De electronische voederbakken

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Max, Balou, Catootje en Nói

Berichtdoor Wil » wo 29 okt 2014, 20:33

Hoi Jolanda
Ja dat is zeker heel handig om hier een apart topic van te maken;))
denk dat veel mensen met een kat in een groep die op dieet is of apart voer moet geweldig is ,,

ha ha stom he dat we altijd eerst de goedkope proberen al zetten ze het er 20 x op , die batterijen zijn mega duur ,die voor de camera ook altijd ;(
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

BiancaH

Re: De electronische voederbakken

Berichtdoor BiancaH » wo 29 okt 2014, 21:00

Ik mis het eerste deel van het topic geloof ik ( die staat vast ergens anders) Kan iemand de plaatjes opnieuw posten?
Owner of Pythagoras

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 29 okt 2014, 22:32

Ik mis het eerste deel van het topic geloof ik ( die staat vast ergens anders) Kan iemand de plaatjes opnieuw posten?
Volgens mij staat nu alles over de elektronische voerbakken in dit topic.
Groetjes Clem
Afbeelding

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » wo 29 okt 2014, 22:32

Afbeelding

Dit zijn ze!
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » wo 29 okt 2014, 22:47

Bedankt voor de topic. dry_sm Die van mij zijn gelukkig niet van die slopers maar je weet het nooit!

Inderdaad Wil toch eerst de goedkope proberen lol_sm. De Batterijen helaas niet ontvangen. Ze zijn per post verzonden dus dan duurt het wel 2 à 3 dagen.m evil_sm had ze bij bol.com besteld met de gedachte ze worden dan de volgende dag bezorgd. Als ze er vrijdag niet zijn koop ik ze wel in de winkel en stuur ik het pakje terug.

Zaterdag dan maar beginnen met fase 2. Kunnen ze nu nog goed aan de bak wennen. In de gebruiksaanwijzing staat ook dat je de tijd moet nemen. In fase 2 gaat het klepje een klein stukje op en neer als ze in de buurt komen. Ik ga een of twee bakken op alle katten instellen je kunt dit later weer herstellen. Want doe ik dit niet dan gaat die alleen maar bewegen als ze toevallig bij hun eigen bak staan. Omdat in fase 2 de bak niet helemaal afsluit kunnen ze eruit blijven eten. Bij de volgende fases gaat het bakje steeds verder dicht.
Groetjes,

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 30 okt 2014, 20:09

Hoi Jolanda
ik hoop dat je ze snel krijgt ,ik heb een x 4 weken op een toetsenbord moeten wachten ;( kreeg wel een excuus briefje ,

Ik denk dat onze grote fout is dat we geen geduld hebben merry_sm merry_sm we willen zeker weten hoe het werkt en f het allemaal lukt ,
Gaan ze nu niet op hun gewone oude plek kijken of je daar geen voer neer gezet hebt ? per ongeluk,,

Ik ben mega benieuwd hoe het af gaat lopen vast heel goed anders verkopen ze ze niet ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » vr 31 okt 2014, 00:16

Ze zijn vandaag op mijn werk bezorgd. Alleen hadden we vandaag een personeelsuitje in de stad Utrecht en ben ik met de trein naar het werk gegaan. Omdat ik dan vanavond meteen naar huis toe kon. Anders had ik eerst weer naar het werk moeten gaan om dan vervolgens de auto maar huis te nemen. Dus liggen ze nu nog op mijn werk. Ik kon slechts de hele dag met een lading batterijen door Utrecht lopen lol_sm. Op mijn werk vroegen ze zich al af waarvoor ik in hemelsnaam zoveel batterijen nodig had. Zoals jullie kunnen voorstellen werden er natuurlijk suggesties voorgedragen lol_sm. Maar het is maar goed dat ze daar nog liggen want ik ben nog niet zolang thuis en dan had ik het toch niet kunnen nalaten om het te testen. Ik moet dus tot morgenavond geduld hebben.

Ik denk dat het ook wel goed gaat lopen. Zij verkopen ook de kattenluik met chip. Je snapt eigenlijk niet waarom daar niemand eerder op is gekomen what_sm
Groetjes,

Mable

Berichtdoor Mable » vr 31 okt 2014, 10:31

Mooie bakken, maar wat zijn die nog duur.
Groetjes Marja Thoth en Nuby.

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » vr 31 okt 2014, 10:35

Ja, wat betreft die kattenluiken met een chip heb je helemaal gelijk, en ook bij veebedrijven wordt al jaar en dag met chip lezers gewerkt bij het voeren, dus waarom niet??
Maar het is toch ook weer een kunstje dat je de katten even moet aanleren.
Het lijkt me vreselijk stoer als ze het door hebben en dan kan het ook écht een groot gemak zijn.
Veel succes dit weekend, ik ga het volgen!!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

zenga13

Berichtdoor zenga13 » vr 31 okt 2014, 10:40

Wauw, wat een gave bakken!

Ik ben alleen wel benieuwd of het ook echt werkt.
Zou een andere kat niet langs de zijkant ofzo mee kunnen eten als het klepje open staat omdat de bijbehorende kat zit te eten?
Afbeelding

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”