Twee vrienden erbij.

Milan

Twee vrienden erbij.

Berichtdoor Milan » wo 09 jul 2014, 17:52

Sinds gisteren hebben we 2 herplaatsers erbij.
Ze stonden al een poosje op mp,ze zijn helemaal gezond maar hebben een klein probleempje.
Het zijn lieve en super leuke rakkers,ze heten Kai en Kyra.
Ze zijn in goed overleg met Peggy,de mevrouw en mij naar ons verhuisd,wel goede afspraken gemaakt dat als het fout zou lopen omdat ze geen honden gewend zijn en ik angst had dat ik hetzelfde trieste verhaal als Snape zou meemaken.
We zijn met hele goede afspraken gekomen en we zouden kijken of het lukt want ze moesten echt een nieuw huisje krijgen.
Het gaat boven verwachting helemaal goed,en heel snel.
Kai rende gisteren al na 10 minuten door de kamer en trekt zich nergens iets van aan.
Kyra is wat voorzichtiger maar zeker niet extreem angstig,ze gaat naar de bak,ze gaat eten en vanmiddag liep ze wat over de banken
om alles eens te bestuderen.
Milan is al dikke maatjes met Kai,Sophie bekijkt het nog even op afstand maar is zeer nieuwsgierig.
De honden kijken er alleen maar naar en vanmiddag lag Flow al naast Kai.
Ben super blij dat ik van Peggy te horen kreeg over hun,en ik ben haar dankbaar dat ze heeft geholpen via contact met de mevrouw dat ze hier nu wonen.
Dit is Kyra en is 3 jaar,
Afbeelding

Afbeelding

Dit is Kai en is 4 jaar

Afbeelding

Afbeelding

peggy72

Re: Twee vrienden erbij.

Berichtdoor peggy72 » wo 09 jul 2014, 17:57

Helemaal super Henny en ik ben ook heel blij dat Joyce zich helemaal kon vinden in haar contact met jou en
dat het gevoel van beide kanten zo goed is.

Ik wens je vanaf deze kant heel veel dolle pret met de nieuwkomertjes. en gezien alle mailtjes en foto's die
ik al voorbij heb zien komen denk ik dat het helemaal goed gaat komen love3_sm

Milan

Berichtdoor Milan » wo 09 jul 2014, 18:21

Helemaal super Henny en ik ben ook heel blij dat Joyce zich helemaal kon vinden in haar contact met jou en
dat het gevoel van beide kanten zo goed is.

Ik wens je vanaf deze kant heel veel dolle pret met de nieuwkomertjes. en gezien alle mailtjes en foto's die
ik al voorbij heb zien komen denk ik dat het helemaal goed gaat komen love3_sm

Nogmaals bedankt Peggy flowers_sm
het gaat zeker helemaal goed komen,ze zijn geweldig,
en het is dolle pret in huis,Kai rent keihard achter Sky aan,hahaha,
alleen moet ik soms even kijken of het nu Milan of Kai is,
maar als ik naar de staart kijkt zie ik het direct,Kai is echt kaal en Milan heeft wat haar op zijn staart.
Ze hebben wel allebei heel veel overeenkomsten wat gedrag aangaat,ze praten beide veel,zitten heel graag bij de mannen met hun stoppelbaard om even heerlijk te schuren,en constant je volgen,super leuk allemaal,ben er blij mee om voor hun te mogen zorgen!!

LeChuck

Berichtdoor LeChuck » wo 09 jul 2014, 18:37

Wat leuk nu 4 sphynxen in huis ! Heel veel geluk gewenst met je mooie stel!!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 09 jul 2014, 18:52

Wat super dat jij deze twee hebt genomen. Nu weten we in ieder geval zeker dat ze goed terecht zijn gekomen.
En wat heerlijk dat het al zo goed gaat.
Je bent een topper en Peggy ook. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » wo 09 jul 2014, 19:01

Proficiat met je nieuwe aanwinst.
Wow....meteen je Sphynxen aantal verdubbeld!!
Maar fijn dat ze een goede gezondheid hebben en zich al zo goed thuis voelen.
Kleine probleempjes zijn er om overwonnen te worden en deze twee geluksvogels hebben nu in ieder geval een gouden mandje.
Goed werk dames!!!!! toppie_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 09 jul 2014, 19:34

Hoi Hennie
GEFELICITEERD met je nieuwe kattenkinders YESSSSS super
wat super dat het gelijk al zo goed gaat en ook met de honden ,kan me voorstellen dat je daar toch heel bang voor bent geweest .
maar nu is de angst gelukkig ongegrond ;)onwijs veel plezier en geluk met ze dry_sm dry_sm dry_sm
Ha ha het virus had jou dus ook te pakken smile7_sm smile7_sm
Peggy super super!!!!!!
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Audrey

Berichtdoor Audrey » wo 09 jul 2014, 19:36

Zo dat is een grote blote bende bij jullie thuis laugh_sm laugh_sm laugh_sm Heerlijk heerlijk heerlijk wub_sm

Met Snape-je gaat alles prima hoor, je moet de groeten hebben. Hij rent en knuffelt en heeft het reuze druk met vanalles en nog wat. Met mooi weer mag hij op het balkon spelen, dat vindt hij heel spannend. Hij heeft al twee mieren gevangen!

Dus... heel fijn dat jullie grote blote familie zo goed gaat, en kleine Snape-je is ook helemaal op zijn blote pootjes terecht gekomen. Hij zit nu op schoot wub_sm

Milan

Berichtdoor Milan » do 10 jul 2014, 13:34

Bedankt allemaal!
Het gaat steeds beter met allemaal,Kyra loopt nu ook over de grond tussen de honden,zij had iets langer nodig om
al de rakkers te vertrouwen.
Ik had de eerste nacht Milan en Sophie toch nog maar mee naar bed genomen,zodat Kai en Kyra
op hun gemakje de boel konden gaan verkennen,de honden slapen altijd al boven naast me dus daar is geen verandering in gekomen.
Vannacht heb ik ze alle 4 in de kamer beneden gelaten omdat het onderling al zo goed ging overdag.
Het is prima gegaan,alles stond nog op zijn plaats,hahaha,terwijl ze toen wij naar bed gingen volop aan het rennen en spelen waren.
Kai staat al bij de deur als ik beneden komt,het is een grote kroelaap,en heeft altijd trek.
Ik heb ze direct over gezet op Rc sensible want daar staan de andere 2 ook op en dat gaat goed.
Dat is een succes,ze lusten het graag en ze zijn er niet van aan de dunne gegaan,en Kai krijgt ook natvoer van Almo,
Kai stort zich er bovenop,Kyra wilt geen natvoer tot nu toe,wel een gedroogd visje,dus nog even testen wat ze eventueel wel lust,misschien een gekookt visje.

Audrey,
ik ben vind het super dat Snape het zo goed doet bij je!!!Het is dan ook een knappe kerel,en super stoer dat hij mieren heeft gevangen lol_sm ,geef hem maar een lekkere knuffel,hij verdient het,en met jou goede zorg en liefde is ook hij op de juiste plaats gekomen gelukkig

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » do 10 jul 2014, 19:23

Dat is top nieuws!!!!
Dus van af nu is het alleen genieten wub_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Terug naar “Sphynx”