ongewenst kitten komt terug

Yaella

Re: ongewenst kitten komt terug

Berichtdoor Yaella » vr 22 nov 2013, 13:39

Pffffff.... Je hebt meer dan je best gedaan Doon.
Je hebt het op de juiste manier aan gepakt en op de juiste manier met laatste mail naar haar afgesloten.
Dat als er wat is ze ten alle tijde met wat er dan ook is bij je mag aan kloppen en dat je er zult staan voor haar.

Maar wat moet dit een worsteling zijn voor je.
Ik zit al vurig soms reactie te geven in jouw topic dat ik dat mens en die akelige vriend van haar het liefst zo door mijn beeldbuis heen wil trekken.
Ik zou er echt slapeloze nachten van hebben en alleen maar denken hoe gaat het met het mupke.
Maar weet ook dat je daar op een gegeven moment een stap van achteruit moet zetten omdat je onmachtig bent met wat je al schrijft het was mijn kitten maar is nu de hare.
Maar O wat is dat moeilijk lieten mensen maar eens hun ware gezicht zien als ze het kitten voor koop komen bezichtigen.
Vaak zit je met intuïtie altijd goed maar sommige zijn geboren voor het toneel.

Net als wat Wil schrijft 9 van de 10 kitten kopers zijn goed bezig en ook heb je af en toe een rotte appel ertussen.
En inderdaad wat Wil schreef denk ik ook, de laatste drol was goed vanwege het verse vlees van de hamster ( arm beest) maar heeft het kleine mupke zeer zeker goed gedaan.
En ze zegt dat hij meer krijgt dat 39 gram brokjes maar of dat waar is daar twijfel ik aan.

Laten we maar het beste hopen met gekruiste vingers en hopen dat ze de wijsheid in pacht heeft om met jou contact op te nemen als er echt iets is.
En verder hoop ik voor het kleine meisje dat ze eten krijgt en vooral ook veel liefde.

Sterkte maar je hebt echt meer dan je best gedaan.!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 25 nov 2013, 20:50

Hoi An
had je nog wat van die kleine gehoord ?? of is het nu oke en gaat het goed? zou fijn wezen geeft jou weer een veel rustiger gevoel ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

doontje

Berichtdoor doontje » ma 25 nov 2013, 22:57

sinds woe niks meer gehoord. kan moeilijk geloven dat alles ineens in orde zou zijn, maar heb beslist om maar even niks meer te vragen.

ClioCleo
Contacteer:

Berichtdoor ClioCleo » di 26 nov 2013, 09:14

Wat een vreselijk verhaal.. dit lijkt me zo'n nachtmerrie!! We proberen altijd zo goed mogelijke baasjes uit te zoeken en dan krijg je dit... pfff.. Zou het kleintje het liefst gelijk op willen halen, maar dat kan natuurlijk niet.

Tot nu toe heb ik het nog niet meegemaakt, maar ben er soms wel bang voor.... Had je van te voren ook al wel wat twijfel, of totaal niet? Niet dat het wat uitmaakt.. maar ik heb soms wel eens twijfel bij sommige mensen, dan vraag ik me af, doorpakken of zeggen dat het niet doorgaat? Dat laatste heb ik een keer gedaan en mevrouw was not amused!! Achteraf dus een goede beslissing. Nu ook weer een dame die belangstelling toont, maar mijn gevoel is niet goed. Soms is dat heel lastig te beoordelen, want niet iedereen is spontaan, sociaal enz.. dat maakt ze niet gelijk foute of slechte baasjes...

Echt een lastige kwestie!!!

Sterkte in elk geval, ik hoop dat het goed komt!

Yaella

Berichtdoor Yaella » di 26 nov 2013, 13:28

Ik snap je beslissing dat je het even laat gaan anders wordt je zo gefrustreerd. En natuurlijk zit je gevoel goed dat het echt nu niet allemaal is op gelost. Maar hoop zo dat ze het fatsoen in haar lijf heeft om je toch nog iets te laten weten hoe het je kitten vergaat. Sterkte!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 26 nov 2013, 20:40

Hoi Hoi
aan de ene kant fijn An dat je niks meer hoort ,dat gaat het vaak wel goed en willen ze in 1 x wel je raar aannemen ,

Angelique volg en luister altijd naar je gevoel dan zit je 99% aan de goede kant ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 26 nov 2013, 23:47

Ik snap dat je graag had willen weten Joe het nu gaat maar ik vrees dat je nu niet meer kunt dan afwachten.
Groetjes Clem
Afbeelding

doontje

Berichtdoor doontje » za 14 dec 2013, 12:48

deze week toch nog maar eens een sms gestuurd om te vragen hoe het ging. Kreeg een kort smsje terug dat alles goed ging en dat ze geen last meer had van de darmpjes. eind goed al goed.

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 14 dec 2013, 13:51

Gelukkig en nu nog hopen dat ze daar een flink portie liefde krijgt.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 14 dec 2013, 18:47

Gelukkig dat ze in ieder geval nog gereageerd heeft.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”