1 malig pretnestje

doritos12

Re: 1 malig pretnestje

Berichtdoor doritos12 » di 02 okt 2012, 11:09

Oke excuus had verwacht dat je je lijnen enkel aan iemand verkoopt bij wie je een goed gevoel heb en het geheel vertrouwd enzo.

wij hebben inderdaad vroeger ook eens een nestje met een devonrex gehad, volledig getest en met een dierenarts midden in de nacht omdat het ook moeilijk ging.
dat zijn dingen die we van te voren incalculeren.
is er hier een sphynx fokker die mij een sphynx zou verkopen om dat een nestje mee te fokken?

nisha's wonderland
Contacteer:

Berichtdoor nisha's wonderland » di 02 okt 2012, 12:11

Oke excuus had verwacht dat je je lijnen enkel aan iemand verkoopt bij wie je een goed gevoel heb en het geheel vertrouwd enzo.
er zijn niet zoveel selkirk rex fokkers dus moet je je lijnen ergens in brengen. wat heb je er anders aan voor een verbetering van het ras?
ik verkoop trouwens liever aan beginnende fokkers dan aan fokkers die jaren bezig zijn.
Een beginnende fokker gaat ook niet zo vaak denken aan herplaatsen, want als je jaren bezig bent, moet je wel eens keuzes gaan maken( dat doen de meesten toch)
Maar we zullen ze ook niet verkopen als dat goed gevoel er niet is ook bij een beginnend fokker.
van mijn nestje nu gaat er eentje naar canada. ja we hebben gemaild maar ik heb haar nooit gezien en zal haar ook niet zien.
soms moet je ergens een keuze maken vind ik persoonlijk.

Ik hoop dat je snel je droomkitten vind en dan op een verantwoordde manier jouw nestje wilt fokken (catteryaanvraag, testen enzovoort). rommelaars zijn er al meer dan genoeg!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 02 okt 2012, 16:06

Hoi Hoi
Ook met de Sphynxen zijn wij er altijd bij als ze kittens krijgen ,sommige komen je roepen
Sphynxjes worden hier snel bijgevoerd De reden is dat ik wil dat het nest rustig is voor mams en omdat ik het vreselijk leuk vind smile7_sm

Er zijn wel fokkers die voor de fok verkopen ,maar let heel goed op ,dat als je een poesje vind dat de ouders getest zijn ,er niet teveel inteelt in het stamboom zit
En dat je tegen de tijd dat je wil fokken er katers zijn die je bij jou poesje kan gebruiken ,kwa stamboom bedoel ik

Zoek contact met een fokker waar je een goed gevoel bij hebt ,kijk de papieren goed na ,hulp als je kittens hebt is hier altijd aanwezig smile7_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”