Zinz, Zootje en... Kiki!!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Zinz, Zootje en... Kiki!!

Berichtdoor Wil » wo 05 dec 2012, 17:26

Hoi Monique
bewaar je mooie foto's nou voor de wedstrijd ;)) het is Kerst thema nu ;))
hij is SUPER!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 05 dec 2012, 21:46

Ohhhhh wat een snoepje is Kiki... wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm
Ze zijn toch zooooooo leuk die franse baby's.... wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm
Zo schattig dat die oortjes nog niet helemaal staan.....
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

zoefay

Berichtdoor zoefay » wo 05 dec 2012, 21:52

Heel veel geluk met jullie bulletje, mijn nichtje heeft er ook een maar die heeft helaas veel last van huidallergie. Hoop dat dat jullie bespaard blijft! Lief hoe de katten op inspectie gaan, ik herken het van Mo (mijn Sphynx) en Muffin (het naakthondje dat ik nu ruim een week heb).

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 05 dec 2012, 22:33

Ahhh wat een heerlijk dropje! En zo lekker op haar rugje liggen! Fijn dat het al zo goed gaat!
Afbeelding

Nancy

Berichtdoor Nancy » do 06 dec 2012, 01:45

oooh wat een super toffe foto reportage wub_sm
en al de andere fotokes met de kerstkleedjes GEWELDIG TOCH wub_sm
Afbeelding

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » do 10 jan 2013, 22:39

Ik ben weer lekker op tijd met reageren laugh_sm maar bij deze weer een update van onze lekkere beestenbende wub_sm

Allereerst..dank je wel voor jullie reacties! Super leuk om te lezen! En die foto's van de kerst bul en sphynx zijn ook géwéldig!! En vooralsnog heeft Kiek geen last van allergie of iets..dus hopen dat dat zo blijven mag!! lol_sm

Met Kieksel gaat het super de puper goed! Ze groeit letterlijk als kool! NIET normaal!!!! Luisterd steengoed (ben met name ik dan ook heeeel druk mee!) is nog steeds super lief, aan hankelijk en werkelijkwaar zó gek als een deur! Tis dat ze niet naakt is..anders was ze gewoon een honden-sphynx geweest.. want qua gedrag lijken ze verdacht veel cool_sm

Allereerst even een foto van onze man des huizes en zijn manier om te zeggen: kiss my ass!

Afbeelding

En dan ons kleine meisje:

Afbeelding

En toen Kiki lekker lag te slapen.. kroop Zinz heeeeel dicht tegen haar aan! Na deze foto kroop ie zelfs zo ongeveer ín haar!

Afbeelding

En..toen mijn vader bezig was met de kerst inkopen is hij voor Kiek speciaal naar de dierenwinkel gegaan en heeft daar gevraagd om het grootste bot, geschikt voor puppy's!
"Want ja.. dat doen opa's nou eenmaal he? cool_sm " vertelde m'n vader trots!lach_sm ) Nou.. Kiek is er al uuuureeen zoet mee geweest (en nog steeds dagelijiks zoet mee! haha!)

Afbeelding

En.. zo klein als ze is, ze is ook heeeeel stoer! Loopt het liefst met de állergrootste tak die ze vinden kan! (samen met haar roze licht-gevende halsbandje wub_sm )
Afbeelding

En.. de vuile was helpt ze ook heeeeeeeeeeel graag sorteren! En helpt ons dan ook herinneren dat we het nog doen moeten.. we waren haar vorige week namelijk "kwijt" (normaal gesproken blijft ze keurig bij ons in de buurt en dus vaak in de huiskamer. (ze kan door het kattenenluik de gang op!) en nu had ze dat dus ook gedaan.. (das overigens niet het luikje wat je op de foto ziet hoor! Dat is het luikje naar de kattenbak, en normaal gesproken zit die deur ook dicht! Maar madam had nu dus de wasmand en half leeg gegooid en vervolgens in de wasmand de halve gang doorgegaan! Precies het zelfde wat Zinzel een tijdje terug ook deed.. alleen stond toen de deur naar de huiskamer open en liep hij in de wasmand zo naar binnen en wisten wij niet wat we zagen.. komt ineens de wasmand binnen gelopen! crazy_sm! Ineens (leuk hoor! Beesten in huis :D)

Afbeelding

En.. omdat ik vanmiddag een lange dag moest werken ging Kiek bij een kennisje van ons spelen! (hebben ook een frans bulletje!) en was ik druk bezig om haar 'tas' in te pakken (met haar kleedje, etensbak, riempje enzovoort) dus ik liep heen en weer te keutelen, wil ik nog wat lekkers in de tas doen.. dus ik open hem.. schrik ik mij toch kapot!! Is Zootje in de tas geklommen.. rofl_sm !!
Ze wilde ook mee gaan spelen mosking_sm !!

Afbeelding

Enn.. Monique..o.a. voor jou! Zondag 27 januari is er een heeeleee grote franse bulldoggen wandeling in de Soesterduinen! Er komen momenteel iets van 53 honden waarvaan ik meen 50 fransoos!! Wellicht ben je al aangemeld.. maar wellicht wist je er ook niks van? Bij deze ben je in elk geval van harte uitgenodigd en voor meer info kan je hier kijken:

https://www.facebook.com/#!/events/307991482653845/

Nou.. dit was hem weer even voor nu smile7_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 10 jan 2013, 22:43

Wat een leuke foto's Fay.
Super dat ze al zo goed luistert.
Gezellig toch dat Zootje ook mee wil.
Bedankt voor de leuke update!
Groetjes Clem
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » vr 11 jan 2013, 06:27

Hihi wat een lekker ding is kiki!
Stoer hoor zo'n kleintje met zo'n grote tak laugh_sm
Groetjes Elize

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » vr 11 jan 2013, 11:05

Leuke foto"s van superschattige beestjes , je mag ons nog
verwennen met leuke reportages , we zijn er dol op wub_sm
Groetjes Hildeke

Lieve

Berichtdoor Lieve » vr 11 jan 2013, 17:06

OOohhhh wat een heerlijke foto's! wub_sm wub_sm wub_sm
Je hebt er maar een mooi en leuk beestenspul aan!
(Vind stiekum die franse bulletjes toch wel heeeeeel erg leuk lol_sm )
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Terug naar “Sphynx”