Het is al eventjes geleden...

Nienke88

Het is al eventjes geleden...

Berichtdoor Nienke88 » wo 23 jul 2014, 14:53

Hoi iedereen,

Enige tijd geleden heb ik een verhaal geplaatst dat Bink en Diego bij ons zouden komen wonen. Sinds 27 juni wonen ze bij ons! Schandalig dat ik nu pas iets laat weten, maar het is nogal druk geweest bij ons de afgelopen tijd. Dus nu even een update en ik hoop van de week foto's te kunnen plaatsen van onze leuke mannen!

Ze doen het echt super. Zijn twee hele verschillende karaktertjes, en dat maakt ze allebei zo ontzettend leuk :-). Mijn vriend en ik kunnen ze nu al niet meer missen. Bink is nouja.. echt een bink! Is inmiddels bijna 4 maanden oud en weegt 1,8 kilo. Houdt alles in de gaten en moet alles weten. Als er een la of deur open gaat, zit Bink er in. Regelmatig horen we dan ook een hele zielige mauw ergens vandaan komen, dan hebben we even gemist dat 'ie ergens in is gaan zitten. Zo zat ie laatst in de wokpan. Af en toe zijn we hem ook kwijt. Laatst waren we hem met z'n vieren aan het zoeken (twee vrienden ook), nergens te vinden, en opeens loopt ie zo tussen onze benen door. Snapte er niets van. Daarnaast praat hij ook erg graag, als ik eten voor hem maak of als hij denkt dat ie eten krijgt. Als ik naar een andere kamer ben en vergeten ben om dit te melden aan hem. Echt heel grappig en zo super lief, een enorme knuffelkont. Ondeugend is hij natuurlijk ook; druiven en kersen zijn niet veilig voor hem en helaas de bank ook niet. Gelukkig is dat maar materiaal laugh_sm

Diego is echt heel anders. Hij is twee weken jonger, maar weegt ook 1,8 kilo. Heeft echt een heel andere bouw, is dan ook een elfcat dus het is niet verwonderlijk dat hij er anders uit ziet haha. In het begin was hij nogal onzeker en snel onder de indruk van dingen. Wel heel aanhankelijk, maar een beetje afwachtend. Helemaal niet erg! Nu ze ruim 3 weken bij ons zijn is hij best wel veranderd. Het is echt een ondeugd, jammer is alleen dat hij standaard ontzettend aandoenlijk kijkt, dus ik kan niet streng zijn of hem iets verbieden (bij Bink kan ik het trouwens ook niet, zal wel aan mij liggen denk ik)... Diego is iets minder heldhaftig dan Bink, maar kan ook met het leeftijdsverschil te maken hebben, dat weet ik niet. We hebben een krabpaal (een vierkante) van 185 cm hoog en Bink zat al vrij rap bovenin, Diego deed daar iets langer over. Die heeft heel rustig iedere verdieping eerst voorzichtig uitgeprobeerd. Inmiddels zit hij ook op de paal, ben net een trotse mama haha! Af en toe een probleem met eraf komen, maar dan helpen we een handje. Het lukt vanzelf. Daarnaast is Diego gek op touwtjes, kabels en dat soort dingen. Vandaar dat ik nu met smart zit te wachten op mijn nieuwe oplader voor m'n iPhone, die was blijkbaar ook erg leuk...

Afgelopen vrijdag zijn ze bij de dierenarts geweest, voor hun tweede inenting. De eerste enting hebben ze pas met 11/12 weken gehad, dit was met dode entstof. Wij hebben nu de levende boost er achteraan gegeven. Ook even helemaal laten checken en ze zijn de APK met vlag en wimpel doorgekomen! Dierenarts vond ze erg leuk (zij de dierenarts iets minder), vooral Diego want een elfcat had ie nog niet in het echt gezien. Ze hadden het er toevallig die middag wel over gehad in de praktijk, dus dat was helemaal leuk.

Ik ga proberen om zo snel mogelijk een paar foto's te plaatsen van onze monsters! Ze zijn zo leuk en lief, dat wil ik jullie niet ontzeggen laugh_sm en ik zal proberen om het forum weer bij te houden haha. De rust is inmiddels een beetje terug dus dat moet lukken!

Groetjes van mij wink3_sm

Raaf
Contacteer:

Re: Het is al eventjes geleden...

Berichtdoor Raaf » wo 23 jul 2014, 16:11

Proficiat met je kanjers en fijn dat ze het al zo goed doen.
Natúúrlijk willen we dat graag zelf beoordelen, dus kom maar op met de foto's!!!!!
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 23 jul 2014, 19:46

Leuk dat je weer even een update gegeven hebt.
Zo te lezen zijn jullie tot over de oren verliefd.
Ik kijk uit naar foto's van het stel.
Groetjes Clem
Afbeelding

Elin

Berichtdoor Elin » wo 23 jul 2014, 20:05

Leuk verhaal! Ik ben benieuwd naar verdere avonturen van de mannen. En natuurlijk naar foto's!
Ik heb twee Devon Rexen: Tijger en Gwynn!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 23 jul 2014, 20:21

Hoi Hoi
kijk dit is nog eens SUPER genieten van je baby katten kinders ;) je denk dat je weet hoe leuk ze zijn he ,maar hoe speciaal en geweldig besef je pas als je ze in huis hebt ,
Leuk dat ze het al zo naar hun zin hebben ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Nienke88

Berichtdoor Nienke88 » wo 30 jul 2014, 09:55

Oke ik ga het proberen met de foto's. Als jullie ze niet zien, dan hoor ik het graag...

Afbeelding
Lekker samen slapen

Afbeelding
Voor het eerst samen op de krabtoren (185 cm hoog, ik was apetrots)

Afbeelding
Diego, ons Elfje wub_sm

Afbeelding
Diego in z'n trui, hij heeft een plekje op z'n voorpoot waar hij op zuigt en dat was open. Dus zo maar even opgelost

Afbeelding
Bink lekker aan het slapen wub_sm

Afbeelding
Bink vindt de Playstation van Mark lekker warm ohmy_sm

Nou ik hoop dat het gelukt is en dat jullie van de foto's kunnen genieten. Zo niet, dan hoor ik het!

Yaella

Berichtdoor Yaella » wo 30 jul 2014, 11:19

Wat een knappe binken en zie echt aan hun toetjes dat het nap katten zijn. Prachtig! Echt mooie kopies
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Nienke88

Berichtdoor Nienke88 » wo 30 jul 2014, 11:39

Haha dat heb je goed gezien! Klopt idd dry_sm

Tania
Contacteer:

Berichtdoor Tania » wo 30 jul 2014, 17:32

Wat zijn ze mooi!! Ik zou Bink zo komen stelen ohmy_sm

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » wo 30 jul 2014, 17:52

Wat een heerlijk duo!!!!
Dit zijn de foto's die we graag zien. wub_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Terug naar “Sphynx”