Weer terug :)

13Daisy13
Contacteer:

Re: Weer terug :)

Berichtdoor 13Daisy13 » vr 13 dec 2013, 21:43

Jaaaaaaaa ben echt zooooo happy cheerleader_sm
Ze gaan het heel goed hebben, zoonlief vind het ook prachtig.

Ja de 4e inderdaad, iemand had ze gekocht, maar kwam er achter dat ze er niet tegen kon, ze hingen in de gordijnen waren onhandelbaar en sloopte alles ( naar haar mening ) en ze heeft het geen week getrokken, toen bij haar zusje gezet.
En op zoek naar een andere eigenaar, vriendin van me kwam er mee aan ze wist dat ik er 1 had gehad en zodoende.
Ik had direct interesse wat voor kleur het dan ook was, Sphynx is Sphynx hihi, tot mijn grote verbazing inderdaad een blauwe en een black smoke, dus de avond dat ik ging kijken ze ook direct mee genomen.
Was een beetje huiverig voor mijn Britse kater, vooral omdat hij niet gecastreerd is, de kittens overig wel.
Maar hij is z'n reuze goedzak en pikt werkelijk alles van de kleintjes, mijn kattin neemt ze alsof het haar eigen baby's zijn en leert ze dus ook echt alles en als ze even druk zijn dan moet ze zich er mee bemoeien.
Prachtig gewoon.

Helemaal in de wolken wub_sm

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 13 dec 2013, 22:26

Wat fijn allemaal. Die britten zijn ook plaatjes. Heerlijk, al dat kattengeluk!

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » vr 13 dec 2013, 22:45

Ach arme kleintjes, al zoveel huisjes gehad... Maar nu gelukkig een fijn huis met nieuwe vriendjes! En wat heerlijk dat ze zo goed met je britten gaan! Wat een genot zeg!
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » zo 15 dec 2013, 08:55

Gefeliciteerd met je 4 nieuwe vriendjes! Ze zien echt leuk uit... de britten ook! wub_sm
Groetjes Elize

Yaella

Berichtdoor Yaella » zo 15 dec 2013, 11:40

Wat fijn dat je bij de opvoeding geholpen wordt door je Brit. Hier heeft de oudste ook de twee kleintjes onder haar hoede genomen en mede op gevoed.
Maar ongelofelijk wat zijn sommige mensen toch dom. Jij niet hoor! Maar diegene die ze nam. Natuurlijk hangen ze in de gordijnen en slopen xe dingen op hun pad. Het zijn kittens. Baby's doen precies het zelfde klimmen wel eens waar niet in de gordijnen maar gedragen zich ook naar hun leeftijd en wat daarbij hoort.
Wat verwacht ze dan van twee baby kittens dat ze met mes en vork eten?
Ongelofelijk het heeft zo moeten lopen dat jij op hun pad kwam. Nu in veilige handen waar ze mogen genieten en ontdekken waar ieder kitten of kind recht op heeft omdat het kortweg heel normaal is. En met enige opvoeding en sturing zullen ook zij begrijpen bij het opgroeien dat, dat niet altijd kan of mag. Of ze luisteren is een tweede haha. Maar dat hoort erbij hoor. Dat is algemeen bekend dat katten graag in gordijnen hangen toch!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Sphynx”