weeral een teleurstelling rijker

doontje

weeral een teleurstelling rijker

Berichtdoor doontje » vr 04 apr 2014, 20:32

Voor wie het zich nog kan herinneren..... een poesje uit een nestje van juni vorig jaar. Dat poesje dat continu diarhee had, de hamster had opgegeten, 30 gram brokjes kreeg per dag en alles afbrak. Ik had een tijd geleden nog voorgesteld dat ik gerust eens met haar naar mijn da wou gaan en dat we dan de kosten zouden delen.... nooit meet wat gehoord.
Krijg ik vandaag een berichtje van iemand op fb 'dat ze me toevoegt omdat ik de fokker ben van dat herplaatspoesje''
blijkt dus dat die TR*T achter mijn rug om dat poesje herplaatst heeft want ze kon er niet meer voor zorgen, ze had geen tijd. GRRRRRRR
oh ja en vandaag heeft dat diarheekatje dus een mooie drol gelegd en uiteraard had ze geen woord gezegd over de problemen die dat katje zou hebben. en dan krokodillentranen omdat ze weg moest.
ik heb die TR*T gestuurd dat als ze een beetje respect voor me had gehad ze me iets had laten weten..... totaal niet geschikt voor het ras.

moest ik effe kwijt.

jzocchi

Re: weeral een teleurstelling rijker

Berichtdoor jzocchi » vr 04 apr 2014, 20:41

Dat kan ik me zeker nog herinneren! Inderdaad wist een tr....... Jammer hoe mensen je zo kunnen teleurstellen sad1_sm . Ik hoop dat die een betere baasje heeft gevonden.
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 04 apr 2014, 20:58

En of ik mij dat nog kan herinneren.
Ik zou hier ook helemaal ziek van zijn.
Hoop ook dat ze nu bij een echt gouden mandje terecht is gekomen.
Groetjes Clem
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » vr 04 apr 2014, 21:13

Nou erg veel slechter kan ze het niet meer treffen toch?
Wees maar blij dat ze daar weg is, maar ze had jou natuurlijk eerst moeten benaderen......kan me voorstellen dat je hier
akelig van bent.
Groetjes Gerry

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » vr 04 apr 2014, 21:19

Ik begrijp de mensen echt niet , het is toch de normaalste zaak van de wereld dat je de fokker contacteert als een kat weer weg moet ?

Dat is op zich al wel een goed teken van de nieuwe eigenaars dat ze jou gezocht hebben dan.
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » vr 04 apr 2014, 22:55

Nou gelukkig zit ze op een andere plek, fijn dat de nieuwe eigenaar contact met je opgenomen heeft een helemaal top dat de ontlasting weet goed is dry_sm
Om heel eerlijk te zijn zou ik ook niet alle fokkers van mijn katten laten weten als ik er 1 moet herplaatsen maar meer omdat ik ook echt niet verwacht dat het hun ook maar iets interesseert ohmy_sm Maar jou verhaal ligt dat iets anders.
Groetjes Elize

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » za 05 apr 2014, 00:55

wel fijn dat deze mensen contact met je hebben opgenomen .
Gelukkig komt dit katje goed terecht.
Ik herinner me maar al tegoed dit verhaal.
Ik vond dit zo erg voor je
Groetjes Hildeke

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » za 05 apr 2014, 19:04

Oh ja, die kan ik me ook nog herinneren hoor. Bah, wat ontzettend K voor je! En vooral onbegrijpelijk dat ze jou niet aanschrijft als ze het katje wil herplaatsen. Hoop heel hard op een gouden mandje!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 05 apr 2014, 19:39

Hoi An
ja kan het me nog goed herinneren ,wat een stom mens om zo de kleine weg te doen ,Ze vond het toen totaal niet nodig om jou advies op te volgen ;((

Fijn dat de nieuwe mensen je wel ingelicht hebben en dat je nu weet dat ze goed zit ,
laf he om zo het kitten over te doen zonder de diarree problemen te vermelden ;(( SUPER dat ze een goede drol gehad heeft ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Yaella

Berichtdoor Yaella » zo 06 apr 2014, 01:28

Nou en of ik het verhaal nog ken. Heel jammer dat het zo moet gaan en niet netjes. Maar wat ben ik blij dat ze haar toch herplaatst hebben. De redding voor dit kitten. Nieuwe baasjes nemen netjes contact met je op en menen het goed met haar en als bewijs een mooie drol. Eindelijk mag ze kitten zijn zonder angst dat ze iets om gooit en met normale maar zeker voldoende voeding. Ik ben kei blij dat dit meisje een tweede kans krijgt en daar weg is. En dit alles is toch zeer zeker ook een troost voor jou wetende dat je kitten nu eindelijk een warm gemeend liefdevol thuis heeft gekregen.
Is het toch nog goed gekomen met haar. Jippie!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Terug naar “Sphynx”