soms krijg je het perfecte cadeau

Yaella

Re: soms krijg je het perfecte cadeau

Berichtdoor Yaella » wo 18 sep 2013, 16:22

Jee nu loop ik dus over om te lezen hoe het met Dolf gaat en hoe jij Antoinette worstelt met het overlijden van je lieveling.
HCM en DCM is vreselijk heb geen ervaring met katten ermee maar heb wel ervaring met Hcm/Dcm bij fretten en loopt precies eender het proces.
Zolang Dolf nog niet benauwd is en geniet met zijn trappelen en knorren als je hem aan haalt en dus geen pijn heeft of moet snakken maar adem zou ik ook de plasjes de etens resten op muren en vloeren de vele was en het voeden door middel van een spuitje voor lief nemen. Het is zwaar echt lood zwaar maar iedere dag die jullie beiden als vredig en fijn ervaren is er 1.
Geniet daarvan ook al droom en weet je dat dit de laatste fase zal zijn. Maar probeer echt nog te leven en genieten nu hij er nog is. Verdriet zul je toch hebben en tranen zullen blijven vloeien als hij er niet meer is. Maar wees sterk voor hem. Hij mag bijna blind zijn en geen reuk meer hebben maar hij zal je nog steeds blind goed aan kunnen voelen en jouw gevoel kunnen pijlen als geen ander. Daarom vier het leven en geniet bij weet heel makkelijk gezegd maar als je diep in je hart kijkt weet je dat het wel zo is. Hij leeft nog dus laat je blijdschap voelen aan hem. Want dat is toch het beste medicijn waarop hij verder kan vechten en jij tenslotte ook.
Heel veel sterkte en weet dat het zwaar is maar hoop dat jullie nog even een hele intense periode samen zullen hebben. Voor allebei een Hug
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

doontje

Berichtdoor doontje » do 19 sep 2013, 11:20

@ Marthe: Dolf heeft een tumor in zijn wang die doorgegroeid is naar zijn neusholte en oogkas.

Enkele dagen geleden hebben we beslist om de chemo te stoppen. Het heeft geen effect gehad en we geven nu enkel nog ondersteunende medicatie. Dolf lijkt zich zelfs beter te voelen. Hij had gisteren en vandaag weer zin om zelf te eten en heeft daarbij meer gegeten dan verwacht. Zulke kleine dingen maken mijn dag goed.
Gisterenavond natuurlijk weer bij mij gezeten om te knuffelen. Hopelijk kunnen we dit nog even zo houden.

doontje

Berichtdoor doontje » do 19 sep 2013, 11:54

@ Antoinette: wat jammer van Ayla sad2_sm . Het doet zeer he als je zo een schat moet afgeven. De mooiste herinneringen zitten inderdaad in je hart, maar een concreet iets zoals in mijn geval dit canvas koester ik ook.
Mijn vriendin heeft het me cadeau gedaan. Ze werkt ook in opdracht. Als je wil kan ik het haar altijd eens vragen hoeveel het zou kosten. Ze heeft het aan de hand van fotos gemaakt.

Fijn dat Elfy bij je is komen wonen!!

Mica

Berichtdoor Mica » do 19 sep 2013, 11:58

Heel veel sterkte... Wat een moeilijk proces is zoiets he... Je wilt hem zo graag helpen en beter maken, maar dat kan niet meer. Ik hoop dat jullie nog een tijd van elkaar kunnen genieten!

Ik heb het twee jaar geleden mee gemaakt met mijn htk Floris. Hij had een tumor in zijn tong waar niets aan te doen was. Twee maanden lang is hij verder niet echt ziek geweest, maar ik wist dat het op zou houden. Toen hij er uiteindelijk last van kreeg stond ik voor de moeilijkste beslissing.. Hij wilde nog wel, maar het ging niet meer. Ik mis hem ook nog elke dag, maar koester de tijd die we nog hadden!

antoinette1

Berichtdoor antoinette1 » do 19 sep 2013, 12:38

Graag @Doontje!!...ik vind het een prachtig canvas....lees graag hoeveel het kost..

groetjes Antoinette1

antoinette1

Berichtdoor antoinette1 » za 21 sep 2013, 00:33

Dank je wel Doontje voor je berichtje...ik moet het nog even uitstellen maar dat betekend zeker niet altijd afstel..ik vind dat je vriendin prachtige tekeningen maakt...

wie weet in de toekomst,je mag in ieder geval mijn complimenten over brengen! dry_sm

dank je wel groetjes Antoinette1

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 08 okt 2013, 19:03

Hoi An
Hoe gaat tie met Dolf ?? ik hoop dat hij nog steeds geniet en stabiel is,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

doontje

Berichtdoor doontje » di 08 okt 2013, 20:47

Hoi wil

Dolf leeft nog steeds. Hij is magerder geworden en de tumor is gegroeid.vorig weekend kon ik het niet meer aan om hem zo te zien en namen we het besluit dat het genoeg was geweest. We besloten om zijn dagelijkse dosis morfine te verhogen zodat hij zeker geen pijn zou hebben en we zouden hem de dag erna laten inslapen. na de pijnstilling flakkerde hij weer op en deed hij alle moeite om bij mij te geraken. Stekeblind maar vastberaden om bij me te komen zitten. Hij eet nog zelf, we hebben meestal door wanneer hij op de bak moet en hij spint nog steeds als ik hem bij me neem. Heel moeilijk om te beslissen wanneer je voor inslapen moet kiezen. Hij ligt nu ook op me te slapen.

Audrey

Berichtdoor Audrey » di 08 okt 2013, 21:00

Ach meid toch.... candle_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 08 okt 2013, 21:26

Hoi An
Meid wat een vreselijk moeilijk iets dit is echt hartverscheurend ,wat een wil zit er in zo'n klein diertje. Vreselijk moeilijk is dit he An je hart breekt bij zulke dingen .
onwijs veel sterkte.
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”