Terugbetaling/garantie

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Terugbetaling/garantie

Berichtdoor Clemmetje » wo 22 aug 2012, 22:38

Dan lijkt het dat de fokker niets te verwijten valt.
Groetjes Clem
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 22 aug 2012, 22:39

Tja, dat bedoel ik... niet goed nagedacht vooraf dus... Jammer dat jouw vriendin hiervan de dupe is en nu met de sores zit... Lastige situatie hoor...hopelijk komt ze eruit met die mevrouw...
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » wo 22 aug 2012, 23:12

Ik ben daar misschien een harde in, maar als je zo'n jong katje al terug krijgt met een hoop klitten, dan is er duidelijk niet goed voor gezorgd. En dan ook het dubieuze ziekte verhaal erbij...

Die mevrouw heeft haar kans om te onderhandelen over de prijs al verspeeld. Ze heeft het kitten en alle toebehoren al teruggegeven zonder te praten over een vergoeding. Daarmee zou voor mij de kous af zijn, dan had ze dit gelijk moeten melden. Niet achteraf om geld komen zeuren.
Afbeelding

AMaelaMin

Berichtdoor AMaelaMin » do 23 aug 2012, 18:19

Heb zoiets ook weleens aan de hand gehad... niet letterlijk, want het zou wat zijn als ik een Sphynx-kitten vol met klitten terugkreeg...

Heb de mensen het bedrag teruggegeven wat ik voor haar als herplaatsertje heb gekregen, minus de dierenarts- en castratiekosten die ik heb moeten maken met gelijk een mail erachteraan naar alle bevriende fokkers om ze te waarschuwen voor deze koper.

Sterkte met deze situatie. gelukkig is het beestje daar weg. Dat is het belangrijkste. Bij mij werd het poesje 'gegijzeld' en eisten de mensen meer geld en dreigden ze haar zelfs voor de fok te verkopen... maar heb haar toch weggekregen daar. Je zal zien dat het beestje vanaf nu alleen maar gaat opbloeien.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 23 aug 2012, 19:53

Hoi Barbara
kijk nu is het duidelijk ,ras viel een beetje tegen toch liever iets wat makkelijker was ,
Hier is de fokker met niks nalatig geweest dus ,
laat ze haar een speelgoedkat geven ,kan ze niks aan verprutsen ,en heeft ze ook niet veel werk aan ,,wat een sukkels
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”