hoe leer je een sphynx iets?

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: hoe leer je een sphynx iets?

Berichtdoor Wil » vr 16 mar 2012, 19:59

Hoi Belinda
yesss kijk jij bent er achter ,klopt veel geduld en heel strikt ;)tegen de tijd dat je ze achter het behang wil plakken ,zijn ze door de puber tijd heen ,,tot dan succes whistle_sm whistle_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

riddle

Berichtdoor riddle » vr 16 mar 2012, 20:12

Jammer dat de Sticky Pauws niet helpen, maar ik héb er bij gezegd "normaal" vinden katten dat akelig, en je ziet ,Sphynxen zijn niet zomaar katten hé...
Dan zou ik inderdaad eens proberen met het geluid van de boxen en/of TV zelf.
Nu is het dus Seti's beurt om te puberen.Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb hier een Cornishje van 10jaar, met Hcm dan nog, en als die iets in zijn hoofd heeft, krijg je het er niét uit hoor.Hij is dan ook nog eens érg verbaal, en kan ook nog luidop tegenpruttelen...
En toch...ben ik stapelgek op hem.
Ann

inba

Berichtdoor inba » vr 16 mar 2012, 20:44

Jammer dat de Sticky Pauws niet helpen, maar ik héb er bij gezegd "normaal" vinden katten dat akelig, en je ziet ,Sphynxen zijn niet zomaar katten hé...
Dan zou ik inderdaad eens proberen met het geluid van de boxen en/of TV zelf.
Nu is het dus Seti's beurt om te puberen.Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb hier een Cornishje van 10jaar, met Hcm dan nog, en als die iets in zijn hoofd heeft, krijg je het er niét uit hoor.Hij is dan ook nog eens érg verbaal, en kan ook nog luidop tegenpruttelen...
En toch...ben ik stapelgek op hem.
Ann
Sja Ann, hier zijn ze ook hardleers. Giro kan de tv aanzetten en de pc uit diablo_sm
Afleren?? Onmogelijk... stop_sm

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » vr 16 mar 2012, 20:45

glas zetten..
ik weet echt niet meer hoe ik hem iets kan leren..Ik heb geprobeert om NEE te zeggen..boeit niet, ik heb met een plantenspuit geprobeert...boeit niet...Ik heb hem in zijn nekvel gepakt en tikje op zijn neus en nee gezegd, boeit niet..
OOk van die Keep-off spray geprobeert (ging bij Seti perfect) maar dat boeit hem ook niet..
Hoe krijg je hem uberhaupt iets bijgebracht???
lach_sm lach_sm Sorry hoor moest hier wel een beetje lachen, je zegt het gewoon precies goed want het boeit ze inderdaad niet, ze doen gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben whistle_sm whistle_sm Een lange adem hebben en heel consequent zijn.
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Renevo

Berichtdoor Renevo » di 20 mar 2012, 17:21

De spuitbus voor de training die bij de zooplus te koop is heet een Innotek Kattenafhouder SSSCat.
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 20 mar 2012, 17:57

De spuitbus voor de training die bij de zooplus te koop is heet een Innotek Kattenafhouder SSSCat.
Dank je!!
Afbeelding

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”