Gucci Al-Shobaki (Sophie)(tje)

Milan

Gucci Al-Shobaki (Sophie)(tje)

Berichtdoor Milan » vr 11 apr 2014, 15:46

Ook wij wilden toch weer een kameraadje voor Milan na al de gebeurtenissen met
Snape die absoluut niet met honden kon maar toch een heel fijn en rustig
huis heeft gevonden bij Audrey.We hebben inmiddels een poesje erbij,ze is 16 weken en komt bij Sam
vandaan,het is een Seal-tortie-point,wij hebben haar sophie(tje) genoemd.
Het gaat heel goed tussen Milan en de honden,ze lopen door de kamer en er word niet op elkaar gereageerd.
De katten spelen racespelletjes met elkaar en Milan slooft zich heel erg uit naar haar toe.
Ik hoop dat iedereen die met de toestanden te maken hebben gehad weer een goed en rustig gevoel hebben en kunnen genieten van hun lieverds!

Afbeelding

Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Gucci Al-Shobaki (Sophie)(tje)

Berichtdoor Wil » vr 11 apr 2014, 15:53

Hoi Hennie
O wat is ze super leuk!!!! volgens mij was dit het kitten waar een hoop op het forum verliefd op waren ;)
Onwijs veel plezier met deze meid ,maar zo te zien gaat dat zeker lukken

Wat zal Milo blij wezen een vriendje erbij ,,
Top he dat Sape nu helemaal zichzelf kan wezen en het zo goed doet

Geef die kleine meid een mega knuffel
wub_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 11 apr 2014, 16:09

Oh wat leuk dat je een kitten hebt en dan ook nog bij Sam vandaan.
Wat is ze al thuis bij je en ligt ze heerlijk te slapen bij Milan.
Geniet maar lekker van haar.
Groetjes Clem
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » vr 11 apr 2014, 16:28

happydance_sm happydance_sm happydance_sm happydance_sm

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » vr 11 apr 2014, 16:39

Ik hoop dat iedereen die met de toestanden te maken hebben gehad weer een goed en rustig gevoel hebben en kunnen genieten van hun lieverds!
Ik vind het heel fijn voor je dat je een nieuw vriendje hebt en ook dat Sirocco een goede thuis vond bij Audrey maar aan het gebeuren hou ik helaas een rotslecht gevoel aan over, ookal heeft Sirocco een goeie thuis en ookal kijk ik zelf uit naar de komst van een nieuw kitten. Sinds het gebeuren heb je mij niet één keer nog persoonlijk gesproken of je geexcuseerd voor het gebeuren dus nee, een goed gevoel zal ik nooit over houden aan het "wij hebben ons geld, trek er je plan mee" Het heeft mij veel verdriet bezorgd, omdat ik hem alweer zo snel moest afstaan (+ wat voor sommige mensen misschien bijkomstig is maar ook nog eens gratis... wij leven hier van één inkomen, dat lijkt allemaal heel simpel maar dat is het niet) Gelukkig heb ik 2 superventen in mijn leven die mij weer gelukkig pogen te maken door mij een nieuw ventje te schenken, en dat heb ik dan ook vooral aan die 2e te danken want mijn vriend had al zijn geld gestoken in Smeagle en zijn behandeling, crematie en Sirocco. Maar ik heb enorm veel verdriet gehad om het gebeuren, iets wat mensen zich door zo gewoon op een forum mee te lezen zich niet kunnen voorstellen denk ik.

Veel plezier met je nieuwe huisgenootje.
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » vr 11 apr 2014, 17:19

Sorry, mijn eerste gedachte was ook.. Dus je hebt wel geld voor een nieuwe kat, maar niet om Bonnie enigszins tegemoet te komen nadat je haar een doodsbange kat verkocht hebt. Je had op zijn minst de kosten kunnen delen. Dus ik deel Bonnie haar gevoel..
Afbeelding

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » vr 11 apr 2014, 17:51

Och Zenga, dat geld is nog bijkomstig... Alleen al het feit dat ze mij niet meer te woord wou staan en haar man op mij afstuurde met maar één korte boodschap "jij beloofde een goeie thuis, geef hem maar een goeie thuis. Je hebt de kat gekocht en voor ons is de zaak afgehandeld" Ook nadien heeft ze nooit nog een bericht gestuurd. Sterker nog, toen ik thuis kwam waren haar pbs uitgeschakeld en kon ik geen bericht naar haar sturen, ik heb dan sms gestuurd , dat kan je zo snel ni uitschakelen. Was het toeval of een doelbewuste block, dat weet ik niet maar op die moment voelde het heeeeeeel raar aan. Sirocco heeft zijn goeie thuis omdat IK zijn welzijn boven geld plaatste. En natuurlijk ben ik superblij dat hij een supergoeie thuis heeft maar dat neemt niet weg dat het simpelweg niet leuk is om een poes die je zelf een thuis wou geven te moeten laten doorverhuizen op zo'n korte tijd met alle miserie die er bij gepaard is geweest, zowel voor mezelf maar meer nog, voor Sirocco.
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » vr 11 apr 2014, 17:56

Daar heb je helemaal gelijk in en ik zou ook met een rotgevoel blijven zitten. Ze hadden op zijn minst wat interesse kunnen tonen in jullie en hoe het allemaal verder zou lopen. En dan zo'n slotzinnetje plaatsen is dan wel erg krom.

Maar ik vind als je, zoals je zelf al aangaf, van 1 inkomen rond moet komen en al veel kosten hebt gehad aan een zieke kat en je krijgt er dan dit ook nog bovenop, dat Milan dan toch ook wel enige verantwoording had mogen tonen naar jullie en Sirocco toe.

Gelukkig heeft Sirocco nu een gouden mandje gevonden, maar dat is niet dankzij de goede wil van Milan geweest.. Jammer!
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 11 apr 2014, 18:39

Hoi Hoi
meiden dit is mega rot situatie geweest ,er is een katje aangekocht wat verkocht is als een lief diertje .is ook bewezen dat hij bij Audrey kwam was hij ook zo op zijn plek,dat had ook zo geweest bij Hennie als die de honden niet had gehad ,,en ook bij Bonnie als ze geen honden had gehad daar was hij alleen van de lucht al bang,

Meestal met zulke dingen vallen er harde woorden over en weer ,mede door de situatie waar je plotseling in beland en de emotie die daar bij komt kijken ,
zeg je dingen of reageer je hoe je normaal niet zou reageren ,dan is het bijna altijd te laat om nog normaal met elkaar over de situatie te praten wat heel erg jammer is ,jullie hadden beide een goed doel voor ogen.

Dit is absoluut geen commentaar op jou of een aanval of ...noem maar op gewoon een zakelijk iets ,begrijp dit dus AUB niet verkeerd ,Je bent een topper ;)

Bonnie je wist dat je een diertje kocht wat geen normaal gedrag vertoonde ,wat je niet kon weten ,was dat Snape zelfs al doodsbenauwd was voor een honden lucht ,waardoor ook jij hem niet de rust kon geven waar je zo op gehoopt had en een giga gouden mand ,

Je bent een wereld meid zo bedoel ik het niet je bent een TOPPER!!!!! dankzij jou heeft Snape nu een gouden mand,
Ja het had super geweest als jullie dit samen hadden kunnen oplossen en beide de helft van het geld hadden kunnen delen ,
als er 1 x ruzie is is de kans zo klein op een goed gesprek dat is heel erg jammer.
Groetjes Wil
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 11 apr 2014, 18:49

Hoi Bonnie
zeker kan ik me voorstellen waar je doorheen gegaan bent dat is een hel geweest met Smeagel ,de wond is nog helemaal open ,
Dan Snape er nog achteraan 2 klappen in 1 x probeer dat maar eens te verwerken ,dat heeft tijd nodig

Wel geweldig dat je 2 van die kanjers in huis hebt die je een nieuw vriendje hebben gegeven ,ik hoop dat dat mannetje je weer een klein beetje plezier en geluk gaat geven en toch weer een glimlach op je gezicht gaat toveren ,nog 1 nachtje meid.
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”