slecht nieuws Ramses...

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: slecht nieuws Ramses...

Berichtdoor Wil » vr 16 mei 2014, 19:37

Hoi Ella
YESS dit is beter nieuws dan dat ik had gedacht ,ik hoop dat Ramses het goed gaat doen op de nieuwe medicijnen ,
wist je dat wij en nog meer mensen meegewerkt hebben aan het onderzoek voor de nieuwe medicijnen ;) (onze katten dan )

Ramses ziet er nog super uit lekker ventje ,
kan me voorstellen dat je aan een vriendje erbij denk ,het voelt alleen altijd zo dubbel ,
we duimen meid dat ze gaan helpen , dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

elle

Berichtdoor elle » ma 19 mei 2014, 19:16

Hoi,

Had hier niet meer op gereageerd maar wil dat nog wel graag doen.
Wil, ik had dat eigenlijk nooit verwacht , dat er uiteraard test cases zijn geweest om die nieuwe medicijnen te testen.
Ik wil jou en iedereen toch even heel erg hiervoor bedanken voor de medewerking aan deze onderzoeken.
Vind het toch grandioos dat jullie je er zo voor inzetten om die HCM en de rest zoveel mogelijk terug proberen te dringen
Chapeau voor een ieder !! dry_sm dry_sm dry_sm
Groetjes,
Elle

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 19 mei 2014, 19:25

Hoi Elle
Dit forum is er eigenlijk ook om het hele HCM gebeuren onder de mensen bekend te maken ,waar mensen op moeten letten alvoor een kitten te kopen ,nooit op aardige praatjes alleen af te gaan ,ook om meer openheid over de HCM te krijgen ,helaas loopt dat de laatste tijd heel erg terug

Zo is ook onze database ontstaan ,inderdaad hebben we hier een stel giga Toppers op het forum die ook altijd aan dit soort dingen meewerken ,
Ik hoop ook dat Ramses het er goed op gaat doen , dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Yaella

Berichtdoor Yaella » do 22 mei 2014, 16:59

De database is en blijft een geschenk uit de hemel. Voor het welzijn van de Sphynx. En zo gebruiks vriendelijk voor fokkers en de particulier. Super en vindt het een super gebaar! En hoop dat steeds meer mensen zich gaan aansluiten ook de mensen die niet fokken. Testen op Hcm en dat kenbaar maken is zo belangrijk. Hoop dat hij zo door groeit als dat hij nu doet. Iedere dag er 1 of 2 bij kunnen schrijven is winst voor de Sphynx. Wat dat betreft verdienen Clem en Wil een waar standbeeld. Want het werk wat ze hieraan hebben gehad en nog steeds is iedere dag weer consequent je ervoor in zetten. Dus dat verdiend echt een pluim en voor mij en meerdere fokkers een waar instrument om mee te werken. Toppers!
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » do 22 mei 2014, 19:48

Hoi Yaella
De mensen die niet fokken hebben vaak geen idee van de database ,dat is heel erg jammer juist die katten nakomelingen van ........ te kunnen volgen ,en zeker als er een positief getest word ,
We doen het nog steeds met alle plezier van de wereld ;)) Go Sphynx GO ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”