Nieuw op het forum dus even voorstellen

Nienke88

Nieuw op het forum dus even voorstellen

Berichtdoor Nienke88 » di 03 jun 2014, 16:30

Hallo iedereen,

Nadat ik al een aantal keer op het forum heb gekeken, toch besloten om lid te worden :-). Ik was bij andere forums wezen kijken, maar kwam op sommige niet heel erg aardige dingen tegen over sphynxen. Daar hoef ik hier niet bang voor te zijn, gok ik.. Nu dus even voorstellen.
Mijn naam is Nienke en inmiddels ben ik 25 jaar. Sinds begin januari woon ik samen met mijn vriend in een heerlijk appartement. Allebei dierenvrienden, dus er miste toch iets in huis (en de goudvis leek het probleem niet op te lossen). Op internet gekeken en informatie opgezocht en de sphynx sprak ons aan. In de buurt zat gelukkig een goede cattery die sphynxen fokt, dus een week later zijn we wezen 'aaien' en kijken. Jullie raden het al: tot over onze oren verliefd.
Na mijn afstuderen is het dan eindelijk zover, dan komen de mannen Bink en Diego bij ons wonen. Bink is een sphynx, seal mink en is op dit moment ruim 9 weken oud. Diego is een elfcat, waarschijnlijk creme (hij oogt nog steeds heel erg wit) en is inmiddels bijna 8 weken oud. Ik ga proberen om binnenkort foto's te plaatsen, dan kunnen jullie ook kennismaken met onze mooie mannen. Voor nu is het nog even wachten geblazen, en dat is zooooo moeilijk (zoals velen van jullie ongetwijfeld weten). Gelukkig krijgen we wel heel veel foto's via de what's app (heerlijk deze moderne tijd) en zijn we tussentijds ook welkom om even lekker met ze te knuffelen.

Na dit hele verhaal heb ik alvast een vraag (er zullen er ongetwijfeld nog veel meer volgen). Bij een aantal van jullie zag ik foto's met hele gave hoodies. Ik ben op internet aan het struinen geweest (voor als ze naar de dierenarts gaan en als ze naar buiten op het balkon gaan), maar kan nergens zulke mooie vinden. Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik deze kan kopen?
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Nienke

Audrey

Re: Nieuw op het forum dus even voorstellen

Berichtdoor Audrey » di 03 jun 2014, 16:37

Hallo Nienke welcome_sm

Jaaa, wachten is moeilijk. Maar wel goed dat jullie poezenkids niet te vroeg bij hun mama worden weggehaald.

De lichtblauwe en roze hoodies (zoals die George aanheeft op de avatar foto) lagen vorig jaar bij de Wibra: phpBB3/viewtopic.php?f=74&t=7558&hilit=wibra. Nu niet meer ben ik bang. Maar ze hebben daar om de zoveel tijd weer een stapel dierenspullen liggen dus er komt vast wel weer wat leuk nieuws binnenkort. Ps. niet aan je kat vertellen dat het eigenlijk hondentruitjes waren hoor ohmy_sm

Nienke88

Berichtdoor Nienke88 » di 03 jun 2014, 16:47

Oh dan moet ik dat dus in de gaten houden. Heel erg bedankt voor je snelle antwoord! dry_sm

g.w.

Berichtdoor g.w. » di 03 jun 2014, 18:22

welcome_sm .....en ooo dat wachten is zooooo moeilijk lol_sm .....intussen veel leesplezier hier en voorpret met
leuke dingen zoeken voor je poesebabies
Groetjes Gerry

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 03 jun 2014, 19:03

welcome_sm en heel veel plezier hier maar dat gaat zeker lukken na je verhaal te hebben gelezen .
Kan me ook voorstellen dat je het wachten lang vind ,dat is het ook al is maar 1 week ,jij nog 3 weken

geweldig dat je er gelijk 2 hebt genomen dat is voor de diertjes zo vreselijk fijn ,
ze hebben zoveel plezier samen ,
Connie maakt ook van die mooie truitjes ,ze staat hier op het forum
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 03 jun 2014, 20:48

Welkom op het forum Nienke.
Leuk dat er binnenkort twee kittens bij je komen wonen.
Misschien kun je een foto van ze plaatsen?
Er zijn meerdere mogelijkheden om aan leuke truitjes te komen.
Bij mij dragen de sphynxen geen kleding maar liggen lekker onder allerlei warme dekentjes.
Groetjes Clem
Afbeelding

Elin

Berichtdoor Elin » di 03 jun 2014, 21:17

Welkom op het forum!
Nog even geduld voor je kittens komen. Ik weet hoe het is, wij hebben onze Devon kittens 3 weken geleden gekregen na 8 weken wachten.
Maar het is het wachten waard! Zo gezellig!
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Ik heb twee Devon Rexen: Tijger en Gwynn!

Nienke88

Berichtdoor Nienke88 » di 03 jun 2014, 21:58

Bedankt iedereen voor het warme welkom!
Inmiddels heb ik wel een avatar (ik ben niet zo technisch, dus vriendlief moest eraan te pas komen). Nu alleen nog even ontdekken hoe ik foto's kan uploaden.
De mooie kater die jullie nu in ieder geval kunnen zien is Bink :-)..

Alle spullen voor de mannen zijn al in huis laugh_sm hahaha iets met geduld... heb ik niet...
Super grote krabpaal voor ze gekocht (vind ik dan, hij is groter dan ik ben), lekker veel mandjes en kleedjes en fleecedekentjes..
Speeltjes zijn er ook al in overvloed.. Kattenbak, drinkfontein, eetbakjes.. Eigenlijk alleen de mannen zelf ontbreken haha ohmy_sm

Iemand een hint hoe ik een foto kan plaatsen in een bericht? Ik ben alleen bekend met ' bestand toevoegen', en dat zie ik hier nergens staan..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » di 03 jun 2014, 22:08

Je kunt foto's uploaden naar bijvoorbeeld photobucket. com en dan de img link in je bericht kopiëren.
Groetjes Clem
Afbeelding

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » di 03 jun 2014, 22:13

Welkom! Spannend hoor . Wij zijn dol op foto's hoe meer hoe liever.
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

Terug naar “Sphynx”