Katerbroek

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Katerbroek

Berichtdoor Wil » zo 05 apr 2015, 19:24

Hoi Linda
ha ha waar is ze seksuele uitstraaling gebleven ;)) geweldig ik weet dat het niet anders kan ,,ik hoop dat je zo het probleem op kan lossen zou geweldig wezen ,SUCCES!!!!!!!!!!!!!!

top Yaella dat het zo ook bij jou lukt ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Yaella

Katerbroek

Berichtdoor Yaella » zo 05 apr 2015, 23:54

Geen dank ja het lukt op deze manier. In het begin jaagde hij de poezen op maar consequent opvoeden daarin doet wonderen wat dat betreft zijn ze super intelligent. In het begin ook zijn maatje s'nachts erbij gezet. Een gesteriliseerde poes maar helaas toch de dagen dat ik ze samen zette de afdrukken in haar nek. Fijn vond ze het niet dus heb het niet meer gedaan.
Nu is het zo'n structuur dat hij om 18.00 uur bij het aanrecht me roept voor zijn eten. Terwijl ik het klaar maak gaat hij voor de gang deur zitten om naar boven te gaan. Hij eet dus op zijn kamer en uurtje later haal ik zijn schaaltje op en ligt hij heerlijk in zijn bed. In het begin loeide hij alles bij elkaar op zijn kamer maar nu niet meer. Hij vindt zijn eigen ruimte oke en weet s' morgens wordt ik weer op gehaald. Gelukkig plast hij niets nat op zijn eigen kamer dus heeft veel speelgoed manden muur hangers en krab paal. Dus ik mag niet klagen en ben blij dat hij het zo goed doet.

En luiers wassen ach het gaat in één moeite door ;)

Dus hoop dat het bij jou ook zo gaat lukken want dat zou fijn zijn als hij gewoon op de dag in de groep kan blijven.

Yaella

Katerbroek

Berichtdoor Yaella » zo 05 apr 2015, 23:57

En ja Wil hij ziet er niet echt sexy uit met zijn dikke waggel kontje maar klimt en springt ermee dus wordt niet in zijn beweging belemmerd erdoor. Maar het is geen stoere vent meer eerder een stoere baby met zijn luier kontje. ;)

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 06 apr 2015, 09:41

Maakt ook niks uit hoe ze eruit zien ,als ze zich maar gelukkig voelen dat is belangrijk ,
Groetjes Wil
Afbeelding

rona

Katerbroek

Berichtdoor rona » ma 06 apr 2015, 17:33

Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » ma 06 apr 2015, 17:34

Hij vind het niks. Grommen en grauwen bij het omdoen. Maar hij moet toch wennen. Nu sproeit hij af en toe. Straks misschien meer. Elke dag een paar uur. Die hij dan maar slapend doorbrengt haha

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 06 apr 2015, 17:58

Ik kan mij heel goed voorstellen dat hij het niets vindt.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Katerbroek

Berichtdoor Yaella » ma 06 apr 2015, 19:01

Is echt wennen maar je komt er doorheen. Hier kan ik zonder tegenstribbel in tegenstelling tot het begin de luier verschonen. Komt goed! Alleen niet te strak aan trekken blijf de liezen in de gaten houden want anders zullen ze tegen gas blijven geven

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 06 apr 2015, 19:26

Linda hij went hier ook wel aan ,er zijn katers die dit altijd om hebben ,,hij ligt daar TOCH MEGA lief te wezen ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

rona

Berichtdoor rona » wo 22 apr 2015, 09:14

Ondertussen loopt Kactus overdag met. .......string. Ja, super sexy. Vooral met die incontinentie lap ertussen haha. In het begin vond hij het vreselijk. Heeft me ook hard gebeten.

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”