Nieuw soort sphynx!

Yaella

Re: Nieuw soort sphynx!

Berichtdoor Yaella » za 15 feb 2014, 20:30

Wie weet. Alleen wel geduld hebben eer ze er zijn. Die van Wil heeft volgens mij 4.5 mnd geduurd en die van mij 3 mnd eer je ze thuis hebt. Dus grote bestelling goedkoper maar als ze , ze gelijk verstuurd duurt het misschien wel een half jaar tot jaar dat je ze hebt. Dus onder handel niet alleen over de prijs maar ook levertijd. Maar ze zijn echt zo mooi!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 15 feb 2014, 20:47

Weet je, eigenlijk wil ik misschien liever sparen dan onderhandelen over de prijs. Die dame maakt ze helemaal met de hand en als ik bedenk hoeveel uren daarin moeten zitten dan hoop ik toch ook dat zij er een redelijke boterham aan overhoudt.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 15 feb 2014, 20:59

Hoi Audrey
ben ik helemaal met je eens ,maar ,,,,ik bestel en moet gelijk betalen ,wat ik geen probleem vind Dan moet je er tig x achteraan en heeft ze iedere x een smoesje ,maar vraagt wel om nieuwe opdrachten ,haar armbandjes stuurt ze wel gelijk op ,
Ze had met beloofd dat die van Yaella voor de kerst er zou wezen ,

Dit wekt niet echt vertrouwen natuurlijk laat ze gewoon zeggen het duurt 3 maanden dan vind ik het oke ,als ze henm niet gestuurd had ,dan had ik die 120€ op kunnen hoesten toch .ga AUB geen grote bestelling doen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 15 feb 2014, 21:04

Zeker weer zo'n kunstenaar die wel goed is in kunst maar niet in plannen rolleyes1_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 15 feb 2014, 21:05

en niet eerlijk is ;(( maar ze maakt schitterende dingen ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » za 15 feb 2014, 23:15

Klinkt als eem ras echte ADHD'er: wel crea bea zijn maar vervolgens niks uit je handen krijgen! En omdat dat heel naar voelt maar smoesjes gaan bedenken zodat je het gevoel hebt dat je minder faalt. Ipv gewoon eerlijk te zijn en daarmee juist begrip te kweken bij de ander.

Maar goed... ADHD'ER en misses ongeduld als ik ben.. ik ga geen 120 euro of 240 overmaken en hopen dat ik met een jaar mijn poekies in huis heb ;-)

Faysterr

Berichtdoor Faysterr » za 15 feb 2014, 23:15

Hmm mijn telefoon heeft kuren... maar bij deze bedank ik jou voor je tip Wil ;-)

Yaella

Nieuw soort sphynx!

Berichtdoor Yaella » zo 16 feb 2014, 03:11

Juist Wil heeft gelijk.
Het resultaat mag er wezen en ze zal echt de nodige uren eraan kwijt zijn.
Maar zeg dan inderdaad 3 maanden. Een ieder heeft dan de keuze het wel of niet ervoor over te hebben.
En ik denk zelfs doordat Wil er continu achteraan gezeten heeft dat ik hem een maand eerder binnen heb gekregen. Anders had het zeker weten 4 maanden geduurd. Dus Wil je weet ik was heel geduldig.
Maar dankzij jouw pushen heb ik hem nu toch in huis. Dank je wel voor de bemiddeling daarin.

We moesten zelfs nog lachen.
Ze had tegen Wil gezegd twee 2.5 week geleden. Hij gaat nu op de post. Goed hij moet van ver komen dus trek het ruim over 3 weken zal hij er wel zijn.
Afijn twee weken verder nog geen pop en alsof het zo moet zijn zitten Wil en ik tegelijk afzonderlijk van elkaar op Facebook en op dat moment post Aanda diegene die ze maakt. Een foto op haar site in het nieuws overzicht waar mijn pip op staat. Tussen nog twee poppen. Ik herkende hem gelijk en reageer als commentaar. " ik zie mijn pop en hoop dat hij snel binnen zal komen. Er achteraan maar gezegd dat hij heel mooi was" want dacht straks post ze hem niet meer! Wil ziet dat dus ook en reageert onder mijn reactie" ik zie hem ook nu nog zien thuis te krijgen!!!! Haha.
Aanda snapte er niets van wie ik was gezien het via Wil ging en poste daar weer een reactie onder Welcome! Zij dacht ook wie is dat die dat schrijft.
Dus Wil en ik gingen er van uit dat de pop dus nog helemaal niet gepost was en dat ik vanaf dat moment maar weer mezelf instelde het duurt nog 3 weken eer hij er is. Een paar dagen later ging onverwachts de deurbel en was hij er toch al!!! Wat wij niet wisten is dat Aanda gewoon de eerder gemaakte foto van mijn pop later pas plaatste op Facebook.
Moest daar wel om lachen!

Maar goed nogmaals hij is prachtig en ben er heel blij mee.
Maar vindt wel dat ze het voor haar zelf ook moeilijk maakt gezien ze bestellingen aan blijft nemen.
Als je zegt levering 3 maanden zal de werkdruk voor haar ook minder zijn en de ergenis van klanten tenslotte ook. Gaat toch om een hoog bedrag en denk dat Wil bij haar pop echt wel gedacht zal hebben. Krijg ik uberhoud nog mijn pop geleverd. Want 4.5 maand was wel heel erg lang!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Sphynx”