2 dames voor Ramses

elle

Re: 2 dames voor Ramses

Berichtdoor elle » ma 28 jul 2014, 12:43

Dank allemaal voor de mega tips ! dry_sm
Ik ben meteen het spelen in uitvoer gaan brengen toen ik thuis kwam.
En nou en of ! Na een aantal speeltjes uit te hebben geprobeerd was ze het liefst in de weer met een speelmuisje en rausde daarmee de hele kamer rond.
Zich niks aantrekkend van Ramses en Catoo
Ze zit en slaapt nu ook vaker bij ons op de bank maar bemoeit zich nog niet echt met de andere twee.
Af en toe neusie neusie maar ook nog steeds af en toe blazen. Ik begrijp er echt niks van.
Maar heb nu wel geleerd dat ze gewoon wat meer aandacht nodig heeft om uit haar schulp te komen.
Het is voor de rest zo'n lief meissie !
Het lijkt wel of ze het liefst bij mij zit of alleen ligt, dan dat ze met de anderen speelt of slaapt.
Wel raar hoor want ze was voor onze tijd met z'n tienen en stond bekend als super sociaal en lief.
Dat is ze ook, maar meer naar mensen toe dan naar de katten ...

We blijven haar nu stimuleren en spelen en hopen toch nog een keer te zien dat ze samen met Ramses en Catoo gaat spelen en slapen want ik vind dat stapelen zo leuk om te zien op jullie foto's !
wordt vervolgt laugh_sm
Groetjes,
Elle

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » ma 28 jul 2014, 13:26

Het feit dat je nu al positieve dingen ziet vind ik al een grote winst.
Dat betekend in ieder geval dat je goed bezig bent en dat ze daar ook goed op reageert, zonder al te veel extra stress.
En neusje aan neusje zitten met wat blazen......het durft in ieder geval al zo dicht tot elkaar te komen!!!!
Mij lijkt het dan dat de interesse er best is.
Dit is puur nog nieuwigheid en aftasten als je het mij vraagt.
En ze komt uit een mogelijk overvol kattengezin, wat haar een beetje timide en voorzichtig heeft gemaakt in het contact naar andere katten toe.
Maar ze lijkt me zeker niet een eenling.
Wat ook goed is, is dat ze jou aanwezigheid opzoekt....dat spreekt vertrouwen uit en behoefte aan sociaal contact met jou.
Of het uiteindelijk tot het drievoudig stapelen zal leiden is nu nog lastig te voorspellen, wat ik hieruit opmaak is dat je gewoon een kat hebt die wat extra tijd en begeleiding nodig heeft om zich vrij te kunnen bewegen in haar nieuwe huis maar ze vind het prima dat jij die begeleiding verzorgt.
Ik zou zeggen gewoon zo verder gaan en hoe meer dingen vanzelfsprekend gaan hoe meer je kan uit bereiden.
Top......dit is gewoon mooi nieuws.
Ik blijf het volgen!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 28 jul 2014, 18:28

Hoi Ella
SUPER SUPER dat klinkt geweldig ,het wil niet zeggen als ze met hun 10 nen zitten dat ze ook gek met de andere katten was ,we hebben hier ook Sphynxen die hun eigen weg gaan ;) en die mega bij elkaar plakken.

wat leuk dat je gelijk resultaat gezien hebt dry_sm dry_sm en wie weet .......gaan ze dat spelen eerdaags wel met z'n 3 en doen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 28 jul 2014, 20:52

Wat fijn dat ze al wat meer los komt en lekker heeft gespeeld.
Met veel geduld komt het vast wel goed met haar.
Groetjes Clem
Afbeelding

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » ma 28 jul 2014, 21:45

Lelie is de zus zoals je weet en zij heeft hier destijds ook wel wat tijd nodig gehad,
maar zit nu prima in de groep.ze wou altijd boven liggen en na een een hele tijd
ging ze steeds meer beneden vertoeven en nu is mevrouwtje hier lekker in haar velletje
Groetjes Hildeke

marisser

Berichtdoor marisser » di 29 jul 2014, 08:30

Hoi hoi wat ik al zij Lola is ook op der zelf en dat is er naar ons toe echt wel uit,
maar Timmy mist nu echt een maatje sins Karel weg is.
Lola laat het nu af en toe toe om te knuffelen met Timmy maar het liefst ligt zij boven en Timmy beneden.
Toen Karel er nog was lagen ze echt altijd met zijn drieën nu echt miet meer.
Dat zegt maar hoe het telkens weer veranderd.

Terug naar “Sphynx”