ongewenst kitten komt terug

nonalize

Re: ongewenst kitten komt terug

Berichtdoor nonalize » di 19 nov 2013, 21:38

huh_sm Wat een vreselijk verhaal zeg! Jammer dat zulke mensen dieren aanschaffen en van de hamster... tja heel sneu.. maar dat ze erop jagen is heel logisch maar ik neem aan dat ze zelf het kooitje niet open heeft gemaakt ph34r_sm
Hopelijk kan je haar toch snel weer ophalen fingers_sm
Groetjes Elize

Petra
Contacteer:

Berichtdoor Petra » wo 20 nov 2013, 12:46

Oh wat erg An.
Dan moet het kleine ding toch wel erge honger hebben gehad.
Afbeelding

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » wo 20 nov 2013, 17:12

An heb je nu al een beslissing genomen voor het kitten?
Ik dacht er plots aan.
Groetjes Hildeke

Laetitia

Berichtdoor Laetitia » do 21 nov 2013, 11:23

Nog geen nieuws gekregen? Is een heel triest verhaal eigenlijk sad1_sm
Love is like war: easy to begin but very hard to stop...

Odett

Berichtdoor Odett » do 21 nov 2013, 14:46

M'n hart breekt voor het arme beestje. De onmacht moet verschrikkelijk zijn. In iedergeval het contact goed proberen te houden zodat je nog een beetje de vinger aan de pols kunt houden. Slim om even afstand te houden en tot 3 te tellen. Kost veel moeite denk ik, want het liefst zo je het ukkie gelijk weg halen daar.
Ach die arme hamster, maar ja de kleine was natuurlijk enorm hongerig en dan is zo'n hamster wel een smakelijk hapje. Vroeger ook wel eens gehad hoor, had m'n kat m'n gerbils doodgebeten en half opgegeten. Had de kooi niet goed afgesloten en dat jachtinstinct blijft er toch in zitten. Moet je gewoon goed op letten met meerdere dieren.
Groetjes Odett

Katten hebben een mooi principe: het kan geen kwaad alles te vragen wat je wilt. Joseph Wood Krutch.

doontje

Berichtdoor doontje » do 21 nov 2013, 19:13

Ik dacht er plots aan.
Ik heb zelf niet zo heel veel te beslissen. Het kitten is immers haar kitten geworden. Ik kan haar niet terug eisen.
Maandag had ze me gestuurd dat ze naar de da zou gaan als het woensdag niet beter was.
Ik had haar gestuurd dat ik het poesje graag terug wou, maar daar reageerde ze niet op. Ik heb haar gisteren een sms gestuurd met de vraag wat ze nu verder met het poesje ging doen, of er nog ruzie was om haar, of ze nog naar de da was geweest en dat volgens mij 37 gram brokjes per dag niet de oplossing is. Dat ze waarschijnlijk de hamster heeft opgegeten door honger. dat ik dat allemaal vroeg uit bezorgdheid. Ze heeft me gestuurd dat de ontlasting in orde is en dat ze meer dan 37 gram brokjes geeft. Maandag was de ontlasting niet goed en nu is alles in orde? is het echt zo of durft ze niks meer te zeggen? is ze nog naar de da geweest?
ik heb haar vandaag een sms gestuurd dat ik hoop dat alles in orde is en dat ze toch een beetje kan genieten. Ook dat ik haar niet te veel meer ga lastig vallen en dat als er toch iets is ze me altijd mag contacteren, ook in de toekomst.
Meer kan ik niet doen.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 21 nov 2013, 20:55

Je kunt ook niets meer doen dan dit. Ze is inderdaad van die mensen en tot zij anders beslissen zal ze daar blijven.
Nu maar hopen dat alles echt goed gaat.
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 21 nov 2013, 20:59

Jammer He An als het zo moet lopen ;( gelukkig zijn dit uitzonderingen anders zou je nooit geen kitten meer fokken ,
Ik hoop dat het nu super gaat ,

Jij dacht dat ik zou zeggen dat die goede drol van de hamster kwam he ,,nou dat doe ik echt niet .
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

doontje

Berichtdoor doontje » do 21 nov 2013, 23:46

Stout wil :-D

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » vr 22 nov 2013, 01:45

Ik dacht er plots aan.
Ik heb zelf niet zo heel veel te beslissen. Het kitten is immers haar kitten geworden. Ik kan haar niet terug eisen.
Maandag had ze me gestuurd dat ze naar de da zou gaan als het woensdag niet beter was.
Ik had haar gestuurd dat ik het poesje graag terug wou, maar daar reageerde ze niet op. Ik heb haar gisteren een sms gestuurd met de vraag wat ze nu verder met het poesje ging doen, of er nog ruzie was om haar, of ze nog naar de da was geweest en dat volgens mij 37 gram brokjes per dag niet de oplossing is. Dat ze waarschijnlijk de hamster heeft opgegeten door honger. dat ik dat allemaal vroeg uit bezorgdheid. Ze heeft me gestuurd dat de ontlasting in orde is en dat ze meer dan 37 gram brokjes geeft. Maandag was de ontlasting niet goed en nu is alles in orde? is het echt zo of durft ze niks meer te zeggen? is ze nog naar de da geweest?
ik heb haar vandaag een sms gestuurd dat ik hoop dat alles in orde is en dat ze toch een beetje kan genieten. Ook dat ik haar niet te veel meer ga lastig vallen en dat als er toch iets is ze me altijd mag contacteren, ook in de toekomst.
Meer kan ik niet doen.
Ja das waar jij hebt haar in goed vertrouwen het kitten verkocht en het
enige wat je kan doen is raad geven en hopelijk denkt ze toch na over de goede
raad die ze krijgt.
Tja er is zowel verschil in kittenkopers , ik was telkens zo blij dat de fokker
waar ik een kitten kocht me het katje toevertrouwde.
Groetjes Hildeke

Terug naar “Sphynx”