Letterlijk een haarbal tussen de sphynxen

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
sphynxlover

Re: Letterlijk een haarbal tussen de sphynxen

Berichtdoor sphynxlover » do 23 feb 2012, 10:23

[quote="manoe76"]Pas ajb wel op met kattengras... je hebt namelijk 2 soorten, het een is harder, dikker en stugger en die zou ik dus ECHT afraden... Wij zien vrij regelmatig katten die zo'n spriet achter in hun keel hebben steken die dan onder narcose verwijderd moet worden. Met een beetje pech schiet zo'n sprietje in de neus en kan je naar de internist om 'm met een scope te laten verwijderen...
Je hebt dus ook kattengras wat veel zachter is en daar heb je dat probleem niet zo bij. Ik weet dat ze het vaak heerlijk vinden, maar bij mij komt 't er niet in....[/quote]

ok gelukkig weer iets bijgeleerd blush_sm
zo had ik er nog niet over nagedacht
denk dat het hier ook niet meer gezet wordt

manoe76
Contacteer:

Re: Letterlijk een haarbal tussen de sphynxen

Berichtdoor manoe76 » do 23 feb 2012, 23:56

Pas ajb wel op met kattengras... je hebt namelijk 2 soorten, het een is harder, dikker en stugger en die zou ik dus ECHT afraden... Wij zien vrij regelmatig katten die zo'n spriet achter in hun keel hebben steken die dan onder narcose verwijderd moet worden. Met een beetje pech schiet zo'n sprietje in de neus en kan je naar de internist om 'm met een scope te laten verwijderen...
Je hebt dus ook kattengras wat veel zachter is en daar heb je dat probleem niet zo bij. Ik weet dat ze het vaak heerlijk vinden, maar bij mij komt 't er niet in....
ok gelukkig weer iets bijgeleerd blush_sm
zo had ik er nog niet over nagedacht
denk dat het hier ook niet meer gezet wordt
Nee, het is ook niet zo bekend, maar komt toch helaas best veel voor. Maar ook gewoon bij katten die buiten komen en daar gras eten. Ze vinden het gewoon lekker en als ze wat kwijt moeten weten ze dat het effectief kan zijn. Je kan wel kattengras neerzetten, maar dan moet je dus dat zachte gras hebben. Maar ik weet helaas niet of die 2 verschillende grassen in de winkel ook verschillende namen hebben. Volgens mij heet het altijd gewoon "kattengras", maar bij sommige winkels heb je beiden en dan kan je goed vergelijken. Maar hier vinden ze de haarballenpasta ook heerlijk en is ook heel effectief als er haren in de weg zitten ;-)
Afbeelding

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”