Poeppoten

Daffie

Re: Poeppoten

Berichtdoor Daffie » zo 06 jan 2013, 12:35

Hahaha ontzettend leuk om te lezen dat we dus niet de enigen zijn ;) Mijn bert trekt ook regelmatig een mooi poepvoetjes spoor door ons huis op de vloerbedekking.. Eerst lag het ook wel aan de kattenbakkorrels, die waren veel te grof. Nu heb ik van dat fijne poeder (met babypoeder hihi) en dan gaat het al een stuk beter. Maar dan krijg je weer dat ie af en toe met grote witte klompvoetjes uit zn bak gestampt komt ohmy_sm

Ook vindt hij het heerlijk om nietsvermoedend na zijn bezoek aan de bak even lekker in mijn badjas te komen dabberen.. als ik het doorheb is het meestal al te laat wink3_sm

Maar dat is dus kennelijk echt een sphynx dingetje haha grappig om van iedereen deze verhalen te horen!
Afbeelding

Daffie

Berichtdoor Daffie » zo 06 jan 2013, 12:38

heej!

Maar bram, dat lummeltje is pas 7 maandjes, die maakt er pas echt een feest van. En hij heeft ook nogeens slechte darmpjes (zie topic medisch-diarree) en dan is het helemaal raak. Hij spit eerst de bak om alsof hij zwaar neurotisch opzoek is naar china, als hij daar dan klaar mee is en 300 keer heeft gedraaid, dan poept hij. Begraaft het. Maakt er 1 groot picasso werk van en komt dan met een rotgang die bak uit. En dan moet ik op het juiste moment mijn handen samen klemmen en hopen dat meneer er tussen zit. Zo niet, dan kan ik met de zwitsal doekjes achter hem aan. Altijd viese voeten. Hoe ze het doen haha, geen idee, maar tis altijd een mondriaan als ik de bak na afloop bekijk.
Hahahaha ik heb me helemaal slap gelachen wat een verhaal! T blijft vervelend maar af en toe moet ik ook wel lachen van 'komt ie weer aangestampt'.. laugh_sm
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 06 jan 2013, 12:55

Tja, ze kunnen er wat van onze bloterikken met de poep.
Groetjes Clem
Afbeelding

Nancy

Berichtdoor Nancy » zo 06 jan 2013, 13:02

als kitten zagen we het hier ook wel gebeuren , maar nu.... geen last meer van(zal maar niet te hard roepen zekers smile7_sm )
gr nancy
Afbeelding

Bridget

Berichtdoor Bridget » zo 06 jan 2013, 14:48

lach_sm lach_sm Broodje poep! Euh smakelijk?! bad_sm
Nee zoiets heb ik hier nog niet gehad, in het begin was Cain ook wel een beetje lomp en ging hij ook met zijn poten in de poep staan dus ikke altijd op wacht wanneer ik hem de bak zag ingaan, maar dat is nu gelukkig gedaan!
Maar dat heeft echt niet met nakie's te maken hoor die poep-ongelukjes, harige kunnen het ook wel eens hebben maar dan heeft het natuurlijk meer te maken met de vorm van hun stoelgang als die dan aan de platte kant is kun je ook gigantische pech hebben dat alles onder de poep is.
Sinds ik Cheshire (selkirk straight LH) heb heeft die ook al 3X een kaka-ongelukje gehad (mijn fout, gevoelige darmen en teveel plat laten eten)
Afbeelding

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » zo 06 jan 2013, 21:32

heb ik hier ook weleens last van... dan is de ene net ervoor geweest en wordt er met een poot in gestaan... vooral Smigeltje is een smeerlap, ook zijn kont!
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Daantje

Berichtdoor Daantje » di 08 jan 2013, 18:04

Hahaha leuk om jullie poepverhalen te lezen. Hier gaat het inmiddels meestal wel goed.
Herkenbaar van dat voor de stank uit de bak uit racen. Madam hier neemt soms de halve bak aan korrels mee naar buiten en daar schrikt ze dan zo van dat het linea recta met poep/stof poten naar mama is die rustig op de bank zit. Jammer genoeg lijkt ze de geur mee te nemen hahaha
Laatst legde onze dikke huiskater zn drollen telkens precies midden in de kattenbakopening en dan sprintte Bohy eruit samen met de dikke keutels van Mew. Bleghhhh,. Gelukkig heeft Mew altijd harde poepjes.
Gekke beesten zijn het!

marisser

Berichtdoor marisser » wo 09 jan 2013, 10:29

Poep poten die ken ik hier ook zeker nu Timmy aan ander voer moest!
Alles zit elke dag onder en de nakies zelf ook dus poetsen maar haha

Terug naar “Sphynx”