Jaaa!! Na weken wachten is ze er: onze kleine Zoë!!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Jaaa!! Na weken wachten is ze er: onze kleine Zoë!!

Berichtdoor Wil » wo 05 sep 2012, 19:36

HEEEEE
GEFELICITEERD wat heerlijk dat ze nu eindelijk bij jou is ;)wat zullen jullie giga blij wezen

Wat een heerlijke diertje en wat een leuke foto's ,die met dat kleine puntje van haar staart langs haar wang is schattig ,Fijn dat ze het gelijk zo goed samen kunnen vinden topppppp

Natuurlijk is het even slikken als je de oudere weer terug moet brengen ,ze zijn zo vreselijk lief deze katten ,
Fay onwijs veel geluk met je kattenkinders maar dat gaat zeker lukken ,
Succes met je nieuwe baan dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 05 sep 2012, 19:54

Nou.. mijn 1e werkdag was super leuk! Maar mijn thuiskomst nog vééél super de puper leuker! laugh_sm

Gewoon twee bloterikken die al mauwend op je afkomen en 'n heeel lief vriendje wat voor je heeft gekookt en daarna trots allemaal foto's laat zien!

En sja.. wat anders dan smelten kan je doen bij het aanzien van deze foto's? wub_sm (ennuh..als jullie al zo genieten van mijn verhalen en foto's.. laat staan hoe wij dan genieten van die 2 samen! Echt té lief gewoon!!)

Afbeelding

Afbeelding

Let bij deze vooral even op Zinzel z'n tong! ghehe!
Afbeelding

en de alllleeerrrrallerrrrr liefste:

..........................

.............. even spanning opbouwen....... cool_sm

Tadaaaaaaaaaaaaaa heart_sm heart_sm heart_sm!!

Afbeelding

Hier zie je dus ook heeeeel goed dat Zinz gewoon 2x zo groot is als Zoe! Ze kan ook gewoon onder hem doorlopen, uber grappig om te zien! En.. als Zinzel niet oppast, dan hapt ze zo aan aan zijn tepel! Vind hij wat minder grappig.. maar wij kunnen 'r wel om lachen! Hij heeft dit ook lange tijd bij Sproet gedaan en nog steeds als we in bed liggen (vriend en ik slapen net als de poezels altijd bloot wink3_sm ) en hij ziet mijn tepel in 'n knuffelige bui, dat ie probeert aan te happen! Dus nu voelt hij eens hoe onprettig dat is ohmy_sm

Maar ja.. we kunnen niet anders zeggen als dat we ons wezenlees genieten met die 2 frummels!!!!

En het slaapritme komt vast goed! Die gebroken nachten nemen we gewoon voor lief laugh_sm!!

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 05 sep 2012, 20:23

En..naast dit alles is ze ook gewoon 'n enorme knuffekont en vind ze het doodnormaal om in je spijkerbroek omhoog te klimmen laugh_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 05 sep 2012, 21:32

Wat een heerlijke foto's weer.
Ik kan voorstellen dat jullie helemaal in love met ze zijn.
Geniet maar lekker van ze.
Groetjes Clem
Afbeelding

tijgerhofjes

Berichtdoor tijgerhofjes » di 11 sep 2012, 10:28

Wat een geweldige foto's, het is toch het ultieme genot, 2 sphynxen in huis wub_sm
Groetjes van Stella, Bitch, Bonny, Reetje, Lou, Bimbo, Faylinn.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 11 sep 2012, 19:52

Hoi Hoi
stom ik had deze helemaal gemist ,GEWELDIGE foto's kan me zo goed voorstellen dat je daar giga blij van wordt als je dat ziet liggen ,had een mooie voor de wedstrijd geweest he ;))

Dit is ook waarom wij er verslaafd aan zijn smile7_sm smile7_sm smile7_sm smile7_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » di 11 sep 2012, 22:41

Ik twijfel ook nog hard welke in te sturen Wil! Vanavond lagen ze ook super schattig te slapen samen..maar nieuwsgierig als ze zijn (met name die kleine terrorist van ons!).. doen ze gewoon alsof ze slapen en als ik dan met de camera kom, zijn ze ineens klaar wakker laugh_sm

Maarreh.. Zoë heeft inmiddels een nieuwe naam lach_sm Zootje!! Niet alleen omdat het lief klinkt..maar ook omdat ze er 'n Zootje van maakt!! crazy_sm ! kleine, uitgekookte dame dat het er is!!

Kom ik vanmorgen de huiskamer binnen (en dat nadat mijn vriend een uur geleden vertrokken was naar zijn werk!)

Ligt er ongeveer meer aarde naast de plant

6d85a

3/

(Zo.. daar sprong mevrouw over mijn toetsenbord! Heb pas 100x verteld dat ze daar niet op mag komen acute_sm )

maar goed.. er lag dus meer aarde naast de plant dan er nog in.. er lagen diverse kussens van de bank op de grond, de afstandsbediening van de tv lag in de keuken, en mijn mascara lag in de gang shok_sm !

En.. buiten dat trekt ze Zinzel helemaal mee in haar terorristen gedrag! Hij kon heerlijk spelen, maar was, op wat ontsnap poingen altijd heel braaf en redelijk rustig! blum4_sm
Maar nu.. kom ik dus vanmorgen de huiskamer binnen (in mijn blootje) springt meneer tegen mijn boven been op (godzijdank zónder nagels!), vliegt daarna naar de keuken tafel, springt er met een mega sprong op, en sprint vervolgens zo naar de lamp boven de tafel om die vervolgens een mep te verkopen zodat ie alle kanten op ging!!! Ik wist niet wat ik zag!! Mijn lieve kleine, rustige brave Zinzel mosking_sm

En nu het allermooiste.. Zootje is dus zooo uitgekookt, heeft ze nu al 'n paar x gedaan.. ze mag Zinz heeeeel graag uitdagen, verkoopt hem dan een mep, of knauw.. en rent dan als de wiederweerga naar mij toe!! Vanmorgen in bed ook.. Mevrouw geeft hem 'n knauw in z'n poot, en vliegt naar mijn hoofd om daar "veilig" te gaan zitten!! En even later nog 'n x.. ik was wat aan het opruimen in de huiskamer.. ik zie haar naar Zinzel toelopen, hem een mep verkpen, en vervolgens weet ze niet hoe snel ze zich tussen mijn benen moet wurmen! rofl_sm Is dat uitgekookt of uitgekookt? wink4_sm

Verder gaat 't erg goed met ze! Ze zijn wel iets minder aanhankelijk naar elkaar toe, en merk dat ze elkaar vooral uitdagen en geregeld aan het "stoeien" zijn. Tis net of ze strijd voeren wie er de baas is. En nu wint Zinzel dat nog, omdat hij letterlijk 2x zo groot is.. maar qua pittigheid gaat hij het niet lang meer van haar winnen vrees ik.. want sjeempie! Zoë de wervelwind is thuis! haha!

Wel is Zinz trouwens wat schor! Vrijdag ochtend begon het al dat hij wat hangerig was, dus wij dachten, die is gewoon moe van alle input die Zoë met zich mee brengt, en het achter haar aan rennen. maar 's avonds begon ie ook ineens schor te mauwen.. en dat hield 't hele weekend aan. Klonk echt super zielig en hij was zaterdag duidelijk ook niet in zijn hummetje. Hij spuugde gelukkig niet, at en dronk ook goe dne had normale ontlasting. Oortjes waren ook koud, dus volgens mij ook geen koort en zondag knapte hij wel weer wat op maar ik ben toch maandag ochtend maar ff langs de DA gegaan. Just in case! Ze kon niks geks vinden, en ook zijn keel zag er rustig uit en hij reageerde niet vervelend op het gevoel van de DA, dus ws heeft Zoë een of ander virusje meegenomen waar zij wel restitent tegen is, maar hij niet! En sinds gisteren issie ook weer volledig de oude, qua energie (en nog stuk energieker eigenlijk!) alleen nog wat schor!

Nou.. ik ga nu lekker richting bedje.. en nu maar hopen dat die 2 zo ook rustiger worden.. want tis onvoorstelbaar wat 'n energie die hebben! Zaterdagavond waren 'n vriendin en haar vriend op bezoek en die stonden ook echt versteld van de energie die Zoë had! Ze is werkelijk waar de hélé avond bezig geweest met 'n rietje..!!! Onvoorstelbaar wat 'n leuk speelgoed dat kan zijn rofl_sm

Nou.. slaapt u lekker allen! En tot snel weer laugh_sm

Trouwens wel nog iets maf.. Ze waren beide verzot op rauw vlees... maar allebei weigeren het nog te eten sinds Zoë hier is! Hebben al van alles geprobeerd.. rauwe kip, tartaar, Smuldier Hart, Smuldier compleet, en Carnibest maar ze halen beide hun neus er voor op! Enige wat Zinz nog eet zijn van die kleine blikjes gourmet, maar dat is natuurlijk niks vers vleeserigs aan! Zoë haalt haar neus daar ook voor op! Iemand hier een verklaring voor? Want Zinz die stond s'morgens en 's avonds al te gillen als 't maar enigzins tijd werd voor zijn verse vlees!! Maf, toch? unknw_sm

Ramses

Berichtdoor Ramses » wo 12 sep 2012, 07:00

amai dat is wel mega veel pret bij jou thuis zo 2 grote sloebers laugh_sm laugh_sm laugh_sm en je zootje wauw wat een mega sloeber is dat de foto's van hen zijn prachtig .

weet je hier onze Orion van 2 j is ook zo een uitdagertje mep op zijn broer en dan ren voor je leven hij gaat zeer geduldig staan wachten op de salon tafel pootje mep klaar en als broer onder de tafel door loopt verrassing mep mep wacko_sm en de 2 zijn mega vrienden van elkaar .
Afbeelding

jsphynx

Berichtdoor jsphynx » wo 12 sep 2012, 09:25

Wat leuk om de belevenissen van het duo te leven en de foto's zijn schattig, volop geniet dus daar dry_sm
Als je de beste plek in huis wilt, moet je de kat verplaatsen...
Groetjes Marjolein

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » wo 12 sep 2012, 10:10

Ghehe! Jij hebt ook van die uitgekookte monsters Ramses? rofl_sm

Ennuhh .. ik heb zojuist mogen aanschouwen hoe er zoveel aarde naast de pant komt.. madammeke sprint gewoon met 4 (!!) poten te gelijk in de plant.. laat zich vervolgens 'n stukje naar beneden glijden, land in de aarde, die natuurlijk aan haar poezelige voetjes blijven plakken en springt er dan vol enthousiasme uit!!

Ik maar geprobeerd streng te zijn.. maar ohh.. wat moet ik van binnen lachen mosking_sm Want hoe strenger ik haar toespreek, hoe hard knorrender en miauwender ze naar mij toe komt rennen!!

En ja.. wat anders dan enorm vertederd door mijn meisje, kan ik dan zijn? wub_sm

Terug naar “Sphynx”