Lodewijk en Olivier

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Lodewijk en Olivier

Berichtdoor Clemmetje » di 01 okt 2013, 21:05

Wat leuk dat Lodewijk mee naar school mag vrijdag.
Ga je ook foto's maken?
Ik ben heel benieuwd wat ze van hem vinden.
Groetjes Clem
Afbeelding

bunty

Berichtdoor bunty » vr 04 okt 2013, 21:47

Vandaag met Lodewijk een uurtje op school geweest. Eerst in groep 2 (bij mijn jongste zoon) en toen in groep 6 (bij de oudste). Ze vonden het allemaal geweldig. Ook de leerkracht uit groep 7 vond hem zo bijzonder dat hij vroeg of ik ook bij hem in de klas wilde komen om Lodewijk te showen dry_sm
Sommige moeders vonden hem eng (hoe is het mogelijk), maar wat ontzettend veel leuke reacties heb ik gekregen.
Lodewijk heeft zich prima gedragen, hij vond het natuurlijk wel spannend, maar was erg lief.
Thuis vloog hij de kattenbak in voor een plasje, hij weigert dat buiten te doen, de stakker.

Olivier herkende zijn broer gelukkig direct, dat vond ik nog wel even spannend, maar dat was dus niet nodig.
Zonder deze mooie dieren, is ons huisje niet compleet!

Smigeltje

Berichtdoor Smigeltje » vr 04 okt 2013, 21:51

wat een knapperds!! echt een 2ling:)
Groetjes, Sharon.

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 04 okt 2013, 23:03

Volgens mij hebben zowel Lodewijk als de kinderen genoten vandaag.
Heb je nog foto's gemaakt?
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 05 okt 2013, 18:51

Hoi Hoi
O wat leuk dat je naar school geweest bent met hem ,SUPER dat hij zich zo top gedragen heeft ,kinderen hebben gauw de neiging om te gaan gillen dat zijn ze niet gewend.
Helemaal leuk dat de leerkrachten ook zo spontaan reageerde ;)
Wat zullen jou kinders mega trots zijn geweest dat het HUN kan was ,had die bekkie's wel willen zien
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

bunty

Berichtdoor bunty » za 05 okt 2013, 20:28

We zijn echt trots op Lodewijk. Vandaag ging ik de mand opruimen waarin ik hem in de auto vervoerd had (ik heb een mandje voor de dierenarts en een rieten fietsmand die ik alleen gebruik voor "leuke" uitjes) en hij ging er meteen inzitten en kijken van: zo vrouw waar gaan we vandaag heen wub_sm

De kinderen hebben zich geweldig gedragen. Zelfs de kids van 4/5 jaar. Niemand ging gillen of schreeuwen, en zelfs bij het gedag zeggen gingen ze keurig zwaaien ipv klappen als dank.
Ik heb maar 1 foto kunnen maken, wilde Lodewijk niet uit het oog verliezen.
Dat mijn jongens trots keken dat kun je wel zeggen! Maar ik denk dat ik niet voor ze onderdeed haha!

Yaella

Berichtdoor Yaella » zo 06 okt 2013, 20:41

Wauw wat goed dat je kenbaar aan hem maakt door de verschillende manden wat je gaat doen en hij het ook als prettig herkent en ervaart.
Toen ik je bericht las dat je naar school ging had ik eerlijk mijn gedachten erbij van " vinden jullie dat leuk of vindt hij dit echt leuk???"
Nu je aan geeft dat je vaker een uitje maakt en hij daar dol op is en zich op school uitstekend heeft gedragen en de kinderen zich aangepast hebben door zo min mogelijk lawaai te veroorzaken in de vorm van niet klappen maar zwaaien sta ik er echt van te kijken dat hij dat als prettig heeft ervaren. En gewoon tezamen met jouw zonen een onwijs leuke dag heeft gehad. Natuurlijk kun jij trots ip hem zijn en ook je zonen. En mij verbaasd het weer waar de sphynx allemaal toe in staat is en waar sommige sphynxen zo'n dag zeker niet als stress ervaren maar als een prettig en leuk uitje. Maar natuurlijk was hij wel blij zijn vertrouwde kattenbak na afloop te zien haha.
Leuk hoor! Dat je zo'n makkelijke sphynx daarin hebt. Je zou hem dus ook zo mee kunnen nemen op vakantie dat maakt hem dus niets uit waar hij is. Zolang jullie maar bij hem zijn. Super!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

bunty

Berichtdoor bunty » zo 05 jan 2014, 17:46

Vandaag is het een jaar geleden dat we Lodewijk en Olivier hebben opgehaald!
We zijn nog steeds elke dag blij dat ze er zijn. En ik weet niet of het kan, maar ook gaan we elke dag nóg meer van ze houden.

Op deze foto wonen ze net bij ons:
Afbeelding

Een recente foto:

Olivier
Afbeelding

Lodewijk
Afbeelding

love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm love3_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 05 jan 2014, 19:33

Hoi Hoi
Wat gaat dat vreselijk snel voor bij he zo'n jaar ,,,Wat zijn ze groot geworden meid en natuurlijk ga je steeds meer van ze houden smile7_sm smile7_sm smile7_sm smile7_sm Ze zijn zo speciaal zo op de mens gericht ,je kan ze nu wel uit elkaar houden he ;))
kan me voorstellen dat je in wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm bent !!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Lieve

Berichtdoor Lieve » zo 05 jan 2014, 19:44

Ha daar is het mooie duo weer!!! wub_sm wub_sm
Mooie dag om te vieren, de dag dat ze bij jullie kwamen!!! toppie_sm toppie_sm
Duss; gefeliciteerd!!! p2
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Terug naar “Sphynx”