Snugglesafe

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
tifah

Re: Snugglesafe

Berichtdoor tifah » ma 24 mar 2014, 08:44

Ik heb de warmte mat besteld en ik denk dat hij hier op het eind van de week zal aankomen

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 25 mar 2014, 21:14

Dat word dan mega genieten voor ze paar fleece dekens erop ,hier vriest het snacht's weer ;(
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Yaella

Berichtdoor Yaella » wo 26 mar 2014, 17:33

Zeker weten dat ze dat heerlijk vinden. En van genieten. Hier ben ik hun lijfelijke warmte mat en zij de mijne ;)
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 26 mar 2014, 17:59

Wij hebben sinds vandaag een SnuggleSafe. George vindt m maar raar. Als ik m in een doos doe wil hij er wel op zitten. Maar nu hangt George weer binnen in mijn trui. Komt wel goed uit, want dan zit hij een stuk minder met z'n dikke blote reet op het toetsenbord als ik probeer te werken.

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 26 mar 2014, 19:17

Update: George heeft zich bedacht en zit nu wel op de SnuggleSafe. Ideale oplossing: als ik die op het bureau leg is de kans groter dat hij ook daadwerkelijk daar gaat zitten. In plaats van recht voor het beeldscherm, of heen-en-weer over het toetsenbord. Alleen dat ding blijft minder lang warm dan ik verwacht had en is ook minder warm dan ik dacht. Naja, er zit wel een mooie hoes bij. Misschien moet ik een fleece hoes maken en blijft hij dan langer warmer.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 26 mar 2014, 20:47

Hoi Audrey
ik doe hem altijd 8 minuten in de Magnatron dan is hij in de kinderwagen na 10 uur nog warm ,doe anders eerst een fleece dan de ped en dan weer een Fleece ze kruipen er dan helemaal in ,,

Ha Ha hij zit bij zijn mams ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 26 mar 2014, 20:50

Op de gebruiksaanwijzing stond dat hij maar 5 minuten in de magnetron mag dus ik durf niet langer. Fleece eromheen ga ik doen.

Lieve

Berichtdoor Lieve » do 27 mar 2014, 14:24

Mijn laatste snuggle safe heb ik weggegeven aan een sphynxje die er heel blij mee is.
Mijn snuggertjes gingen er altijd naast liggen, en bovendien heb ik geen magnetron meer.
Hier zweren ze bij die gewatteerde fleece dekentjes die nu enorm in zijn, die hebben 1 zijde met een soort nep-schapevacht. Als ze daar onder liggen, dan kan je bijna een eitje bakken op hun blote buikjes, zo warm! laugh_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 27 mar 2014, 19:55

Inderdaad wat Wil zegt je mort eerst kijken naar het vermogen hoeveel watt je magnetron is. Dan 8 minuten in de magnetron en hier blijft hij ook heel lang goed warm. Dus kijk op de sticker op de pad en wat je magnetron aan kan. Zodat hij er langer plezier van heeft want anders komt hij gewoon weer gezellig met zijn kont op je warme toetsen bord zitten ;)
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Audrey

Berichtdoor Audrey » do 27 mar 2014, 20:19

Nogmaals de gebruiksaanwijzing gelezen, en nu beter opgelet: niet alleen 5 minuten in de magnetron (900 watt) maar daarna nog een minuut laten "na-garen". Vanochtend gedaan, in het fleece kussentje gestopt, en vanavond na het werk was die nog steeds warm. George is er blij mee.

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”