Gucci Al-Shobaki (Sophie)(tje)

LeChuck

Re: Gucci Al-Shobaki (Sophie)(tje)

Berichtdoor LeChuck » zo 13 apr 2014, 16:20

Gefeliciteerd met Sophie, heerlijk om te zien dat ze zo goed met Milan gaat! En nu lekker genieten.

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » zo 13 apr 2014, 16:36

Gefeliciteerd met Sophie! Schatje hoor en leuke naam.
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

Milan

Berichtdoor Milan » ma 14 apr 2014, 09:21

Dank jullie wel.
Het is een lieverd maar het is een klein draakje,ze verzint van alles om te donderen,
is zeer ondernemend,ik moet haar goed in de gaten houden,zeker bij kabels maar daar word aan gewerkt om die weg te werken.
Hetis wel een koukleuntje dus mogen ze s,avonds mee naar bed en er liggen
kattenslaapzakjes zodat ze als ze wil zich warm kan houden als ze gaat slapen overdag.

g.w.

Berichtdoor g.w. » ma 14 apr 2014, 09:36

Wat fijn dat het zo goed gaat toppie_sm
Groetjes Gerry

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 14 apr 2014, 19:26

Ha Ha Hennie dat hoort ook he eten spelen en slapen en knuffelen natuurlijk Sophie is een tortie dus je hebt iets speciaals in huis gehaald ;) genieten he meid zo'n kleine draak in huis
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 14 apr 2014, 20:40

Heerlijk toch dat ze zo ondernemend is.
dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 17 apr 2014, 20:23

Hoi Hennie
hoe gaat het met die kleine meid en haar vriend ??
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Milan

Berichtdoor Milan » vr 18 apr 2014, 08:12

Wat gedrag aan gaat is het een clowntje en een boef,
en springen kan ze als de beste,ze springt vanaf de eettafel zo in je nek bij het keukenblok,
altijd weer schrikken als je het niet verwacht.
Ze zit heel graag op schoot maar rilt dan,lijk mij dat ze het dan koud hebt want als er dan een dekentje over gaat
is het na enkele minuten over.
Tussen de beestenbende gaat het ook goed,Milan is haar vriend,ze liggen s,avonds tegen elkaar aan maar overdag is het spelletje pakkertje wel erg geliefd.
Tussen de honden loopt ze gewoon tussen door,ze doet net of ze er niet zijn,is niet interessant voor haar,en andersom gelukkig ook niet,
we zitten s,avonds met zijn zessen in de bank,hahaha,geen plaats voor bezoek om te zitten laugh_sm
Ik heb wel een ontlasting probleempje met haar.
Het is geen spuitpoep maar vlaaiachtig,we zijn al bij de da geweest (hij heeft zelf ook 2 sphynxen)
had ontlasting meegenomen maar hij vond het niet super dun,maar na enkele uren is het wat stijver vind ik omdat het dan afgekoeld is.
Hij heeft haar temperatuur opgenomen en die was goed,ze is wel wat dun en woog begin van de week nog hetzelfde als dat ik haar ging halen,dat was 1600 gram,gisterenavond was ze 120 gram aangekomen gelukkig.
De da heeft Royal Canin Gastro Intestinal brokjes en natvoer mee gegeven en moet binnen een week verbetering zien.
Tot op heden is dit nog niet het geval,wel werkt het bij Milan,die staat er ook op nu,hij heeft een nette drol.
Dus is het volgende week niet over dan weer terug,en neem ik weer ontlasting mee.
Heb wel aan Audrey gevraagt hoe zij George heeft aangeleerd om carnibest te geven want misschien krijg ik dat advies?
Had het haar toen ze hier pas was al eens aangeboden maar dit is geen succes geweest.
Dus we kijken het nog een paar dagen aan.

Milan

Berichtdoor Milan » vr 18 apr 2014, 12:37

Wat gedrag aan gaat is het een clowntje en een boef,
en springen kan ze als de beste,ze springt vanaf de eettafel zo in je nek bij het keukenblok,
altijd weer schrikken als je het niet verwacht.
Ze zit heel graag op schoot maar rilt dan,lijk mij dat ze het dan koud hebt want als er dan een dekentje over gaat
is het na enkele minuten over.
Tussen de beestenbende gaat het ook goed,Milan is haar vriend,ze liggen s,avonds tegen elkaar aan maar overdag is het spelletje pakkertje wel erg geliefd.
Tussen de honden loopt ze gewoon tussen door,ze doet net of ze er niet zijn,is niet interessant voor haar,en andersom gelukkig ook niet,
we zitten s,avonds met zijn zessen in de bank,hahaha,geen plaats voor bezoek om te zitten laugh_sm
Ik heb wel een ontlasting probleempje met haar.
Het is geen spuitpoep maar vlaaiachtig,we zijn al bij de da geweest (hij heeft zelf ook 2 sphynxen)
had ontlasting meegenomen maar hij vond het niet super dun,maar na enkele uren is het wat stijver vind ik omdat het dan afgekoeld is.
Hij heeft haar temperatuur opgenomen en die was goed,ze is wel wat dun en woog begin van de week nog hetzelfde als dat ik haar ging halen,dat was 1600 gram,gisterenavond was ze 120 gram aangekomen gelukkig.
De da heeft Royal Canin Gastro Intestinal brokjes en natvoer mee gegeven en moet binnen een week verbetering zien.
Tot op heden is dit nog niet het geval,wel werkt het bij Milan,die staat er ook op nu,hij heeft een nette drol.
Dus is het volgende week niet over dan weer terug,en neem ik weer ontlasting mee.
Heb wel aan Audrey gevraagt hoe zij George heeft aangeleerd om carnibest te geven want misschien krijg ik dat advies?
Had het haar toen ze hier pas was al eens aangeboden maar dit is geen succes geweest.
Dus we kijken het nog een paar dagen aan.
Heb ook nog aan Peggy gevraagd of zei Milan kruiden had gegeven omdat zijn ontlasting netjes is nu,
maar bij hem is het goed geworden door de caracroc lam,maar ik durf niet te veel uit te testen nog bij haar,
ben bang dat ze dan echt aan de racekak gaat.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 18 apr 2014, 16:12

Heerlijk zo'n spring in het veld.
Dit is het echte genieten.
En inderdaad even aan kijken van de ontlasting.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”