reacties van derden

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: reacties van derden

Berichtdoor Wil » do 16 jan 2014, 20:33

Het leuke van katten is , dat ze ook vaak afgaan op de mensen die ze eng vinden ;)lijkt wel of ze dat feilloos aanvoelen ,
inderdaad moet je dan net een sphynx hebben , ohmy_sm

Wat vreselijk leuk dat jou zoon denkt dat de haartjes komen als ze wat groter worden ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 16 jan 2014, 20:45

Er zullen altijd wel mensen zijn die commentaar hebben op de sphynx/rex en andere bijzondere rassen.
Wij weten als geen ander dat ze prima functioneren zonder snorharen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » vr 17 jan 2014, 02:32

Daantje Wat gaaffff wat je gemaakt hebt voor je vriend en of dat lekker is in de kou op de fiets. Geweldig bedacht en is nog eraf te klikken ook zie ik!

Peggy fijn dat je wel goed kunt zien met je ogen!

Yeb de tijd van vroeger na je huiswerk met vriendjes en vriendinnetjes buiten spelen tot etenstijd en daarna het liefst nog een uurtje. Voetballen, knikkeren, touwtje springen , bola spelen, hinkelen enz. Is er bij de jeugd van tegenwoordig niet meer bij.
Het is nu ik ga bij die en die spelen binnen op zijn kamer! Bij thuiskomst is het wat heb je gedaan? Gamen alleen gamen.
Socialiteit is ver te zoeken ook vindt ik dat de jeugd vAn tegenwoordig minder vaardigheden heeft of creativiteit omdat er niets meer met vriendjes onderling onder nomen wordt. Waardoor het me ook op valt dat de woordenschat en taal opbouw minder is als dat wij zo oud waren. Waar ze wel al op jonge leeftijd in uit blinken is de Engelse taal vanwege het gamen.
Vroeger was je blij als je een springtouw of rol schaatsen kreeg of een skate board voor je verjaardag. Nu moet het een game spel zijn die net nieuw is uit gekomen! Om vervolgens weer alleen uren dit te gaan spelen op hun kamer. En natuurlijk spreken ze van vrienden niet in levende lijven maar wel hun online vrienden.
Ik vindt het dus niet gek dat de IK maatschappij op staat en inzicht in dingen en gevoel en empathie voor andere mensen ver te zoeken is.
En daarom veroordelen het grootste gros van de mensen nu elkaar!
Dom en naïef leefbaar in een koude gevoel loze IK maatschappij!
Ik heb mijn kinderen niet de pc en eerste game onthouden.
Maar na 1 uur gamen gingen ze bij mij wel de straat op en verplicht een heitje voor een karweitje. En dat was oudere mensen helpen met hun boodschappen doen, auto wassen of anders.

Maar onder de maatschappij wat de ouders van nu te weinig doen met hun kinderen in mijn ogen te weinig. Waardoor de kids van tegenwoordig te weinig skills mee krijgen om zich op een goede respect volle sociale manier met waarden en normen zich staande te houden in de maatschappij!

Uiteraard zie ik het niet helemaal zwart in en geld dit niet voor ouders van nu die hun kinderen nog wel saamhorigheid bij brengen en niet een ander zomaar te veroordelen maar met respect te behandelen.

Waar immers ieder mens en dier recht op heeft!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Mica

Berichtdoor Mica » ma 20 jan 2014, 22:33

Ik las laatst dit topic, en zag nu via dailyoffers.nl op onedayprice.nl een aanbieding voor 'baardmutsen'. Misschien dat iemand daar wat aan heeft? De link werkt trouwens alleen vandaag denk ik, het zijn van die dagaanbiedingen...

http://www.onedayprice.nl/?zanpid=1860446814734783488

Edit*
Eh laat maar... Ik kijk niet goed :D Deze bedekken juist de neus en mond Niet... En daar ging het nou net om he..... Sorry!

Terug naar “Sphynx”