The J Family

Yaella

The J Family

Berichtdoor Yaella » do 29 aug 2013, 18:56

Gisteren was de grote dag aan gebroken dat we op pad moesten voor de HCM/PKD echo test.
Ik stikte van de spanning maar probeerde kalm te blijven zodat ze de spanning niet zouden voelen via mij.

Maar Jinx was niet echt relaxt en als ze dat niet is probeert ze haar rust te vinden in het naar buiten staren, ik moet zeggen heb het ook geprobeerd en het helpt echt dus vaak zien de buren dat we samen naar buiten zitten te staren smile7_sm

Maar goed zoals ik al zei, Jinx voelde iets............

Afbeelding

Ze hoorde me rommelen toen ik van de trap af liep......en keek me verbaasd aan.

Afbeelding

Ze draaide haar toet weg alsof ze me niet zag, want wat ik in mijn handen had was iets bekends.........

Afbeelding

Ze deed gewoon alsof haar neus bloede en dacht ik verstop me in een doos.........., ziet ze me????????.

Afbeelding

Afbeelding

Diegene die haar ook zagen waren Jayce en Jenty!, maar aan haar oren te zien dacht ze vast, Shit jongens ik probeer me te verstoppen voor het vrouwtje, weg jullie!

Afbeelding

Helaas Pindakaas lieve meid, even op tafel zitten zodat ik je kan aankleden, straks allemaal koude gel op je buik en wat stress anders vat je kou buiten.

Afbeelding

Nu kop erin, poten erin en klaar!!!!!!!!, ze loopt weg met schaamte sad2_sm op haar wangen, zo ga ik toch echt niet naar buiten he!!!! vrouwtje.

Afbeelding

Jenty denkt ik ga water drinken want moet niet in de lach schieten....... huh_sm

Afbeelding

Jayce zal gedacht hebben, gauw weg wezen voordat ik ook zo'n achterlijke out fit aan krijg blink_sm Hier zien ze me niet!!!!!!

Afbeelding

Mopper, mopper, mopper............. hoogste tijd om te gaan.

Afbeelding

Terwijl ik hier vast zit in de carrier en moet wachten omdat het vrouwtje nog haar schoenen aan moet doen, spelen me maatjes gewoon verder, ik wil eigenlijk ook mee spelen.............

Afbeelding

Jenty zegt ons bedeesd gedag voor het raam vanuit haar uitkijk post en weg zijn we......

Afbeelding

Aangekomen bij de cardioloog, pfffff kan me niet schelen waar ik ben als ik die stomme trui maar uit heb.........

Terwijl mijn vrouwtje staat te beppen wordt ik door haar zachtjes op mijn rug gelegd, nou na de auto rit wil ik best een tukkie doen.
Totdat er koud spul op mijn buik wordt gewreven, moet toch effe kijken wat ze aan het doen zijn daar beneden........

Afbeelding

Afbeelding

Behoorlijk glibberig maar niet vervelend dus nu eens kijken wie er allemaal zijn, ik kijk naar links........die man ken ik niet........

Afbeelding

Ik kijk naar rechts............

Afbeelding

Aha een vrouw eens kijken of ik haar kan verleiden tot een............ ja ze snapt het!

Afbeelding

Ga nog maar even lekker door hoor! je hebt toch nog 1 hand over en ik blijf wel liggen.......

Afbeelding

Maar ondertussen kijk ik weer even naar beneden want blijf het natuurlijk wel in de gaten houden........... ohmy_sm enne niet zo hard drukken he!

Afbeelding

Ondertussen kijk ik ook even mee naar het scherm zie alle koppen tenminste die richting op gaan........

Afbeelding

Afbeelding

Mij kan het niet boeien, zeg ehhhh ik krijg een stijve rug kunnen we even afwisselen naar een ander standje???????

Afbeelding

He! He! dat ligt even lekker, ik lig uit me zelf al stil alleen mag ik mijn kop niet op tillen, wil immers ook op het scherm kijken ph34r_sm

Afbeelding

Terwijl mijn vrouwtje 100 derden vragen staat af te vuren voel ik ineens een onzichtbare hand op mijn borst en hebben ze het er ook over hoeveel ik weeg, Zeg "Mam, ik ga toch ook niet zeggen hoeveel jij weegt???, ik ben een lady he!"

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig heb ik Engelen geduld want door het geklep duurt het volgens mij alleen maar langer want mijn vrouwtje wil alleeeeees weten en die man heeft alle geduld om het haar uit te leggen en nogmaals te laten zien. "Ik zweer het je de nieuws berichten op t.v vindt ik boeiender!"

Afbeelding

Zo zeg hebben jullie niets te lezen terwijl ik hier lig........ reading_sm ........

OOO we zijn klaar, nou krijg ik weer een kroel van die meneer bij binnen komst ook al,. en hij zegt dat ik het heelllllllllll goed gedaan heb.
Ja dat moet je niet zeggen tegen een intelligente dame als ik.
Natuurlijk werk ik mee des te sneller mag ik weer naar huis want ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr fishing_sm

Afbeelding

Nou dag hoor!!! byebye_sm tot de volgende keer enne vrouwtje heeft een glimlach van oor tot oor.
En is ineens veel vrolijker cheerleader_sm

Ik krijg een dikke kroel kus van haar en ze zegt dat ze blij is met de uitslag dat ik normaal ben.
Nou nu vraag ik me dus terdege af of ik niet spoor of mijn vrouwtje niet spoort alsof ze dus nu pas weet dat ik normaal ben.!!!!!!!!!!!
Ben ik ooit wel eens abnormaal geweest dan????
Nou ja normaal misschien hoogstens prettig gestoord merry_sm

He he! Thuisgekomen ben ik toch echt toe aan een tukkie, je wordt lui van zo'n test.
Eerst mijn buik goed poetsen,

Afbeelding

Wat eten en drinken, even naar de bak en dan naar mama'ssssssssssssssssssssssssssss grote mand toe.

Afbeelding

Nou lekker dan kom je thuis, "I am Homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee", kijken niet op of om hebben me niet eens gemist en slapen gewoon door............

Afbeelding

Hallowha wakker worden willen jullie mijn avontuur horen..........

Jenty wordt wakker eindelijk en samen nog even in de hangmat bij buurten van de lange dag.
Moet je nu eens horen waar ik ben geweest.......ja vrouwtje zei dat jij over een half jaartje ook daar naar toe gaat en geloof dat ze Jayce ook mee neemt.

Afbeelding

Maar goed ik had hem ook wel hangen dus lekker makkelijk na een lange dag, de kinders hun vers vlees en ik neem een boterham mee naar bed, jongens gaan jullie mee?

Jayce nog even aandacht!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jenty nog even aandacht!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een paar uurtjes......................zijn ze allen in dromenland.

Afbeelding

En Jinx ligt er heerlijk ontspannen bij na een indrukwekkende dag!

Afbeelding

Kortom gisteren was ik dol gelukkig en vandaag een heerlijk ontspannen gevoel wetende dat haar love2_sm
Helemaal goed is.

En dat kan een mens heel gelukkig maken toch!

Het laatste wat me rest is de HCM/PKD echo test scannen en op sturen voor de database in Paw Peds.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Tania
Contacteer:

Re: The J Family

Berichtdoor Tania » do 29 aug 2013, 19:09

Super, proficiat!!!

En wat een leuke foto's en watvzijn ze knap!

wub_sm

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 29 aug 2013, 19:16

Thanks Tania, Bucked Nakeds he! ohmy_sm
Net als jouw Jobs en Stitch love_sm

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » do 29 aug 2013, 19:26

Id smile7_sm je herkent ze zo?

Is de papa van Jinx Wombat?

En de ogen van Jenty zijn echt om in te verdrinken onbeschrijflijk mooi!

Maar nummer 3 is ook mega knap!

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 29 aug 2013, 19:56

Nee niet Wombat.

Jinx is van Nanou & Diablo
En Jenty is van Alicia & Smudge.

En jouw Buck is dus een kind van Jinx haar zusje Olympia.
Dus dat wordt zeker weten een kanjer als hij de kop erft van Olympia. ( zo mooi)

Je herkent ze inderdaad maar buiten dat om zo ontzettend lief en slimmmmmmmmmmmmmmm, een stelletje spoken zijn het haha.

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » do 29 aug 2013, 20:01

Toch even reageren hier op mn jinxieeeeeee, jippieeeeeee wat is ze toch flink.......

ben fier op mn kinders wub_sm wub_sm
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 29 aug 2013, 20:06

Hoi Yaella
wat een geweldig leuk verslag met foto's erbij ;)) SUPER
en gefeliciteerd natuurlijk ,wat zul je blij wezen ;)
enne je stuurt ze niet naar onze Database ? kan wel janken .
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 29 aug 2013, 20:11

Dat kan ik goed begrijpen Kendra dat ben ik ook, zo trots.
Ze heeft het ook perfect gedaan en liet alles makkelijk toe en had niet eens echt stress of zo.
Daarom moe maar voldaan heb ik het goede nieuws van Ons Jinxie je direct laten weten.

Het is en blijft een speciaal meiske en Jenty dat is een zwaan kleef aan en zet het al op een gillen als ik naar de schuur loop.
Zodra ik binnen ben is ze net zo blij alsof ik weken ben weg geweest dat Jinx me aan kijkt met een blik, van die spoort niet haha.
Heerlijk die twee meiden en we, ik Jinx en Jenty zijn je nog steeds super dankbaar en ook nog steeds voor alle hulp, raad en daad. dry_sm

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 29 aug 2013, 20:13

Hai Wil,

Ja naar jouw database die is toch van Paw peds?? of snap ik iets niet.
Ik heb ze net gescand en is toch de bedoeling naar jouw email adres?

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » do 29 aug 2013, 21:01

Geweldig verslag! En natuurlijk gefeliciteerd met het goede resultaat!
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”