Jaaa!! Na weken wachten is ze er: onze kleine Zoë!!

jzocchi

Re: Jaaa!! Na weken wachten is ze er: onze kleine Zoë!!

Berichtdoor jzocchi » wo 05 sep 2012, 10:32

ohh wat lief wub_sm wub_sm wub_sm
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 05 sep 2012, 10:37

Nou.. wij hebben vannacht ook geen oog dicht gedaan hoor laugh_sm
Lag Zinz eindelijk rustig, ging Zoë en al mauwend vandoor waardoor hij er meteen achteraan vloog!

Was Zinz haar vervolgens kwijt, kwam de krolse poes in hem weer naar boven en kwamen er de nodige oerkreten uit! Sprongen ze vervolgens samen weer bij ons op bed.. luid knorrend en alle kanten op springend, (ook net 2 skippyballen!) en dan vlogen ze er weer samen vandoor en vlogen ze het bed weer op..

Maar..uiteindelijk kwam er even 'n paar uur rust! Zoë was in hokje van de krapbaal gaan liggen, Zinz lag in mijn armen te snurken.. tot ik moest plassen! Men.. ik kon het niet langer meer ophouden, dus moest wel gaan! En toen begon Zinzel haar weer te zoeken met de nodige oerkreten! Waarop zij dan heel vertederend reageert met haar piep miauwtjes! En vervolgens vanaf 7u nog even geslapen..en nu breken ze ook met zijn 2en 't heeeleee huis af! Werklijkwaar niks is veilig cool_sm echt on-voorstelbaar wat een energie er in die kleine Zoë zit en hoe lenig ze is! Zinzel is echt zo'n lompe kater blush_sm en Zoë zo'n fijn poesje.. ze hing dus al 'n paar x boven in de krabpaal dat wij ons hart vast hielden!

Maar oohhh wat zijn ze leuk samen! Tis onvoorstebaar.. echt.. dit had ik niet durven dromen! Dat ze elkaar zó leuk vinden! Zinzel weet ook echt niet wat hem overkomt, met zo'n speelmaatje en zo'n lekker stuk wink3_sm ! Want Sproet was super lief, maar heeft heel lang moeten wennen hier, en spelen deed ze eigenlijk pas de laatste paar dagen 'n beetje! En dan nu Zoë de wervelwind.. hij kan zijn lol op laugh_sm (en wij ook wub_sm ) ze zijn zelfs zo druk samen dat ze geen tijd hebben (of naja.. hebben..nemen!) om te eten! Mijn vriend had vlees voor ze neergezet, maar dat werd na 'n paar happen genegeerd! En das bij Zinzel nog nooooit gebeurd! Gelukkig heeft Zoë wel al een aantal x 'n paar happen brokjes gegeten, dus dat zit ook wel goed!

En helaas moet ik zo gaan werken.. (1e dag op nieuwe baan ook nog wel!) dus jullie snappen vast dat ik als 'n stekker baal! Maar goed.. ik hoop maar gewoon dat ze zometeen samen instorten en pas vanavond weer tot leven komen wacko_sm
en gelukkig is mijn vriend thuis!

En grappig Amora he? Dat ze samen zijn opgegroeid!! Jullie Aicko is ook super leuk! Toen wij bij Zoë gingen kijken begon mijn vriend spontaan te twijfelen of we wel voor Zoë moesten gaan en niet voor hem omdat hij zo'n sprekend koppie heeft!... smile7_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 05 sep 2012, 10:42

Volgens mij is het één groot feestje bij jullie.
Geniet er maar lekker van. dry_sm
En succes zo op je nieuwe werk en de eerste werkdag. exclaim_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » wo 05 sep 2012, 10:45

Het is echt zalig om dit allemaal te lezen, hier ga je nog
dolle pret mee beleven.
hou ons maar op de hoogte van hun avonturen.

Veel succes met je nieuwe job dry_sm
Groetjes Hildeke

nonalize

Berichtdoor nonalize » wo 05 sep 2012, 12:39

Zo leuk hoe gek die 2 met elkaar zijn dry_sm tja daar gaat je nachtrust haha!
Heel veel succes straks op je nieuwe werk hopelijk kan je wakker blijven ohmy_sm
Groetjes Elize

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » wo 05 sep 2012, 13:10

Ik herken de nachtactiviteiten precies, Jobs & Stitch zijn nu iets meer als een maand bij ons en sinds een dikke week hebben we eindelijk een slaapritueel gevonden wat ons allemaal aanspreekt wink3_sm

De eerste 2 weken hebben we ook niet veel geslapen want dan vlogen ze ineens over het bed, Jobs die miauwt ook héél graag dus hele mauwsessies hebben we ook gekregen snachts alsook liefdesverklaringen van Stitch, hahaha!!!

Maar nu liggen we dus lekker met zijn 4 op het gemakje in bed, mijn man met zijn pluche teddybeer en ik met onze snuitjes tegen mij opgefrotselt wub_sm wub_sm zo lief, gezellig en lekker warm.

En als ik naar het toilet ga snachts komt Jobs ook altijd mee, hij moet dan ook schootzitten hahaha en vervolgens een paar miaauws en hop hij komt er weer gezellig bijliggen. Stitch doet op zo een momenten alsof hij dood is want hij wil liefst 24 uur op 24 in bed liggen, haha!

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » wo 05 sep 2012, 13:14

Aww wat een schatjes wub_sm
Haha, ja zulke nachten komen mij wel bekend voor ;)
Ze moeten even hun draai vinden, komt goed :)

adaenruud

Berichtdoor adaenruud » wo 05 sep 2012, 17:25

hahaha wat leuk om je enthousiaste verhalen te lezen, het zijn 2 schatjes!
Geniet lekker van dit mooie stel & succes met je nieuwe baan.

Groetjes,
Ada
Groetjes Ada

Frodo, Fay en Suus

Caitlin en Dobi rainbow_sm

Nancy

Berichtdoor Nancy » wo 05 sep 2012, 18:21

ooh wat heb ik genoten van je leuke verhaaltjes, super, geniet van je schatjes en ook van mij veel succes met je nieuwe baan dry_sm
gr nancy
en fotokes mogen nog steeds volgen hé ohmy_sm ohmy_sm
Afbeelding

Lieve

Berichtdoor Lieve » wo 05 sep 2012, 19:24

Gefeliciteerd met de kleine uk! dry_sm
Mooi verhaal zoals je het omschrijft, en inderdaad; die laatste foto wub_sm smelt!!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Terug naar “Sphynx”