Snugglesafe

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
tifah

Snugglesafe

Berichtdoor tifah » za 22 mar 2014, 21:39

Ik ben is aan het rondkijken om iets dat ons Tifah s'nachts warm houdt,ze klaagt niet,maar ik vind dat ze iets warm moet hebben en nu zeker als de temperatuur weer naar beneden gaat s'nachts.
Ik heb er al aan gedacht om mijn kersenpit kussen te geven ,maar deze blijft niet lang warm.
Nu heb ik gelezen over de snuggle safe,deze zou tot 10 uur lang warm blijven en er zijn zelfs mensen die deze gebruiken voor hun kittens,dus dan denk ik toch dat het geen kwaad kan voor een sphynx of wel?
Heeft er hier iemand ervaring mee?

zenga13

Re: Snugglesafe

Berichtdoor zenga13 » za 22 mar 2014, 21:45

Ik heb deze http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... ens/395111. Die ligt op het logeerbed onder de matrashoes. Vinden ze heerlijk om op te liggen.

Ik heb ook een snugglesafe, maar die gebruik ik alleen in de reismand als ze bv naar de dierenarts moeten.
Afbeelding

Gaynelle

Berichtdoor Gaynelle » za 22 mar 2014, 21:59

Ik gebruik alleen een warmtekussen in geval van nood, als ze bijvoorbeeld bezig zijn met de cv installatie.
's Nachts slapen alle katten bij ons in bed, dus dan houden we elkaar warm onder een dikke laag dons.

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 22 mar 2014, 22:04

Ik gebruik de Snuggle pad voor naar de dierenarts. De warmte mat kun je gebruiken mits je geen kat hebt die draden door bijt. Je hebt ook warmte matten waarvan de draad beveiligd is door een metalen spiraal die heb ik omdat ik een Sphynx heeft die al meer dan 1 draad bewerkt heeft met zijn tanden.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

tifah

Berichtdoor tifah » zo 23 mar 2014, 09:24

Ik heb deze http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... ens/395111. Die ligt op het logeerbed onder de matrashoes. Vinden ze heerlijk om op te liggen.

Ik heb ook een snugglesafe, maar die gebruik ik alleen in de reismand als ze bv naar de dierenarts moeten.
Maar ik heb gelezen dat de warmtemeter 40 graden word is dat niet te warm of kun je deze instellen?

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 23 mar 2014, 10:08

Nee hoor, dat is niet te warm.. Hier liggen ze er 's nachts in de winter altijd op, dus het zal wel meevallen met de warmte. Als je je hand erop legt voelt hij ook echt niet overdreven warm aan.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 23 mar 2014, 11:08

Ik heb twee Snuggle safes voor de katten voor onderweg of als ze eens niet lekker zijn.
Mij bevallen ze prima.
Verder gebruik ik nooit iets wat warmte geeft voor ze.
Groetjes Clem
Afbeelding

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » zo 23 mar 2014, 11:44

Ik heb ook een snugglesafe en die houdt zeker 7 uur warm ,maar gebruik
die eigenlijk ook alleen als ze meerijden naar dierenarts .
Ze kruipen onder dekentjes of in bed en dat is warm genoeg, als je het
dekentje opheft voel je de warmte er zo vanonder komen.
Groetjes Hildeke

tifah

Berichtdoor tifah » zo 23 mar 2014, 13:38

Als ik s'avonds in de sofa zit of lig,haha,en ik neem mijn deken,dan komt ze meteen en dan doe ik het deken omhoog en dan kruipt ze er lekker onder.
En s'avonds blijft ze beneden slapen,bij ons komen er geen dieren boven in de slaapkamers.
Ze heeft wel lekkere warme dekentjes en holletjes waar ze ik kruipt om te slapen,maar s'morgens vroeg word ze wakker en dan staat ze lekker hard te miauwen aan de deur boven,haha,en dan ben ik verplicht om op te staan,want anders maakt ze onze kindjes wakker.
Ze is echt wel slim en weet hoe ze me uit mijn bed krijgt

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 23 mar 2014, 20:58

Hier gebruiken we ze ook ;) in de kinderwagens tussen de flace dekens ,ze vinden het echt heerlijk ,
Natuurlijk weten ze al ze gaan gillen dat je braaf naar beneden gaat ze heeft je mooi onder de duim ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”