met vakantie

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
MaaikeV

Re: met vakantie

Berichtdoor MaaikeV » do 04 okt 2012, 19:47

Hahaha jaaa less is more! Zelfs alle echte planten zijn hier verdwenen..
Maar zag al dat mijn plastic plantje gaatjes heeft int blad.. zien er ook wel erg echt uit hahaha

Mis het wel hoor, mooie bloemen in een vaas.. heb ze nu hoog staan en met sommige bloemen is dat wel mooi, maar helaas niet met allen.. maarja heb liever de heertjes dan de bloemen planten frutsels prulletjes smile7_sm

Milo

Re: met vakantie

Berichtdoor Milo » do 04 okt 2012, 22:32

Ik moet zeggen dat de eerste weken er wel kleine dingen zijn gesneuveld zoals planten en decoratie.
Maar nu dat allemaal weg is slopen ze helemaal niets meer.
Zitten niet meer in de overgordijnen oid.
Het enige die nu nog wel eens de klos zijn van hun grillen zijn de honden en met name de chihuahua's.
Die zijn lekker kleiner en kunnen ze de baas, de kleine ettertjes.
De chi's zijn er niet echt blij mee als ze besprongen worden scratch_sm
Maar sinds de katten er zijn is mijn motto: less is more lach_sm
Haha, zo herkenbaar.
Doet het spook hier ook...rustig langs de York lopen en ineens kop omgedraaid op de romp en effe achillespeesje happen en rustig door lopen met een kop van "wat?, ik deed niks!!"...of besluipen en boven op de York jumpen...arme York heeft het soms niet meer hier.
Heerlijk schijnheilig want bij de Herder doet madam het niet he...soms vanaf de salontafel ff in z'n kont happen maar zodra die alleen maar omkijkt (vaak niet eens om haar want voelt het niet eens met dat pak haar) zit ze in 0,2 seconde boven lach_sm
Groetjes Miranda

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”