Poeppoten

Daantje

Re: Poeppoten

Berichtdoor Daantje » zo 18 mar 2012, 18:54

Hahaha fijn om te lezen dat jullie ook zulke viespootjes/-staartjes hebben haha

Ik vind het bijna een leuk ritueel om dr op te wachten smorgens en meteen even af te vegen met een vochtig doekje lol

riddle

Berichtdoor riddle » zo 18 mar 2012, 19:14

Vandaag poeppoten op de tafel en rand van de pc gevonden, geen idee van wie.Leuk is toch anders...
Ann

Daantje

Berichtdoor Daantje » zo 18 mar 2012, 19:29

Ann ja als je te laat bent dan is het helemaal niet leuk :( Getsie!

kim

Berichtdoor kim » ma 19 mar 2012, 19:36

heej!

Haha, echt, ik dacht dat ik de enigste was met twee van die viezerikken hahaha, nooit bij nagedacht dat t idd misschien gewoon een "sphynxen-probleem" is whahaha. Luna poepte vroeger altijd op haar staart. Hoe ze het deed, geen idee, maar dr staart zat altijd onder de poep. Of idd poeppootjes door de keuken. Nu ze bijna 2 is heeft ze dit gelukkig niet meer haha. Maar bram, dat lummeltje is pas 7 maandjes, die maakt er pas echt een feest van. En hij heeft ook nogeens slechte darmpjes (zie topic medisch-diarree) en dan is het helemaal raak. Hij spit eerst de bak om alsof hij zwaar neurotisch opzoek is naar china, als hij daar dan klaar mee is en 300 keer heeft gedraaid, dan poept hij. Begraaft het. Maakt er 1 groot picasso werk van en komt dan met een rotgang die bak uit. En dan moet ik op het juiste moment mijn handen samen klemmen en hopen dat meneer er tussen zit. Zo niet, dan kan ik met de zwitsal doekjes achter hem aan. Altijd viese voeten. Hoe ze het doen haha, geen idee, maar tis altijd een mondriaan als ik de bak na afloop bekijk. Mijn harige poezels zijn inderdaad netjes. Niet zo lomp en vegen netjes hun voetjes als ze de bak uit komen. lach_sm rofl_sm rofl_sm
groetjes kim, een pootje van lotus, noah en luna en een dikke lebber van bram

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Poeppoten

Berichtdoor Clemmetje » ma 19 mar 2012, 19:41

DjiDji had het als kitten ook heel vaak. Tegenwoordig bijna nooit meer.
Groetjes Clem
Afbeelding

kim

Berichtdoor kim » ma 19 mar 2012, 21:25

"zuchten" jullie sphynxen ook? haha, die van mij laten af en toe echt zo'n zucht alsof ze een heeeeeel zwaar leven hebben hahaha. Heel grappig vind ik dat altijd :-) rofl_sm

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » di 20 mar 2012, 10:00

"zuchten" jullie sphynxen ook? haha, die van mij laten af en toe echt zo'n zucht alsof ze een heeeeeel zwaar leven hebben hahaha. Heel grappig vind ik dat altijd :-) rofl_sm
Miaula doet dat ook regelmatig. Vooral wanneer iets haar niet lukt, of als ze blij/opgewonden is. Dan gaat ze snuiven, zo omschrijf ik het altijd. Ze doet het vaak als ze onder haar dekentje wil gaan liggen, en het haar niet lukt om zichzelf goed toe te dekken. Dan gaat ze heel fanatiek lopen graven, geeft het op, gaat zitten, kijkt mij zielig aan en slaakt vervolgens een diepe zucht... Uiteraard spring ik dan altijd braaf op om het prinsesje heerlijk toe te dekken.... blush_sm

kim

Berichtdoor kim » di 20 mar 2012, 18:31

hahhaa, oohhww, dit is echt ZO herkenbaar hahah :-D rofl_sm

herma

Berichtdoor herma » wo 19 dec 2012, 13:14

christmas2_sm
OOO gelukkig ....haha , zie dat er meerdere met "poeppoten "worstelen ......

Onze Coco , nu 8 maanden ...ppffff , poept 2 keer per dag , s'morgens is het redelijk vast , maar dan presteert de dame er nog middenin te gaan staan , verdorie !
Ze graaft als een neuroot tegen de kap aan , als ik dat hoor , maak ik dat ik in de keuken kom , poging om haar uit de bak te vangen !!
haha , ze weet het precies , viespeukje , krijsen als een gek als ik haar billen en poten en voetjes afveeg lach_sm .
Het liefst sprint ze gelijk mijn bed op wat hier in de kamer staat omdat ik een rugoperatie heb ondergaan , dan lekker over het bed heen en weer te hollen ...ggrrr

Diva onze anders Sphynx poept mooie drolletjes , staat er NOOIT in , hoef haar billen ook nooit te poetsen , maar die kleine zwarte doerak .......

Ze krijgen als brokken Cats Lovers Gold en Carocroc , 1 keer per dag natvoer (met hoog vleesgehalte ) en 2 keer per dag vers vlees nog .
Ook toen we nog RC voerde waren haar drolletjes nooit hard .
S'morgens zit er wel enige vorm aan , maar sávonds .....bbbbllleeehhh

Herma

Odett

Berichtdoor Odett » wo 19 dec 2012, 17:57

Hier,met carocat zachte stinkende ontlasting en 1 met poeppootjes. Geef nu al 2 jaar RC Sensitivity Control van de DA en alleen maar harde amper ruikende keutels en ook geen poeppootjes :-).
Groetjes Odett

Katten hebben een mooi principe: het kan geen kwaad alles te vragen wat je wilt. Joseph Wood Krutch.

Terug naar “Sphynx”