kennisgemaakt en.... verliefd!

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: kennisgemaakt en.... verliefd!

Berichtdoor Clemmetje » za 25 okt 2014, 07:19

Hij heeft echt een heerlijk bekkie.
Groetjes Clem
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » za 25 okt 2014, 14:44

Ohh wat leuk! Dexter is echt een schatje om te zien! wub_sm

Lieve

Berichtdoor Lieve » za 25 okt 2014, 17:54

Oohhh poeppiedoeppiesnoeppie!! wub_sm
Volgens mij zou ik de hele tijd als een schaapje achter hem aanlopen en verliefd zwijmelen als ik m in t echt zou zien, wat een lekker dinkie!!
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 25 okt 2014, 20:16

GEWELDIG he die foto's en moet je dat bekkie zien als hij staat te schreeuwen ,wedde dat Dexter jou roept ohmy_sm ohmy_sm heerlijk he als je zoveel foto's krijgt ,je groeit dan zo met ze mee en ze zijn dan al zo eigen als je ze weer ziet ,nog effie's ben je al op de helft ;))
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Dexter

Berichtdoor Dexter » za 25 okt 2014, 21:44

Ja zeker Wil, heel erg leuk die foto's!
Nou...wachten duurt wel lang hoor! Nog 8 weken! Maar morgen ga ik weer even kijken, samen met mijn moeder. Ben benieuwd wat zij er van vindt, ze kent het ras helemaal niet en was in eerste instantie een beetje geschrokken van die bloterikjes! Maar na het zien van al die foto's begint ze al te wennen!
groetjes, Maaike

nisha's wonderland
Contacteer:

Berichtdoor nisha's wonderland » za 25 okt 2014, 23:06

allereerst proficiat met jullie nieuwe kitten!!

heb wel een vraagje, klinkt mij een beetje raar dus vandaar de vraag. zijn beiden katjes dezelfde kleur? aangezien je zegt "dan weet ik welke de mijne word"?
zelfs toen ik niet fokte wilde ik toch graag zelf kiezen welk kitten ik wilde....
Afbeelding

Dexter

Berichtdoor Dexter » zo 26 okt 2014, 10:42

Hallo Nisha,
Toen ik contact kreeg met Niels en Ingrid waren er al 2 andere mensen die een optie hadden en die hadden nog geen keuze gemaakt. Ik ben dus vorige week naar het nestje gaan kijken zonder te weten welk kitten de onze zou worden. We wilden ook eerst een indruk krijgen van waar ze vandaan kwamen, hoe ze eruit zagen en of er een klik zou zijn. We wilden uiteraard wel een goed gevoel hebben. Bij het zien van het nestje vonden we ze allen net zo lief en er was er een die er voor ons uitsprong en dat was Dexter. En dat is hem dus ook geworden doordat degene met de eerste keuze een ander kitten heeft gekozen.
groetjes, Maaike

nisha's wonderland
Contacteer:

Berichtdoor nisha's wonderland » zo 26 okt 2014, 10:51

Hallo Nisha,
Toen ik contact kreeg met Niels en Ingrid waren er al 2 andere mensen die een optie hadden en die hadden nog geen keuze gemaakt. Ik ben dus vorige week naar het nestje gaan kijken zonder te weten welk kitten de onze zou worden. We wilden ook eerst een indruk krijgen van waar ze vandaan kwamen, hoe ze eruit zagen en of er een klik zou zijn. We wilden uiteraard wel een goed gevoel hebben. Bij het zien van het nestje vonden we ze allen net zo lief en er was er een die er voor ons uitsprong en dat was Dexter. En dat is hem dus ook geworden doordat degene met de eerste keuze een ander kitten heeft gekozen.
bij mij nemen ze een optie op een bepaald kitten, niet eerst afwachten tot ze met hen kennis maken zelf... opties worden te snel afgezegd dus laat ik dit ook niet toe. bij sphynxen ligt dit wel anders want het ras is veel bekender.

dat je natuurlijk eerst wilt zien naar de cattery is logisch, en dat je wilt weten of ze sociaal opgroeien.
maar die klik... oke met de fokker zelf maar uit ervaring weet ik ook dat kittens zich vaak anders gedragen hier dan bij hun nieuwe eigenaars. je hebt altijd katten die in groep anders zijn dan in een kleine groep he
Afbeelding

Dexter

Berichtdoor Dexter » zo 26 okt 2014, 11:04

Wij hebben geen verstand van de aanpak van cattery's. En dat zal ongetwijfeld bij elke cattery weer anders zijn...
Wij zijn in ieder geval blij met de manier zoals het bij ons gegaan is en hebben daar een goed gevoel over.
Uiteraard snappen wij dat je nog moeilijk kunt spreken over een klik met een kitten zeker als ze nog zo jong zijn en dat hun gedrag straks heel anders kan zijn...
Straks ga ik er weer even heen, ze zijn alweer een weekje ouder en vast weer heel anders!
groetjes, Maaike

nisha's wonderland
Contacteer:

Berichtdoor nisha's wonderland » zo 26 okt 2014, 11:19

inderdaad is overal anders... vandaar ook mijn vraag!
en super dat jullie toch het kitten hebben wat jullie eigenlijk wilden!
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”