We proudly present ....

*bonnie*

We proudly present ....

Berichtdoor *bonnie* » vr 10 okt 2014, 00:22

love3_sm Soekie love3_sm

Morgen woont Soekie 2 weken bij ons.
We hadden afgelopen zomer beslist dat er een 2e sphynxje zou bijkomen en in eerste instantie wilden we er graag een kitten bijnemen, liefst een donkerdere kleur zoals blauw of zwart (hoewel mijn vriend een voorkeur had voor blauw)
Ik stond eventueel ook open voor een senior herplaatser omdat we ook een senior HTK in huis hebben.
En op een dag, eigenlijk geheel onverwacht kregen wij de vraag of Soekie misschien iets voor ons was.
Hij kwam echt zo op ons pad zoals men soms al eens zegt dus uitgebreid met die mensen gesproken en overlegd en het klonk als een ideale match, het leek wel een copy van onze Dobby qua gedrag. Dus al vrij snel besloten om eens te gaan kennismaken, maar geheel vrijblijvend, ik zou hem op die moment niet mee naar huis nemen.
De klik was er onmiddellijk, hij kwam uit zichzelf naar me toe, kwam bij me zitten spinnen en likjes geven.
Die mensen schrokken zelf dat hij onmiddellijk zo uit zichzelf gedag kwam zeggen en waren blij om te zien dat dat tussen ons al goed zat. Ik ben er enkele uren aanwezig geweest om hem goed te observeren maar het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht. We hebben dan besloten om hem enkele dagen later op te halen , ik zou dan onderweg naar huis gelijk bij mijn dierenarts stoppen voor een uitgebreid onderzoek en om de nodige dingen zoals o.a. chip, fiv/felv test e.d. in orde te brengen.
Wij zijn zijn 3e baasjes en dat terwijl hij slechts 1 jaar en 3 maanden oud is (6 maanden ouder als Dobby dus)
Zijn vorige baasjes waren heel ontroerd en de nodige tranen zijn gevloeid tijdens het afscheid.
Maar we hebben een goed contact en ze zijn erg blij om te zien dat hij het hier zo goed doet, dat geeft hun een gerust gevoel dat ze de juiste keuze gemaakt hebben.
Op 3 dagen tijd hadden we gans de groep gekoppeld (dag 1 kon hijzelf bekomen, dag 2 kennismaking met Dobby en dag 3, de HTK's erbij) Mijn 2 HTK's die laten alles langs zich gebeuren dus daar had ik al geen schrik voor, maar ik wist natuurlijk niet hoe Soekie en Dobby zouden reageren. Van Soekie was bekend dat hij nogal hevig was in zijn spel maar aangezien dat Dobby dat ook is hadden we zoiets van, OK onze HTK's die zijn het al gewend en voor Dobby is het misschien fijn dat hij een echte speelkameraad van eigen kaliber heeft. De eerste dagen werd hij even overrompeld door Soekie want hij was natuurlijk niet gewend om zelf zo besprongen te worden als dat hij Sheba soms besprong maar ondertussen is het echt alsof hij hier al maanden woont. Ze zijn echt zo geweldig leuk samen en Soekie op zich is een makkelijk en lief ventje.

Soekie is zonder twijfel een blijvertje en hopelijk kunnen we heel veel jaren van ons leuke groepje genieten. Met 4 katten is de bende compleet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ramses

Re: We proudly present ....

Berichtdoor Ramses » vr 10 okt 2014, 07:11

ach wat is hij mooi proficiat wub_sm wub_sm
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 10 okt 2014, 08:54

Hoi Bonnie
wat geweldig wat een schatje ;) wat een zalige kop heeft hij ,kan me voorstellen dat je hier gelijk verliefd op bent geworden ,
Triest he als je hoort dat deze jonge jongen al aan zijn 3 de huis bezig is ,maar zo te horen zit hij bij jou klasse op zijn plek en heeft al vrienden gemaakt ;) wat zal hij gelukkig wezen ,en jullie uiteraard ook ;)

ook heel speciaal dat hij gelijk bij jou is komen zitten ,dan is de klik echt super geweest ,onwijs veel plezier en geluk metdeze mooie jongen ,maar dat gaat zeker lukken dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Loezz

Berichtdoor Loezz » vr 10 okt 2014, 09:18

Wat een knapperd!

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » vr 10 okt 2014, 09:26

Heel veel geluk met deze prachtige jongen .
Je kan niet anders dan verliefd worden op zo'n lekker snoetje , Soekie is echt superschattig.
Groetjes Hildeke

marisser

Berichtdoor marisser » vr 10 okt 2014, 11:17

Geweldig wat een kanjer love2_sm
Geniet van ze!!

kelly

Berichtdoor kelly » vr 10 okt 2014, 14:04

Wat een kanjer

Liannec1987

Berichtdoor Liannec1987 » vr 10 okt 2014, 17:48

Geweldig om te zien. De foto dat ze beide voor het raam zitten is echt een mooi sfeerplaatje. Heb jij er een handdoek liggen of een vensterbank kussen? Zou die voor hier ook graag aanschaffen maar weet niet waar ze te krijgen.
Afbeelding

*bonnie*

Berichtdoor *bonnie* » vr 10 okt 2014, 18:08

Geweldig om te zien. De foto dat ze beide voor het raam zitten is echt een mooi sfeerplaatje. Heb jij er een handdoek liggen of een vensterbank kussen? Zou die voor hier ook graag aanschaffen maar weet niet waar ze te krijgen.
Ik heb overal van die kussentjes uit de Action liggen, die kosten echt niks en ik koop er regelmatig eens een paar nieuwe.
Afbeelding

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » vr 10 okt 2014, 18:25

Zo zie je maar......je fantaseert er op los wat kleur en persoonlijke wensen betreft en opeens dient zich iemand aan die niks van dat alles heeft of is............maar waar je onmogelijk "nee "tegen kan zeggen..... dat is zo een bijzonder moment dat ik onlangs ook weer mocht beleven met mijn Paul.
Soms moet het gewoon zo gaan en is het misschien wel voorbestemd.

Zo te zien is de introductie super gegaan en horen er nu inderdaad vier katten bij "de familie " toppie_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Terug naar “Sphynx”