Kale kat in bed...

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
ismar

Re: Kale kat in bed...

Berichtdoor ismar » di 18 sep 2012, 23:39

Ik kan niet meer zonder......
Afgelopen zaterdag was het laat geworden....3 uur s'nachts.
Phoebe & Dillen lagen al een tijdje heerlijk te slapen in hun fleeche dekentje op de bank dus ik naar bed met de gedachte ..ze komen zo wel.
Schrok ik s'morgens om half 7 wakker....alleen...!!
Ik rennen naar beneden om te kijken of alles wel goed was.
Liggen ze heerlijk tegen elkaar aan te slapen.
Ik was wel erg blij dat ze met me mee naar boven gingen en lekker tegen mij aankropen om nog een paar uurtjes te slapen... sleep_sm
Katten laten pootafdrukken achter op je hart....

jalinaziva

Berichtdoor jalinaziva » di 02 apr 2013, 23:02

Dit was ook iets wat ik wou vragen laugh_sm .
Of een Sphynx bij je in bed moet slapen laugh_sm . Ik lees dus dat het ook anders kan laugh_sm .
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 03 apr 2013, 08:24

Tja, het is maar net wat je zelf wilt.
Hier slapen er twee in bed en ik wil ze niet missen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » wo 03 apr 2013, 09:57

Hier liggen beide heren ook lekker gezellig in bed en zoals Clem het zegt zou het ook niet meer willen missen, zalig zo 2 warmtebronnen die tegen je aan kruipen!

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » wo 03 apr 2013, 15:46

Hier slaapt er niets kaals in bed, wordt helemaal gek van ze huh_sm huh_sm headbang_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » wo 03 apr 2013, 18:43

Leuk om dit topic weer eens te lezen toppie_sm
Kan er nu zelf op reageren haha
In het begin sliepen Revi en Denzie wel bij ons, in een mandje op het voeteneind.
Ze bleven keurig liggen totdat 1 van hen eruit ging en ging eten.. kwam terug en jaaa party! op je hoofd.. wie loopt er nu op je hoofd.. alleen Denzie doet dat, Revi en Max stappen er netjes overheen haha
Omdat ik erg ligt slaap slapen ze niet meer bij ons, vind het moeilijk om ze er dan uit te zetten en verder te slapen.
Nu weten ze dat ze even meemogen, tv kijken, en als ik ga slapen brengen we ze weg, meestal racen ze zelf al wel als je opstaat en slapen ze lekker op de kattenbank met zn drietjes op elkaar cool_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 03 apr 2013, 18:45

Nou hier stampen zowel Joy als Sadie ook gewoon letterlijk op mijn hoofd hoor terwijl ze er best omheen zouden kunnen gaan.
Vast ook iets wat sphynx eigen is. wacko_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » wo 03 apr 2013, 19:15

Stitch is de koning van hoofdstappen, hij staat regelmatig met zijn 4 poten tegelijk op mijn hoofd met af een toe een kras in mijn gezicht als gevolg ook blijft hij vaak achter mijn oorbellen haken en mag ik het hele bed weer overhoop halen om ze te zoeken.

Jobs weet hoe hij over een hoofd kan stappen maar vind het ook wel eens leuk zijn koude pootjes op mijn gezicht te zetten LOL het zijn toch zo een snuitjes :)

Milo

Berichtdoor Milo » do 04 apr 2013, 23:41

Hier heeft madam 3 bedden en 3 slaapkamers tot haar beschikking de gehele dag.
Overdag vaak in 1 van de kinder bedden onder het dekbed, nacht meestal in mijn bed.
Kamer van de jongste gaat een hekje voor, die moet ze altijd wel ergens een knauw geven en slaapt het kind nauwelijks of gehavend wakker en dat gaat me toch te ver.
In mijn bed ligt ze op het dekbed onder een soort sprei wat op het bed ligt en dan op het voeteind...wat met deze kou heerlijk knetterd als ze eronderuit kruipt lol_sm .

Liefst heb ik dr niet in de bedden...wasmachine is er wel goed voor maar soms is alles zo ranzig in no time en dat vind ik in de kinders hun bedden niet altijd even prettig...
Ze heeft namelijk een complete Efteling aan bedjes, mandjes en kleedjes maar ja, zo'n knap bed ligt meestal toch het beste he...
Groetjes Miranda

SiL

Berichtdoor SiL » vr 05 apr 2013, 08:19

Hier hebben de dames hun eigen slaapkamer met hun eigen bed. Dat bed kan natuurlijk niet tippen aan dat van ons maar ik doe geen oog dicht als ze bij ons in bed liggen. Daarnaast vind ik niet alles wat in de slaapkamer gebeurd bestemd voor kattenoogjes of welke andere oogjes dan ook.
Als ik de meiden 's nachts los in huis laat lopen, gillen ze ook de hele buurt bij elkaar vandaar dat ze echt "opgesloten" worden. (Het is een ruime slaapkamer van 20 m² en van alle gemakken voorzien). Als 's ochtends één van ons nog in bed ligt gaan ze al voor de deur staan roepen.
Groetjes SiL
Afbeelding

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”