Dringend hulp gezocht!

Elvi

Dringend hulp gezocht!

Berichtdoor Elvi » wo 30 okt 2013, 22:10

Hallo,
Ik ben op jullie forum gekomen door een cattery omdat ik dringend op zoek ben naar een maatje voor mijn sphynke Wilma.
Ze is een jaar oud en we hebben haar in huis gehaald voor onze oudst kater Charlie, ook een sphynx. Het waren 2 echte super dikke maatjes maar spijtig genoeg is het verhaal niet goed afgelopen en zijn we uit elkaar gegaan waardoor mijn ex alleen Charlie wou meenemen en hierdoor onze 2 katjes niet konden samenblijven. Charlie mocht ook niet bij mij blijven.
Werkelijk hartverscheurend.
Ik zit met mijn handen in mijn haar want Wilma loopt hier al een paar dagen doelloos rond en weet niet wat er gebeurt. Ze huilt en zoekt haar maatje.
Het enigste wat ik kan doen om die pijn wat te verzachten is terug opnieuw op zoek gaan naar een maatje voor haar.
Echter, als je uit elkaar gaat, ontbreken de centjes.
Ik vroeg mij af of er iemand weet heeft dat kittens verkoopt tegen een iets lager tarief of een volwassen sphynx herplaatst.
Je zou mij alvast een grote hulp zjin als je iets weet hoe ik dit kan oplossen.
mvg,
Els

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Dringend hulp gezocht!

Berichtdoor Wil » wo 30 okt 2013, 22:14

Hoi Els
meid wat een naar nieuws ,als sphynxen vinden een maatje zo fijn altijd kan me voorstellen dat ze dat mist.
Ik hoop dat je via het forum een vriendje voor haar kan vinden ,
We duimen !!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 30 okt 2013, 22:19

Hoi Els, wat vreselijk verdrietig en hartverscheurend... Ik hoop dat je snel een maatje vindt voor Wilma.
Afbeelding

Elvi

Berichtdoor Elvi » wo 30 okt 2013, 22:21

Haar gehuil gaat door MERG EN BEEN en mijn hart breekt in miljarden stukjes als ik haar zo zie.
Gelukkig ben ik nog enkele dagen thuis waardoor ik haar fulltime gezelschap aan het houden ben, maar wat als ik terug ga werken?
Pff ik mag er niet aan denken!

blank page
Contacteer:

Berichtdoor blank page » wo 30 okt 2013, 22:41

Juist ik herinner me net dat cattery naaktgeboren nog een katertje had. Ik weet niet of het nu al gereserveerd is. Maar je kan wel proberen. Natuurlijk wel met gangbare kostprijs.

marisser

Berichtdoor marisser » do 31 okt 2013, 10:20

Hoi hoi
Weet je ik snap het verhaal maar Charlie is nu ook ongelukkig,
Ik zou het toch nog een keer met je ex over hebben.
Alle 2 de Sphynxen leiden nu onder jullie breuk dit mag toch niet.
Sorry hoor dat ik zo reageer maar ik zou er alles aan doen de 2 maatjes weer bij elkaar te krijgen.
En die ex van jou is echt een eikel als hij niet in het belang van jullie Sphynxen kijkt.

En verder sterkte met alles dat je doet en moet döen voor jou katjes.

Gr. Maris

Elvi

Berichtdoor Elvi » do 31 okt 2013, 10:36

Praten is niet mogelijk, hij heeft Charlie meegenomen en onmiddellijk een ander sphynxke uit een nestje gaan halen...

blank page
Contacteer:

Berichtdoor blank page » do 31 okt 2013, 11:00

kan je eventueel ook jouw sphynx bij hem laten tot je een andere hebt gevonden? mss moet je nog maanden wachten...
en als ze dan ganse dagen loopt te krijsen. dat is ontzettend veel stress voor je kat.
daar gaan je buren ook niet vrolijk van worden

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 31 okt 2013, 11:36

Inderdaad toen ik het las gingen mijn gedachten direct naar Charlie uit. En hij dan??? Ze huilt omdat ze uit elkaar gerukt zijn en wil niet zeggen dat ze net zo'n band krijgt met een nieuw kitten of herplaatser. Sphynxen kunnen ziek worden van heimwee. Je ex is een eikel maar als jouw liefde groot genoeg is hoort loslaten daar ook bij ookal doet dat vreselijk veel pijn. Ik zou haar met Charlie herenigen. Dus dan maar alle twee bij je ex. Maar dat is mijn mening en een moeilijke beslissing voor jou. Maar loslaten is liefde en in het welzijn van allebei. En ik denk dat er heel snel een nieuw maatje voor jouw op de stoep staat. Op marktplaats staan twee jonge kanjers die een nieuwe gouden mand zoeken. Dus wie weet is dat het grootste offer wat je op kunt brengen voor haar en Charlie. Die twee horen bij elkaar. Kinderen trek je ook niet uit elkaar. Dus als je ze echt gelukkig wilt maken en uiteindelijk ook jezelf heel je de twee gebroken hartjes. Sterkte!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

doontje

Berichtdoor doontje » do 31 okt 2013, 13:23

ben het er niet mee eens dat ze terug samen moeten zitten en dat Els dan maar haar sphynx moet afstaan.
Jammer dat de sphynxen dupe zijn van een relatiebreuk, maar dat hoort nu eenmaal bij de realiteit.
denk dat ze wel dringend nood heeft aan een kameraadje.

Terug naar “Sphynx”