zorgwekkend

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: zorgwekkend

Berichtdoor Wil » zo 03 jan 2010, 22:03

Hoi Maria
Klopt dat Dreamy haar middel vinger opsteekt ,maar dat heb ik zo gemaakt ;) er staat ook tekst bij ,dat dat alleen geld voor niet testende fokkers ;)
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 03 jan 2010, 22:13

Hoiiiii
Linda weet je dat de mensen die hier kopen ,er geen probleem van maken dat de kittens geholpen worden ,ik heb het natuurlijk over de liefhebbers he ;)

Als ik heb uitgelegd ,waarom ik het doe ,dat het me vreselijk goed bevalt ,dat de kittens er heel erg weinig last van hebben ,
Wat wel is gevraagd wordt is ,moeten wij dat betalen ,dan zeg ik natuurlijk nee dat betaal ik ,dan vinden ze het perfect ;))

Niet de mensen ,waarin je al merkt ,van heeee die stellen te gerichte vragen op fokgebied ,
Dan weet ik ook wel ,wat ze van plan zijn ;) maar dat lukt hier niet meer
Het heeft met katers heel veel voordeel ,ook het risico dat ze niet gaan pissen ,

Ze vragen ook waarom ik niet voor de fok verkoop ( heel weing ) ook dat kun je uitleggen ,de meeste snappen dat ook wel ,
Veel mensen heb ik al langer contact mee ,als ze dan zien ,wat er allemaal bij komt kijken ,schrikt het hun ook wel af het fokken
Ook wat er allemaal kan gebeuren ,fout lopen ,het verdriet wat je soms hebt ,het vechten om een kitten in leven te houden ,om het weer goed te krijgen ,
Het verdriet als je er 1 moet afstaan omdat het overlijd ,

Ik ga trouwens naar MP ,dan dieren ,type Sphynx in en zoeken ,dan staat de advertentie er hoor ,,
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 03 jan 2010, 22:21

Hoi Miranda
GVD dan keert je hart toch om als je Isis ziet ,al zou ze 6 poten en 2 koppen hebben neem je dat nog mee ,
Hoe kunnen ze hun dieren zo houden ,,en jou nog recht aankijken als je komt om haar te kopen
Neem aan dat je haar niet zo gekregen hebt ,,

Wat heerlijk dat ze bij jou terecht is gekomen ;) heerlijk dat je daarna bij wel goede fokkers geweest bent ,
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 03 jan 2010, 22:25

Hoiiii
Ik heb er niks tegen als mensen een x een oeps nestje hebben ,het lijkt ook allemaal heel leuk en schattig
,Het belachelijke vind ik ,dat ze eerst een prijs in hun hoofd hebben ,wat brengt het op;(
Dat is waar ik van walg ,vaak hebben ze ook nog beginners geluk ,

Mijn neef heeft 2 weken geleden 2 persjes voor zijn vriendin gekocht ,niet geent geen ontworming ,veel te jong ,maar wel veel geld betalen ;(
heel triest ,
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Panthera

Berichtdoor Panthera » ma 04 jan 2010, 00:25

Mooi gezegd Wil in je advertentie...Ik hoop dat een hoop mensen het lezen en idd weten dat een sphynx ook "nadelige" dingen hebben
Die ik trouwens niet erg vindt.....Ik heb er niet voor niets 9,en 1 haarbal

Toen ik mn 1e sphynx kocht wist ik wel iets van het ras af...Had wat rondgeneust in de boeken en op internet....
Maar dat er nog een hoop andere dingen bijkwamen kijken wist ik ook niet

Issis kwam uit een keet,en leefde op een betonnen vloer achter de tralies.....Ze was al 2 jaar.....

Mager was ze en luste bijna niets....Ook speeltjes wist ze niet wat het was.....
Het heeft ons 2 jaar liefde en aandacht,en vooral geduld gekost,om te wezen die ze nu is....
Oppakken kan je dr nog steeds niet...Maar dat geeft niets.....Voor ons is ze een dikke goedzul.....

Wist ik veel...Wilde zoooo graag een sphynx......

Gelukkig heb ik mn andere 4 sphynxen bij goede fokkers gekocht,die mij bijstonden met raad en advies
Zo hoort het ook gewoon....

Ik snap mensen soms echt niet....
Ik kan heel erg slecht tegen dierenleed....Je hebt met levende dwezentjes te maken....
Hebben die mensen geen geweten ofzo....dat gaat toch aan je knagen,al dat gesjoemel....Ik zou er niet van kunnen slapen iig

ZOIETS bedoel ik dus, DAAR heb je toch niet om gevraagd ?? c14
Je ging daar toch vol vertrouwen naar toe, en als je dan zo'n scharminkeltje ziet, WELKE dierenliefhebber kan het dan ACHTERLATEN ??? :(
Nou, IK zou het ook niet kunnen.
En DAT weten die smeerlappen dus. h1

Panth.
Afbeelding <---- Dibbey. ;-)

miepie

Berichtdoor miepie » ma 04 jan 2010, 08:40

We hadden eerst een (open)later meegenomen ...maar eenmaal thuis terroriseerde hij Luna helemaal....
En hij was echt super kroelerig...op het obsessieve af....Niet meer normaal....

Dus die moest helaas terug...Toen zag ik Issis,en nog 1 poes....
Ons hart ging uit naar haar....Maar wat is het een gedoe geweest zeg......
Het is echt een lieve lieverd.....Maar was zo bleu als het maar zijn kon

Wat ik al vertelde...Ze zat in een grote bouwkeer met die andere 2,op een betonnen vloer...
Ze vertelde wel dat ze als kitten in de huiskamer was opgegroeid....maar de rest van dr leven zat ze daar dus...In die keet
Buiten waren heel veel honden,waar hun hart dus duidelijk lag....

Ze heeft bij ons een gouden mand met diamanten....Maar inmiddels weet ik wel beter
Maar idd....Ik kan het niet aanzien allemaal.....

In mijn omgeving vinden een hoop mensen een sphynx ook helemaal te gek.....
Ik wijs ze dan idd ook op de nadelige kanten,die eraan zitten...Voor ons geen probleem...maar kan voor een ander wel zo zijn....

Ze haken dan al snel af.....Gelukkig,want daar wil je ook geen sphynx neerzetten dan
Groetjes Miranda en een dikke knuffel van...Pepper,Ozzie,Marley,Luna,Issis,Kenzo,Jinx,Lilly,Senna,en Diesel

Natas2210

Berichtdoor Natas2210 » di 05 jan 2010, 13:59

Waardeloos dit soort mensen, ik kan het nooit laten dan even te reageren voor een paar maanden terug stonden er ook "Russische Sphynxen" (Peterbalds) op...mensen beginnen ergens aan zonder zich ook maar ergens in te verdiepen!
Siams en Oosterlingen net zo, tegenwoordig word alles als raskat verkocht voor grof geld...snap ook niet dat mensen dat geloven, ook dit zijn mensen die zich nergens in verdiepen, anders zou je het zien dat er niets maar dan ook niets van een Siam of een Oosterling in zit
Prijzen verlagen van een Sphynx...zelf denk ik dat je dan nog sneller Sphynxen in asiels ect aantreft.

Broodfokkers D12

Ik probeer mijn dieren zo goed mogelijk mee te geven, bij mij houdt het niet op bij de voordeur...heb er 13 weken lang voorgezorgd en ook na die tijd staat hier de deur open voor vragen, als het nodig is zelfs s'nachts!
http://link.marktplaats.nl/308550545

Dit geval (want mens wil ik het niet noemen, sorry) heeft een Sphynx MET HAAR, ( een REX dus) want Oh, Oh, Oh, dat was zo LEUK. :evil:

En die grijze REX, die erachter zit, (2e foto eronder) probeert ze, in een andere advertentie, weer een nestje te laten krijgen. c14 http://link.marktplaats.nl/308668537

En Oh, Oh, Oh, wat gaat het ras dus fijn verder naar de kloten, met al die ongeteste dieren. :evil:

Ik heb wel zo'n schurft aan dat soort "mensen". D12

Maar goed, als v.Dijk maar geld kan verdienen he ? p5
Bovendien wonen ze in Dronten en Kampen tegelijk: KNAP !! zou iedereen ook eens moeten proberen ! t5

Panth.

Sorry voor mijn ongelofelijk kwade betoog, maar ik wordt wel zo ongelofelijk pissig, als mensen dus maar raak fokken om er ZELF beter van te worden, en GVD geen MOMENT aan het DIER denken !! Afbeelding

En op Marktplaats is het zowiezo een zooitje ! Want met de Siam is het daar ook al niet veel beter, er staan dieren op, die helemaal geen Siamezen zijn. D25 Men lult maar wat.
Ik wordt er kotsmisselijk van. p5

Deze is ook leuk: Siamese moeder en Burmese vader: iedereen weet dat je dan een TONKANEES krijgt, die heb ik zelf nl ook gehad.
Zijn DIT Tonkanezen ? Afbeelding ik dacht het dus even niet.
Maar ze worden verkocht als Siamees oosters korthaar. c14
Je wordt er toch helemaal moedeloos van he ?

P.

En Wil, te gek, dat je jouw advertentie er ook weer op gezet hebt ! ONWIJS ook, die foto !! c6 t4

Terug naar “Sphynx”