Jobs&Stitch kregen visite van Gin

Tania
Contacteer:

Jobs&Stitch kregen visite van Gin

Berichtdoor Tania » vr 13 sep 2013, 15:59

HeyHey

Gisteren is een ex collega van me op visite gekomen met haar mega knappe sphynx Gin.

We vonden het wel eens leuk en spannend om de heren (allen gecastreerd) met elkaar kennis te laten maken.

Nu het was een spectaculaire kennismaking met zéér veel geblaas en gegrom maar ook nieuwschierigheid.

Jobs & Stitch reageerde totaal anders wat héél erg grappig was om te zien: Stitch is eigenlijk veilig boven in zijn paal gaan zitten en als Gin in de buurt kwam blies hij héél erg en gromde ook heel erg hij had echt bang, ook als ik hem probeerde gerust te stellen of Jobs bij hem kwam was hij aan het blazen en grommen.

Jobs & Gin daarintegen gromde en Jobs jankte ook en ze bliezen ook beide maar niet met de oren plat naar achter of met de rug omhoog eerder in een aftastende vorm. Wat ook grappig was dat als Gin om de hoek liep Jobs er dadelijk achter liep hij vond die andere poes toch wel erg interessant.

Nu Gin is ongeveer 2 uur op visite geweest en je merkte tegen het einde ook al een verandering, van op afstand naar elkaar grommen en blazen ging het naar stiekem eens vlug aan de andere gaan snuffelen LOL, het was héél erg leuk om naar te kijken.

Nu Stitch was echt wel zwaar onder de indruk, toen Gin weg was heeft hij nog de hele avond liggen blazen op jobs en ook op mijn man toen die hem pakte en dan wel met zijn oortjes plat naar achter en zijn lichaam helemaal plat en een half uurtje voor het slapen gaan was hij terug ok. En daarna zijn de jongens lekker samen met ons onder de dekens gekropen om vervolgens lekker de hele nacht door tegen elkaar op te liggen slapen.

Vond het leuk om dit gedrag eens te observeren en ben benieuwd hoe ze op ons Buckje gaan reageren :)

Uiteraard heb ik ook foto's getrokken, moet ze nog even uit sorteren en dan post ik er maar wou dit alvast neerzetten.

Tania

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Jobs&Stitch kregen visite van Gin

Berichtdoor Wil » vr 13 sep 2013, 18:26

Hoi Tania
ha ha natuurlijk zijn ze eerst uit hun doen ,er komt zomaar een wildvreemd dier hun territorium binnen ;)
ja tuurlijk vinden ze dat raar en eng huh_sm huh_s Wat zullen ze blij geweest zijn dat hij echt weg was ;)vaak gaan ze dan nog zoeken ook of hij wel echt weg is ;)

ze zullen zeker wel heerlijk geslapen hebben samen ,sommige katten hebben hier helemaal geen probleem mee ,en andere worden er woest om smile7_sm
scheel dat hun vriend ook gecastreerd is ,wie weet als je dat wel vaker gaat doen dat ze echte vrienden gaan worden zou heel leuk wezen.
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » vr 13 sep 2013, 19:43

En zoals beloof de foto's :) ik vind Gin trouwens waanzinnig knap en je moet goed kijken naar zijn hoofdje hij heeft een vlekje in de vorm van een schnauzer :)

Wat ik trouwens ook nog wou melden: mijn jongens zeker Stitch omdat hij de kleinste is leken wel kittens tov Gin!!! Gin zijn pootjes waren ook de helft groter, haha!!!!

Eerst even veilig op de trap zitten en observeren
Afbeelding

Dan eens binnen kijken in de woonkamer

Afbeelding

Hmm de kust ziet er veilig uit dan gaan we maar eens naar de woonkamer sluipen en Stitch deed mee

Afbeelding

Afbeelding

Jobs hield heel het gesluip goed in het oog

Afbeelding

Vervolgens de zetel verkennen

Afbeelding

En dan eens kijken of die andere poezebeestjes willen spelen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog even geweldig knap liggen wezen en mijn mooie spekbuik laten zien :)

Afbeelding

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 13 sep 2013, 22:39

Wat is Gin een leukerd.
Fijn dat het bezoek goed is verlopen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 14 sep 2013, 01:13

Foto 2 helemaal leuk zo om het hoekje kijken op de trap. Knap dat ze nadien geen last hebben gehad van stress. Wel op het moment even naar je man toe maar nadien de normale routine op gepakt van de nacht door brengen in bed met zijn allen. Toen nummer 3 hier kwam is Jinx de eerste nacht bij me weg gebleven ondanks dat de kleine apart zat. Jinx was boos op me en wilde even niets met me te maken hebben laat staan met de nieuwe indringer. Zo zie je maar hoe het verschilt. Hier wint de nieuwsgierigheid het ook van job. Vreemd maar toch interessant. Leuke foto's die ban Job onder de bank is ook erg leuk.
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 14 sep 2013, 09:59

Wat een superleuke foto's! Gin ken ik wel, heb hem eerder op foto's gezien. Die grappige tekening op zijn kopje vergeet je niet snel! :D

Eranthe

Berichtdoor Eranthe » za 14 sep 2013, 12:10

Ooooh, dat je dit durft?! Zelf zou ik dat veel te eng vinden. Bang dat mijn katten door stress onzindelijk gaan worden of zo, maar het levert wel hele mooie foto's op en wat Wil zegt: wie weet worden het wel vriendjes van elkaar.
Groetjes, Karen
Afbeelding

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » za 14 sep 2013, 14:11

Gin is een knapperd , bijna zo knap als jou 2 mooie kereltjes.
Groetjes Hildeke

Lieve

Berichtdoor Lieve » za 14 sep 2013, 14:15

Mooie foto's! Ziet er goed uit, al die ukken bij elkaar. love3_sm
Zelf zou ik het niet aandurven, denk dat vooral Lieve dat niet zo leuk vindt,
zal voor jullie zelf ook best spannend zijn geweest hoe het zou gaan!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 14 sep 2013, 21:29

Hoi Tania
wat een geweldige foto's !!!!! hij is zeker een heerlijke grote kat met een vreselijk lief koppie

Leuk he om dat zo allemaal op de foto te nemen ,wat zijn ze nieuwsgierig naar elkaar ;)))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”