Kattenpension

Topic over kat-onderwerpen waar je nog over na moet denken
Eileen

Kattenpension

Berichtdoor Eileen » zo 31 mei 2015, 22:08

Zojuist heb ik mijn zomervakantie geboekt en mijn 2 lieve sphynxen moeten dus naar een pension.. Weet iemand een goed kattenpension waar ze veel aandacht aan ze besteden?
Ik wil echt het beste voor ze en vind het niet erg om een eindje te rijden voor een goed pension. Ik woon zelf in brabant.

Ik ben al een aantal leuke pensions tegen gekomen maar bijna altijd zitten de katten allemaal in een verblijf bij elkaar. Ik denk dat dit met mijn katten niet zo'n succes is.. Ook omdat 1tje absoluut geen brokjes mag hebben want daarvan moet hij direct overgeven.

Ik kan nog niet echt van het idee genieten dat ik op vakantie ga zolang ik geen goede 'vakantie' voor mijn katjes heb gevonden... Crazy catlady :p

Wie heeft de goudem tip?!

marisser

Re: Kattenpension

Berichtdoor marisser » ma 01 jun 2015, 07:33

Een kennis van mij heeft haar kat laatst ergens gebracht en die had een prive kamer ik heb haar al gevraagd waar dat was.
Ik zal het je laten weten als ik het weet.

marisser

Berichtdoor marisser » ma 01 jun 2015, 08:28

Een katten pension in poortugaal valkenstein heet het
Ze hebben daar een apparte kamer met glas zodat ze wel alles nog kunnen zien.
Succes

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 01 jun 2015, 21:11

Ik kan mij voorstellen dat je het liefst een pension hebt waar ze bij elkaar in een ruimte zitten.
Ik heb geen ervaring met pensions dus kan je niet helpen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Judith

Berichtdoor Judith » di 02 jun 2015, 19:50

Hi Eileen,
Heel herkenbaar, je wilt toch dat je poezels goed verzorgd worden en zo min mogelijk stress hebben.
Ik heb mijn 4 katten nog nooit weg gebracht, ik zorg voor iemand die bij mij in huis trekt gedurende onze afwezigheid. Bijvoorbeeld een jong stel of oudere puber die graag uit het ouderlijk huis is. Misschien ken je iemand?

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 02 jun 2015, 19:52

Heb je geen mogelijkheid om een oppas aan huis te nemen? Ben zelf niet zo'n voorstander van pensions, omdat katten toch wel meer aan omgeving hechten. Er zijn ook professionele kattenoppassen die je kunt huren. Die komen dan, afhankelijk van je wensen, 1-2x per dag langs om de katten te verzorgen en aandacht te geven.

Audrey

Berichtdoor Audrey » di 02 jun 2015, 23:00

Hier ook oppas aan huis. Want George heeft diabetes en de pensions willen hem niet. En het is natuurlijk leuker voor de poezen als ze thuis kunnen blijven. Andersom zorg ik 2 x per dag voor Snape en Hebe als hun baasjes even weg zijn. Zijn die langer van huis dan een weekje ofzo dan nemen ze ook iemand die in de woning komt logeren om op de katten te passen. Inderdaad meestal jong volk, studenten ofzo.

Renevo

Berichtdoor Renevo » di 02 jun 2015, 23:10

Grebbehof in gelderland. Heel fijne pension met aparte ruimtes en ook extra verwarmd als nodig.
Afbeelding

Terug naar “Hoe doen jullie dat ?”