Dan ineens gaat t hard...

jannekeB

Dan ineens gaat t hard...

Berichtdoor jannekeB » ma 13 okt 2014, 08:31

Na ongeveer t hele forum hier doorgelezen te hebben, wat bezoekjes en een tijdje heen en weer mailen met Wil ( nog bedankt, was hopelijk n fijne afleiding tijdens tvwachten op de baby's), is er nu opeens snel een lief poesje op ons pad gekomen. hoe kritisch je ook bent en hoe terughoudend je van tevoren ook bent..volgens mij maakt de sphynx zélf gewoon de keuze..poeslief zag ons binnen komen, mijn 11 jarige (autistische) zoon ging zitten, poes kroop in z'n nek en is er het hele bezoek niet meer vandaan gekomen..zoonlief heeft nog nooit zo lang rustig gezeten...hoe bedoel je megaklik..
Nu komt er dus volgende week gezinsuitbreiding, ik moet nog wel even aan de bak hier, het huis is wel peuterproof ( alles wat stuk kan hoger dan 1.20m), maar das volgens mij nog heel wat anders dan sphynxproof ;-)
Vandaag fijn web-shoppen voor krabton enz. Kattenbak (peewee) al gescoord. Verder gaan we klimplankjes op de muur maken, dan maken we op de wandkast ( groot en stevig) een fijn kattenplekje. Dan nog etensbakjes nodig (tips?). Dekentjes en speeltjes hebben we voorlopig genoeg ( snap trouwens niet waarom ik voor peuterlief altijd speelgoed heb gekocht in de speelgoedwinkel, ze loopt al t hele weekend met zo'n hengel rond).
Helaas was er geen broertje of zusje beschikbaar, ze komt dus eerst alleen...we gaan hard op zoek naar n vriendje, want hoewel de karakteromschrijving van de sphynx op minstens 75% van mijn gezin van toepassing is, we zijn geen poezen..
Verder vandaag de dierenarts waar we bekend zijn ( voor onze ratjes) bellen om te vragen of ze verstand hebben van sphynxen..tips over wat ik dan t beste kan vragen?
Hoor graag nog verdere tips over waar ik hier in huis op moet letten, wat is leuk voor ze, wat slopen ze geheid ( ik heb geen planten, want gene groene vingers...) enz enz..
Oja, ik ga zo proberen foto te plaatsen van ons nieuwe vriendinnetje :-)

Raaf
Contacteer:

Re: Dan ineens gaat t hard...

Berichtdoor Raaf » ma 13 okt 2014, 09:05

Wauw, wat een geweldig verhaal Janneke.
Om helemaal blij van te worden.
Van harte proficiat met jullie nieuwe familielid en veel plezier met het shoppen.
Maar zo te lezen gaan beide helemaal goed komen!! toppie_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

jannekeB

Berichtdoor jannekeB » ma 13 okt 2014, 09:37

Afbeelding

shushi

Berichtdoor shushi » ma 13 okt 2014, 10:31

Oooooh heerlijk...!!! Genieten!

Wij mogen over twee weken onze kanjer ophalen... Ook zooooo'n zin in! En ik zie het al gebeuren dat we na een tijdje misschien wel voor een tweede (herplaatser) gaan. Ik gok namelijk zomaar dat we na een aantal weken helemaal verzot op het ras zijn!

Veel plezier!
'...the purrrfect love!'

Loezz

Berichtdoor Loezz » ma 13 okt 2014, 12:22

wat gaaf!!! geniet van het shoppen....:)

Liannec1987

Berichtdoor Liannec1987 » ma 13 okt 2014, 18:23

Ooh wat een prachtig katje! Echt geweldig dat je zoon er ook zo rustig van wordt. Leuk he, shoppen en alles Sphynx-proof maken. Geniet alvast van de voorpret.
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 13 okt 2014, 18:42

Hoi Janneke
GEWELDIG he hoe het gelopen is ,jou kleine meid heeft je zoon uitgezocht wub_sm dat is zo vreselijk speciaal ,
ik wens jullie onwijs veel plezier liefde en gezelligheid met deze mooie meid !!! maar zeker weten dat dit gaat lukken Gezellig he weer zo'n kleine krummel erbij ,Slaapt ze ook bij je zoon ?vast wel ohmy_sm ohmy_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

jannekeB

Berichtdoor jannekeB » ma 13 okt 2014, 19:36

Hey sjushi, das ook al lekker snel, leuk!
Ja hè Wil, echt geweldig enne, ben bang dat ik dat niet tegen kan houden ohmy_sm ("ze is zo warm mama, wat een fijn kacheltje")
Vandaag al t breekbaars in n grote doos op zolder gezet, maar denk dat ze vast nog wel wat zal vinden om te slopen hihi.
Nog eventjes love3_sm

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 13 okt 2014, 19:49

Wat ontzettend leuk dat dit mooie kleine sphynx meisje bij jullie komt wonen.
Echt bijzonder om te lezen hoe ze jullie zoon uitgekozen heeft.
Volgens mij ben je al goed bezig met de voorbereidingen op haar komst.
Ze is een schatje om te zien.
Groetjes Clem
Afbeelding

jzocchi

Berichtdoor jzocchi » ma 13 okt 2014, 21:20

Wat een lief koppie! Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.
Groetjes,
Jolanda, Max, Balou en Catootje

Terug naar “Sphynx”