Sphynx-kleding

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
Bridget

Re: Sphynx-kleding

Berichtdoor Bridget » vr 21 sep 2012, 17:51

Toch nog niet gezien dat hij het fleece aflikt maar veel heb ik hem dat nog niet aangedaan ik ben namelijk zelf nogal een kouwelijke.
http://www.purrfectdesign.net/nl/voor-k ... -specials/

haha... Nou fleece kriebelt ook niet zo als wol misschien wel? Zien er mooi uit en niet duur. Misschien ga ik er wel 1 bestellen als het een vorstwinter wordt. Zeker omdat mn mannetje HCM heeft, moet hij het aangenaam hebben!! :D
T'is juist door de prijs dat ik daar het eerste fleece had besteld, want stel dat Akiko het niet zou willen dragen dan zit je er toch maar mee. En ja wol kan ook een allergie veroorzaken (denk ik toch) en sommige soorten wol kriebelt ook. Ale als ikzelf wol draag doe ik dat toch ook niet aan op mijn bloot vel hoor!
Maar nu Cain er is zal ik toch zowiezo een tweede bij moeten hebben en ja t'is zoals je zelf zegt stel dat een vorstwinter word? Ge kunt u toch ook niet arm stoken?
Allesinds veel sterkte met Smigeltje!
Afbeelding

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » vr 21 sep 2012, 19:13

Ik hou je op de hoogte! :)
Mijn beide heren likken wel aan de fleece truitjes, heel eventjes en dan stoppen ze. Had eentje die gebreid was en daar likten ze continu aan en die is dike gaan pluizen nu sad2_sm
en die bij purrfectdesign daar heb ik die rode gekocht. Die maten kwam niet echt overeen en vond ze best prijzig..
Die site die jij eerder noemde ook, 27euro voor 1 truitje is veels te duur unsure_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 21 sep 2012, 19:16

Hoi Hoi
Ik vind het wel altijd grappig staan ,heb zelf ook dingen maar ze willen het niet aan ;))
Pas wel op met in de USA bestellen ,Wij kopen er veel en dan ben je 9 van de 10 de de L..L met belasting betalen ,over 1 doos veertjes komt al 48€ belasting bij ,mag ik hier aan TPG post betalen anders krijg ik mijn pakje niet ,dat gaat om 100 pakjes veertjes

Vaak bestel ik wel voor een hoog bedrag 2 of 3oo € soms meer .
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » vr 21 sep 2012, 21:29

Toch nog niet gezien dat hij het fleece aflikt maar veel heb ik hem dat nog niet aangedaan ik ben namelijk zelf nogal een kouwelijke.
http://www.purrfectdesign.net/nl/voor-k ... -specials/

haha... Nou fleece kriebelt ook niet zo als wol misschien wel? Zien er mooi uit en niet duur. Misschien ga ik er wel 1 bestellen als het een vorstwinter wordt. Zeker omdat mn mannetje HCM heeft, moet hij het aangenaam hebben!! :D
T'is juist door de prijs dat ik daar het eerste fleece had besteld, want stel dat Akiko het niet zou willen dragen dan zit je er toch maar mee. En ja wol kan ook een allergie veroorzaken (denk ik toch) en sommige soorten wol kriebelt ook. Ale als ikzelf wol draag doe ik dat toch ook niet aan op mijn bloot vel hoor!
Maar nu Cain er is zal ik toch zowiezo een tweede bij moeten hebben en ja t'is zoals je zelf zegt stel dat een vorstwinter word? Ge kunt u toch ook niet arm stoken?
Allesinds veel sterkte met Smigeltje!
Ja, dat dacht ik ook, maar mijn hui dis anders dan van een swinkie. Die hebben toch wel haar, hele kleine korte. Maar het kan alsnog kriebelen. Helaas kan ik het niet vragen.

Inderdaad, ik ga niet de kachel laten gloeien... Waarom niet op kleden (inclusief de kat :D). Een heetgestookte kamer is ook niet gezonder. Eerst goed kleden en dan stoken. J ehebt sommige die in hun hemd rondlopen en de kachel hoog stoken, want het is zo koud, ja gek heh ;P

Ik vind het fleecje wel wat. Ik ga hem bij een koude winter bestellen!! Hopelijk vind Smigeltje t wat, laat ie gauw genoeg merken ;)
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Vlam

Berichtdoor Vlam » wo 26 sep 2012, 14:30

Misschien een stomme vraag, maar hoe weet je welke maat je moet hebben?
Ik heb 2 sphynxen 1,5 jaar en 4 jaar

Bridget

Berichtdoor Bridget » wo 26 sep 2012, 17:12

Misschien een stomme vraag, maar hoe weet je welke maat je moet hebben?
Ik heb 2 sphynxen 1,5 jaar en 4 jaar
Dat geen domme vraag hoor! Dat was ook mijn vraag hoe ik de maat moest kennen.
Voor het truitje dat ik voor Akiko gekocht had heb ik enkel de lengte van het lichaam en de borstomtrek nodig gehad.
Afbeelding

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » vr 28 sep 2012, 09:47

Gisteren is mijn vriendin creatief bezig geweest en heeft het eerste truitje voor Boes af.
Ze was ook aan de 2e begonnen, maar die was helaas mislukt, was eerder een slimfit trance_sm
Het was de eerste keer dat ze iets aan hadden, maar ze vonden het helemaal niet erg.
Volgende week komt het naaimachine weer tevoorschijn.
Het resultaat

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 28 sep 2012, 09:49

Wat een leuk truitje Stella.
Super goed gemaakt hoor.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer: