Jaaa!! Na weken wachten is ze er: onze kleine Zoë!!

Faysterr

Jaaa!! Na weken wachten is ze er: onze kleine Zoë!!

Berichtdoor Faysterr » di 04 sep 2012, 21:58

Vandaag was het eindelijk zo ver!! Ons meisje was oud genoeg om te verhuizen! (eigenlijk zondag al... maar wij zaten tot gister avond in Barcelona...) dus vandaag was de grote dag!

Vanmorgen eerst met tranen in mijn ogen Sproetje weggebracht.. die hadden wij 10 weken te leen zodat onze kleine Zinzel niet zo lang alleen hoefde te zijn! En dan is zo'n periode best lang! En hoewel je weet dat ze weer terug moet, hecht je je behoorlijk aan zo'n beessie!

Links Sproet, rechts Zinz:
Afbeelding

Maar.. hoe cru ook.. nadat we Sproet hebben weggebracht, konden we Zoëtje gaan halen! En oohhh.. kan niet anders zeggen als dat ze 'n heeeeeel groot lief en mooi schatje is!! blush_sm
Vanaf het moment dat we hier thuis binnen kwamen heb ik haar meteen op de bak gezet. Zinzel die toen nog lag te "slapen" kwam meteen op het geklets en gerommel af.. en op het moment dat hij haar zag was hij op slag verliefd! Hij begon "prrrrrt" geluidjes te maken die wij nog nooit gehoord hadden! En Zoë? Zij begon bij het aanzien van Zinz gelijk te knorren/spinnen alsof haar leven er vanaf hing! Zó verschrikkelijk lief en verterderend (en onverwacht!! Wij waren berekend op 3 dagen knokken.. wink3_sm )

En vanaf dat moment lijken ze on-afscheidelijk! Vooral Zinz gilt zijn longen uit zijn lijf als hij haar even kwijt is.. (We hebben hem werkelijk waar nog nooit zulke harde oerkreten horen uit slaan! Tis dat we zeker weten dat hij een mannetje is (en gecastreerd) anders zou je denken dat ie krols was!) maar ook Zoë, als ze 'verdwaald' is, roept ze hem vanuit haar tenen, zo hard!! (en ze heeft zo'n heerlijk lief en zacht miauwtjes nog!! blush_sm ) en vervolgens weet Zinzeltje niet hoe snel hij haar op moet zoeken! Echt te lief gewoon!! wub_sm

En verder heeft ze vanavond heerlijk bij mijn vriend in zijn armen liggen slapen en zodra Zinz al in haar buurt kwam en zij hem rook, begon ze alweer te knorren! Echt zó verterend lief! En mijn vriend, bij elke beweging die ze maakte:kijk nou! Hoe lief! kijk nou, volgens mij droomt ze, want haar oortjes bewegen, kijk nou.. ze strekt haar pootjes uit, kijk nou.. ze krult helemaal op!! Ook heel lief wink3_sm

En net kwam ze weer tot leven, ging even op onderzoek uit, (ik heb meteen geprobeerd haar wat te laten eten, dat wil ze nog niet echt.. heb er 3 brokjes in gekregen, dus ik probeer het zo nog 'n x!) en daarna even lekker met haar gespeeld waarna ze weer verder op onderzoek ging. En terwijl ik dit typ klimt ze luid knorrend in me!!! Echt.. het is zo geweldig leuk en lief, zo'n kleintje erbij weer! Maar vooral heeel bijzonder om te zien hoe zij en Zinz op elkaar reageren! Ik had dit noooooit verwacht of durven hopen!!

Maar.. ben wel hééél blij dat Zinz vorige week geholpen is!
Want.. was hij vanmorgen nog lieve kleine Zinzel, toen hij samen met Sproet in bed lag.. nu is hij, in vergelijking met Zoë 'n mega grote kater die hopeloos verliefd en haast wel krols lijkt te zijn met de oerkreten die hij er momenteel uitgooit!!! Tis echt onvoorstelbaar wat zo'n klein wezentje in zowel hem al ons los maken kan! Zoveel liefde gewoon.. blush_sm

En.. om het geheel af te maken, even wat foto's! laugh_sm

Dit is onze lieve kleine Zoë in de auto vanmiddag (hebben nog half uur in de file gestaan ook..naast al de 50 minuten die we rijden moesten!) maar ze hield zich super goed! Eerst even wat zielig gemiauw, daarna heerlijk zitten knuffelen en rond zitten kijken!

Afbeelding

en samen met Zinz:
Afbeelding

Afbeelding

En toen was ons meisje er klaar mee:
Afbeelding

Nou.. ik ga weer lekker verder knuffelen met mijn poekies en zometeen lekker naar bed met ze! Ben benieuwd wat haar plek in bed wordt cool_sm Sproet lag vaak in mijn knieholte of aan mijn voeteneind.. en Zinz ligt vaak tussen mijn vriend en mij in, of half op mij.. dus ben benieuwd wat haar plekje wordt! Stiekem hoop ik dat ze bij mijn vriend kruipt..hij vind ze namelijk heel lief en leuk, maar zegt altijd niet te kunnen slapen als ze tegen hem aan liggen! Maar zo'n klein humpie kan ie vast niet naar mij toe schuiven ohmy_sm

Nou.. slaap lekker allen!!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Jaaa!! Na weken wachten is ze er: onze kleine Zoë!!

Berichtdoor Clemmetje » di 04 sep 2012, 22:02

Wat heerlijk dat ze er eindelijk is en heel bijzonder dat ze vanaf het eerste moment verliefd op elkaar zijn.
Dit is toch wel heel super hoor.
En ik lees al echte liefde van jou ook door de regels heen.
Wat een leuk meisje is het.
Geniet maar lekker van haar.
Groetjes Clem
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » di 04 sep 2012, 22:18

Ja.. tis echt absrud Clemmetje..maar we zijn met zijn 3en hopeloos verliefd op dat kleine hoopje!

Net ook weer.. ze ligt bij mij te slapen (althans.. zo leek het!) Zinz komt in de buurt, en ineens 'n luid geknor!! Hoe schattig is dat? wub_sm

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 04 sep 2012, 22:42

Oh wat heerlijk zeg! Zie het helemaal voor me als ik je verhaal lees!! Geweldig dat jullie allemaal zo verliefd zijn op elkaar!! Heerlijk dat ze elkaar zo lief vinden!
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » di 04 sep 2012, 22:44

Die laatste foto... wub_sm te lief gewoon...die pootjes!!
Afbeelding

SiL

Berichtdoor SiL » wo 05 sep 2012, 07:20

Wat fijn dat Zoë er eindelijk is en dat jullie ontzettend in de wolken zijn met haar!!!
Erg leuke foto's en vooral die onderste is echt te schattig!!
Groetjes SiL
Afbeelding

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » wo 05 sep 2012, 07:45

Wat geweldig dat het gelijk al zo goed gaat en ze al dikke maatjes zijn happydance_sm
Wat een schatjes, de foto's zijn heel leuk.
Geniet van je mooie kanjers, die gaan alleen nog maar hechter worden love2_sm
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

Amora

Berichtdoor Amora » wo 05 sep 2012, 09:27

Wat een mooie meid, en is ze ook zo vreselijk ondeugend......... wub_sm
Ik heb haar in het echt natuurlijk ook gezien, en ze is echt vreselijk leuk.
Onze Aicko is al goed gewent, en begint lekker het huis te verkennen, maar slapen bij ons gebeurd dus niet......
Hij is net een skippybal op bed, dan hier dan daar, en tenen bijten ohmy_sm ohmy_sm
Dus slaapt hij s'nachts lekker bij Mika op de kamer.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 05 sep 2012, 09:38

Haha, dat slaapt inderdaad niet lekker een skippybal in bed.
Leuk hoor dat jullie kittens van dezelfde cattery hebben.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » wo 05 sep 2012, 10:12

Wat een snuitje heb je erbij en wat een leuk verhaal om te lezen, zat lekker mee te glimlachen!

Super dat ze elkaar dadelijk zo graag zien echt liefde op het eerste gezicht wub_sm wub_sm

Terug naar “Sphynx”