Nog 4 nachtjes slapen ...

*bonnie*

Re: Nog 4 nachtjes slapen ...

Berichtdoor *bonnie* » ma 16 dec 2013, 20:12

Jaaaaa Smeagle zijn hondgehalte is hoog hoor :) Zo loopt hij ook altijd te kwispelen :)

Ik ben hem aant koppelen met de honden en sinds gisteren liep hij voor het eerst los tussen mijn honden, dat was ook wel een uitdaging want die hebben in 10 jaar nooit contact gehad met een poes (mijn andere katten hebben het niet op honden) en de kat van de buren daar werden ze altijd woest op maar Smeagle vinden ze blijkbaar wel OK.
Louise heeft nog wat schrik van hem en dat is nu net het hondje wat hij helemaal geweldig leuk vind en die hij spontaan een hele avond kopjes wil gaan geven (hij vind het geweldig om zijn kop onder haar oren te steken zodat die oren hem strelen haha) dus ik moet wel opletten want soms gromt ze als hij tegen haar aan begint te wrijven maar dat had ze vorig jaar ook met ons opvangpupje, die kwam ook altijd bovenop haar liggen maar eens ze eraan gewend is vind ze het allemaal prima.
Dit is Louise, je ziet het nog in haar ogen hè "aaaaaaah stout baasje, wat laat jij op mij los" :
Afbeelding

En dat tuigje, het lijkt ideaal maar het past eigenlijk niet zo goed, ben er ni tevreden van, aan de hals is het nog te groot en rond de borstkas past het maar net.
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » ma 16 dec 2013, 20:28

Wat is het toch een lekker kind met zijn bolle buikje! Heerlijk.
Zal zo fijn zijn als hij heerlijk tussen de hinden kan blijven lopen. En met een beetje geduld en tijd wordt hij misschien wel dikke vriendjes en mag hij altijd in alle rust zijn kopje tegen je hond aan wrijven. Super maar nogmaals wat een kanjer is smeagel!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » ma 16 dec 2013, 20:53

Vanmorgen om 8u stond hij aan de deur te krabben "mauw" krab krab "mauw" krab krab "mauw"

Meneer zijn brokjes waren op :)
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 16 dec 2013, 20:56

Ach gossie, je ziet inderdaad aan je hondje dat ze zoiets heeft van help redt mij.
Hopelijk wennen ze snel aan elkaar.
Jammer dat het tuig niet mooi past. Altijd lastig om iets te vinden dat mooi aansluit.
Groetjes Clem
Afbeelding

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » ma 16 dec 2013, 21:17

Ja dat komt wel in orde hoor anders zou ik hem ook niet loslaten.

Louise is een ex-proefdierhondje en ze heeft echt heel snel die enorm angstige blik in haar ogen.
Daarstraks zijn we naar de dierenarts geweest voor controle (ze heeft epilepsie, hartproblemen en zware allergie) en vanaf dat we de deur uitgaan heeft ze die blik in haar ogen en bij de dierenarts is het net een standbeeld , dan beweegt ze ook gewoon ni meer, echt heel zielig.

Een ex-proefdierhondje is toch wel iets apart en ze kijken soms dwars door je ziel met hun droevige ogen maar de liefde die je krijgt van hun is echt oneindig heart_sm Ik hoop dat we nog lang van haar mogen genieten ondanks haar hele medicijnenwinkel elke dag :(
Maar de dierenarts vond haar er prima uitzien dus dat was al goed :)
Afbeelding

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » vr 03 jan 2014, 22:10

Ben 2 weken ni op het forum geweest omdat het hier druk was met onze 2 gasten hier.
Maar vandaag heb ik toch een paar foto's kunnen maken ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 03 jan 2014, 22:13

LIEF LIEF LIEF!!!!!!!!!

wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 03 jan 2014, 22:45

Wat een leuke en mooie foto's.
Hoe vonden je gasten de blote poezen?
Groetjes Clem
Afbeelding

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » vr 03 jan 2014, 23:17

De ene is helemaal dol op Smeagle en Smeagle heeft heel de week bij haar in bed geslapen :)
Ik telde ni meer mee :)
Hij had wel met haar gsm zitten spelen , dag erna een hoesje gaan kopen , nacht erna had hem dat ook weer kapot gekregen maar op de Smeagle kunt ge toch ni kwaad zijn zeker dus ze nam hem dan ook niks kwalijk :p

De andere (afkomstig van Frankrijk) die dacht dat Smeagle een soort was gelijk "un chien, un chat et un smeagle" hahaha
Ze vroeg op een dag "quelle est le nom du smeagle" ?
Ze had er serieus schrik van... ze wil graag alle vakanties komen, ik zeg als jij je alle vakanties wil komen ga je toch vriendjes moeten worden met Smeagle want ik ga de katten ni opsluiten voor je, dat is goed voor een week maar ni voor langer. Maar omdat het andere meisje dan zo dol was op Smeagle en er heel de dag mee bezig was, dat wekte dan toch haar interesse en nu vind ze "le Smeagle" ook leuk :)

Afbeelding
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 04 jan 2014, 08:34

Aaaaawwww nog zo'n schattige foto. Prachtig kind, prachtige poes, dat is genieten!

wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm

Terug naar “Sphynx”