Dobbie is er!

jannekeB

Re: Dobbie is er!

Berichtdoor jannekeB » za 29 nov 2014, 22:10

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na een tijdje radiostilte (druk op kindergebied) Even een paar lieve foto's als update..Dobbie is inmiddels helemaal lid van ons gezin..en oh wat een gezelligheid..ze vindt t erg gezellig om met de kinderen te spelen en s avonds heerlijk bij mij of mn man ( ze wisselt om t half uur ofzo) weg te kruipen..
Sinterklaas vindt ze ook gezellig, is voor ons nu inpakken voor gevorderden..Dobbie rent al naar de tafel als ze t inpakpapier ziet, ze neemt plaats op t kado en kan dan lekker gaan spelen met t papier..Ik weet niet hoeveel rollen plakband al verloren zijn gegaan aan Dobbie's enthousiasme ook hihi..
We hebben wel soms t idee dat ze een vriendje mist..ze krijgt mega veel aandacht, maar we zijn geen poezen. We zijn dus op zoek naar n herplaatser, liefst van rond n jaar of ouder en nog lekker speels..Ik vind dat wel moeilijk, hoe weet je nou of t klikt? Nou ja, zo wel weer even genoeg geüpdate..

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 30 nov 2014, 23:54

Leuk dat ze het zo naar haar zin heeft en jullie allemaal zo van haar genieten.
En nog leuker dat ze een vriendje krijgt.
Groetjes Clem
Afbeelding

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » ma 01 dec 2014, 00:12

Wat een heerlijke kat/kind foto's wub_sm
Zo te zien heeft Dobbie alles en iedereen al goed om de kleine teentjes kunnen winden.

Leuk dat jullie op zoek gaan naar een vriendje of vriendinnetje.
En ja......de klik.......dat is het meest spannende denk ik van elke kat die er bij komt
Meestal gaat het bij jonge dieren de introductie wel makkelijker dan bij volwassen dieren, maar uitzonderingen op de regel blijf je altijd houden.
Heel veel succes met je zoektocht, maar super dat je voor een herplaatser wilt gaan.
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 01 dec 2014, 21:10

Hoi Janneke ,zet anders even in een nieuw topic dat je een herplaatser zo dry_sm dry_sm ekt ,hier tussen valt dat niet op ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”