Yoki

Aukje79

Re: Yoki

Berichtdoor Aukje79 » wo 12 feb 2014, 15:13

Hey Audrey,

Uit ervaring kan ik zeggen dat een kitten eigenlijk altijd wel goed gaat. Ik heb de laatste jaren mijn kattenbestand aardig uitgebreidt. Ben begonnen met 2 Noorse boskatten uit asiel. Toen ik groter ging wonen wilde ik er graag 1 bij. Heb toen een Noorse boskat kitten erbij genomen. Mijn twee oudste waren toen 10 en 11. Dat ging op zich wel goed maar de jongste wilde erg graag spelen en die oudjes niet. Heb er toen nog een kitten van 6 maanden bij genomen. Dat ging erg goed. De twee jongste spelen en de twee oudste slapen, hihi. Ook heb ik zeer regelmatig logeetjes en dat gaat ook altijd goed. Als ze maar de ruimte hebben en genoeg verstopplaatsen. Mijn 2 jongste noren zijn nu 2,5 en 3 en Yoki is 4 maanden. Dit gaat perfect. De noor van 2,5 heeft HCM. De oudste noor is 14 en zij slaapt het grootste gedeelte van de dag.
Ze hebben hier het hele huis tot hun beschikking en een vrij uitloop naar de afgeschermde tuin. Ruimte genoeg dus.
Ik zou je adviseren om een niet te oude kat erbij te nemen als je katten nog speels zijn. Als je katten niet heel speels meer zijn dan zou ik geen kitten nemen maar een wat oudere sociale kat. Of 2 kittens kan natuurlijk ook nog ;-).

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 13 feb 2014, 21:23

Hoi Hoi
het scheelt ook heel veel of je open dieren hebt (fokt) of dieren die geholpen zijn
Helemaal als je dan nog tortie's hebt die staan helemaal op hun strepen ,

Wij hebben echt genoeg ruimte ,ook buiten maar er is er hier altijd wel 1 die de boel probeerd te verstiren terwij er 4 jonge damens van 1 jaar lopen ,vind Paris toch wel dat ze af en toe als een Pittbull tekeer moet gaan ,

Super dat het bij jou zo goed gaat !!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Aukje79

Berichtdoor Aukje79 » do 13 feb 2014, 21:35

Mijn oudste kat is ook een tortie. Zij kan af en toe behoorlijk bitchie zijn, haha. De jonge mannen krijgen nog wel eens een afstraffing van haar. Maar er moet ook iemand de baas zijn toch. Het scheelt idd dat ze allemaal gecastreerd zijn. Geen opspelende hormonen. Maar het gaat eigenlijk altijd goed. Geen vechtpartijen gelukkig!!!

Terug naar “Sphynx”