijgen ze allemaal een kus en knuffel en vraag ik of ze gezellig mee naar bed gaan (alleen roxy ligt meestal al op bed). Vindt het wel gezellig pardon_sm
Afbeelding

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”