verdriet

riddle

Re: verdriet

Berichtdoor riddle » vr 26 sep 2014, 22:36

Allereerst mijn oprechte medeleven, het verdriet om een dier kan even groot zijn als dat om een mens, daar hoef je mij niet van te overtuigen.
Een nieuw katje is misschien wel een goed idee, maar hou er rekening mee dat Tonto ook door een rouwperiode heen moet. Ik zou minstens 3 maanden wachten, zodat hij de gelegenheid krijgt om het verlies wat te verwerken.En waarom zou een herplaatser van zijn eigen leeftijd of iets jonger niet lukken? Zolang je alle tijd neemt voor een behoorlijke introductie kan dat helemaal goed komen.
Veel sterkte hoor, er komt wel een vriendje op je pad.
Ann

Yaella

Berichtdoor Yaella » za 27 sep 2014, 13:32

Wat vreselijk verdrietig krijg tranen in mijn ogen als ik je lees en de foto zie.
De DCM is je goed uit gelegd en dat is vreselijk om mee te moeten maken. Heb het ook twee keer mee gemaakt met mijn fretten dan die overleden zijn aan DCM.
Ieder verlies is moeilijk maar deze strijd is zo hard.
En natuurlijk is het niet raar. Jou allesies is alles wat je hebt. Je kind je maatje je klankbord en vreugde.
Dat hij weg valt is dan niet te beschrijven wat voor'm gat dat slaat.
Voor Tonto en jou beide moeilijk. Ik wens je heel veel sterkte om dit verlies te verwerken. Maar troost is Giro heeft rust geen pijn meer en rent boven op de regenboog met vriendjes. Daarbij zal hij altijd bij je zijn. In gedachten en hart. Sterkte meis
Wie nooit op de proef wordt gesteld, proeft nooit van het goede.

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 27 sep 2014, 20:48

Hoi Ien
hoe gaat tie meis ,al een klein beetje over de schrik heen ?en met Tonto ? is hij nog aan het zoeken ,
dikke knuff ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

inba

Berichtdoor inba » zo 28 sep 2014, 11:15

Fijn al jullie reacties te lezen.
Ja Wil, ik ben over de grootste schrik heen, nog wel verdrietig, ik mis mijn manneke natuurlijk, het lijkt zo leeg in huis. Iedere keer als de tranen hoog zitten bedenk ik dat ik Girootje veel pijn heb bespaard en dat hij zelf niet anders gewild had.
Tonto vraagt veel aandacht met mieuwen, mauwen, rusteloos rondlopen. Ik denk nu toch dat ik eerdaags een kameraadje voor hem zoek. Geen herplaatser, Tonto is heer en meester in huis, dat zou hem te veel stres geven.
Hij heeft een goeiig karakter. Eigenlijk was Giro meestal de kattekop. Langs Tonto wandelen en snel even een tikkie geven, of voordat hij kon zien wat er op tafel lag zijn pootje al omhoog: valt er niets op de grond te meppen?
Een klein nakie zou voor Tonto waarschijnlijk weer rust geven en het gevoel dat hij niet meer alleen is. Het maakt mij ook niet uit of het kleintje een foutje heeft. Showen heb ik nooit gedaan, als hier een nieuw huisgenootje komt wonen is het uitsluitend voor liefde en gezelschap, zowel voor Tonto als voor mij.

marisser

Berichtdoor marisser » zo 28 sep 2014, 11:36

Balen zeg dat het met tonto nog steeds niet goed gaat.
Ik weet er zelf alles van hier waren ze ook niet meer compleet toen Karel weg viel.
ik heb nu de zoon van Karel er bij en dat gaat gelukkig weer goed!!
veel geluk bij het zoeken naar een nieuw kind en snap dat je zegt dat het voor tonto beter is een kitten.
wat ik al zij jij kunt je kanjer het beste!!

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 28 sep 2014, 19:48

Hoi Ien
kan ik me goed voorstellen ,denk dat een kitten ook de meeste kans van slagen heeft ,
Zeker als het je te veel word denk eraan dat je het mega goed gedaan hebt ,je hebt voor Giro gekozen ,
Nu heb je zelf kunnen zien dat hij vredig overgegaan is ,dat moet ook een goed gevoel geven al ben je niet blij ,
Meid we denken aan je en gooi er uit als het je hoog zit we zijn er,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”