Rimpels

Monet

Rimpels

Berichtdoor Monet » vr 12 jan 2018, 01:00

Ik weet niet of ik in een goede topic zit.
Maar heb vandaag dubbel gelegen!
Ik moest naar de fysiosport vandaag dus onder het trainen doe ik hijgend mijn mededeling.
IK BEN AAN HET SPAREN VOOR EEN SPHYNX!!!! Grote letters schrijf ik ,want ik hijgde op de loopband en moest wat harder schreeuwen hahahahahaha.
Gadverdamme zegt een vrouw jak dat zijn engers.(ik dacht stiekem nee jij bent miss Holland )
En nog ééntje die het ook niks vond gggggrrrr
Toen een oude man die op de fiets trainde en lollig wilde zijn, die zei: zo,n gerimpeld ding bedoel je?
Ja zei ik die u en ik ook hebben hahahahaha de groep moest er gelukkig wel om lachen met mijn uitspraak.
Gek he? Dan kom je toch op voor de Sphynx, ja dan kennen ze Monet nog niet cool_sm

Maken jullie dat ook mee?
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Rimpels

Berichtdoor Clemmetje » vr 12 jan 2018, 22:03

Haha, ik vind het geweldig.
Er zijn veel mensen die ze eng en raar en vies vinden, maar de meesten stellen hun mening wel bij als ze eenmaal ervaren hebben hoe leuk ze zijn.
Groetjes Clem
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 13 jan 2018, 11:23

De buren van het pleintje noemen Pinkiepoes "Soepkip". Eerst was ik natuurlijk zwaar beledigd. Wat ze over mij zeggen zal me aan mijn piep roesten, maar van me katten blijf je af! Maja, als ik naar die roze billetjes van hem kijk dan moet ik toegeven dat de buren wel een punt hebben wink3_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 14 jan 2018, 20:52

HaHa dat heb je geweldig opgelost ,het rare is dat mensen vaak oordelen zonder ooit een Sphynx in het echt te hebben gezien ,
Kijk top je hoor al bij de groep ,de verslaafde ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”