Ik ben Smigeltje en ik zal je alles over mij vertellen!

Smigeltje

Re: Ik ben Smigeltje en ik zal je alles over mij vertellen!

Berichtdoor Smigeltje » wo 04 jul 2012, 21:25

Wowie wat een mega voorstel ronde! Leuk hoor! Welkom!
Zo te lezen heeft Smiggeltje een prinsen leven bij jullie, heerlijk, zo hoort het wat mij betreft laugh_sm Wel flauw dat hij niet lekker bij jullie mag slapen hoor! (je mist wat, het is ZO gezellig!)

Hier ook een boeffie van Zene Hebe, knuffel eerste klas!
Mijn man is al een slechte/zeer lichte slaper, dus dat doen we hem niet aan ;) Ik mag blij zijn dat hij mij in bed dult haha Maar Smigeltje maakt je ook echt wakker hoor en dan echt veel te vroeg. Soms dan hebben we de deur niet goed in het slot laten vallen en als de deur dan opengaat dan springt hij vroeg in de morgen op je gezicht, mauwend: ik wil spelen. ZUCHT. Ik houd het liever bij een wekker dan een wekkat om 5 uur.
Of hij wil onder de dekens en gaat hard en lomp graven dat je wel wakker moet worden om hem een goed plekje te geven.

Tja, een prinsenleven dwingen die Swinkjes af op de een of andere manier. Ze kunnen je zo mooi om hun pootjes winden rolleyes1_sm Echte royalties :)
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

ismar

Berichtdoor ismar » wo 04 jul 2012, 22:21

Mooie foto's en filmpjes van een heel erg verwend prachtig manneke..!!
Echt jammer dat hij niet in bed kan slapen... sleep_sm ,zo'n schatje wil je toch het liefst dag en nacht bij je hebben.. ilovemycat_sm
Katten laten pootafdrukken achter op je hart....

Pickles

Berichtdoor Pickles » do 05 jul 2012, 16:16

Wat een mooie voorstelling van een al even mooie Smiggle! Hij heeft een mooie tekening vind ik.

En je kan echt zien hoe een slecht leven hij heeft bij jullie amai! haha

Laten jullie hem loslopen met het tuigje als jullie gaan wandelen? Omdat ik een foto zie zonder leiband? Zou ik niet durven.
Hij lijkt wel erg op een hondje zo, en zal idd wel veel bekijks hebben.

Geniet van jullie knuffelkontje!

Daantje

Berichtdoor Daantje » do 05 jul 2012, 17:11

Wat een leuk verhaal zeg! Echt te schattig! En trouwens fijn om te zien dat Smigeltje het ook niet zo leuk vindt als hij in bad moet. Bohy maakt er ook een drama van meestal hahaha

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » do 05 jul 2012, 17:27

Wat een schatje!
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

Petronella

Berichtdoor Petronella » do 05 jul 2012, 18:00

Wat een schatje toen Smigeltje zat te mauwen in bad keken Bruch en Yoda (Logeren 14 dagen bij ons) van de vensterbank verbaast deze kant op .
Wij zelf hebben nog geen katjes maar eind van het jaar misschien wel.

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » do 05 jul 2012, 21:56

Wat een mooie voorstelling van een al even mooie Smiggle! Hij heeft een mooie tekening vind ik.

En je kan echt zien hoe een slecht leven hij heeft bij jullie amai! haha

Laten jullie hem loslopen met het tuigje als jullie gaan wandelen? Omdat ik een foto zie zonder leiband? Zou ik niet durven.
Hij lijkt wel erg op een hondje zo, en zal idd wel veel bekijks hebben.

Geniet van jullie knuffelkontje!
Nee hoor, als we lopen dan houd ik hem wel aangelijnd hoor, want hij vindt zo een interessant plekkie midden in een takkenwoud waar ik hem nooit meer kan pakken en als ie daar wilt blijven dan kan ik alleen maar wachten tot ie ooit nog komt :). Of hij ziet een hond en rent in paniek weg, moeten we ook niet hebben. Of hij rent zo een fietspad op en wordt aangereden oid.

Maar hier zaten we op een kleedje te picknicken en hij week er niet echt van af. Bleef bij ons chillen. Ik zette hem ff verder op het gras, maar hij rende weer naar ons toe en dat is dus de foto.
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » do 05 jul 2012, 21:59

Wat een schatje toen Smigeltje zat te mauwen in bad keken Bruch en Yoda (Logeren 14 dagen bij ons) van de vensterbank verbaast deze kant op .
Wij zelf hebben nog geen katjes maar eind van het jaar misschien wel.
Leuk! Een sphynx of niet? Ik heb Smigeltje nog maar een jaar hoor, maar geen moment spijt.
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » do 05 jul 2012, 22:00

Wat een leuk verhaal zeg! Echt te schattig! En trouwens fijn om te zien dat Smigeltje het ook niet zo leuk vindt als hij in bad moet. Bohy maakt er ook een drama van meestal hahaha
net zon drama als Smigel? hij is dan echt op zn zieligst ... maar nadien is hij het ook snel vergeten en vergeeft ie me ook weer :)
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Daantje

Berichtdoor Daantje » vr 06 jul 2012, 17:33

Hahahah ja dat is bij ons ook zo. Ze vindt er gewoon niks aan. Ze laat ons haar wel wassen dan, maar dat gaat dan wel gepaard met de zieligste mauwen en aria's die je kunt bedenken want ja, je zult t weten ook dat madam iets niet wil hahahaha
En volgens mij zijn het idd ook al snel weer vergeten als ze eenmaal lekker afgedroogd zijn ;-)

Terug naar “Sphynx”