Onverwachts kerstkado: Pickles

Liannec1987

Re: Onverwachts kerstkado: Pickles

Berichtdoor Liannec1987 » zo 28 dec 2014, 12:42

Haha Maris, dat belooft merry_sm Maar leuk zeg een zwangere Sphynx, wie weet is er wel een kitten dat je TE leuk vind om te laten gaan. Voor Valentino houdt ik het nu gewoon nog even rustig. Maarja wie weet over een jaar ofzo dat er een 2e bloterik bijkomt. Ik vind het heerlijk.

Hihi ja Wil, gisteren mijn zus en zwager ook helemaal om. Zo leuk! En mijn kleine nichtje vond het ook prachtig. Pickles vond het ook wel gezellig zo een klein mensje die aandacht aan hem gaf.
Afbeelding

Liannec1987

Berichtdoor Liannec1987 » ma 29 dec 2014, 01:15

o.... suprised_sm Pickles en Valentino staan bijna met de neuzen tegen elkaar, een beetje te snuffelen. Zonder gebrom of ander geluid, zonder dikke staart of hoge ruggetjes. wacko_sm Had ik niet verwacht zo snel! Aangezien Vaaltje nogal eens een mepper kan zijn...Maar jeej ik sta er versteld van....en nu liggen ze saampjes vrij dicht bij elkaar op de bank (dat kon een paar dagen geleden ECHT niet haha). En ze hebben samen op de kattentoren gespeeld. Joh ik sta echt versteld van die 2. Zo fijn love3_sm

Pickles begint ook meer speelser te worden en ik denk ook steeds meer zichzelf, want hij heeft nu de kleine nepkerstboompjes ontdekt. Tot nu toe bleef alle kerstmeuk onaangeroerd. Maar hij begint er lol in te krijgen om ergens tegenaan te meppen. Hij gaat al wat meer op onderzoek uit, maar hij kan af en toe nog behoorlijk klagelijk mauwen. Ik denk dat hij Joris zoekt. Maar het is al wat verbeterd. Hij kan behoorlijk onrustig doen als hij net wakker is. Hij slaapt ook best veel. Maar hij is al wat bijgetrokken en de klik met Valentino gaat er straks ook 100% zijn, daar ben ik van overtuigt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze kon ik jullie ook niet onthouden. Vaaltje heeft een nieuwe Yogamat merry_sm (kartonnetjes voor het inpakken van kerstsuprise)

Afbeelding
Afbeelding

Loezz

Berichtdoor Loezz » ma 29 dec 2014, 08:23

❤️❤️❤️❤️

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » ma 29 dec 2014, 20:40

Hoi Lianne
Vaaltje zijn nieuwe Yogamat is SUPER hoe hij er bij zit ook GEWELDIG ,geen greintje schaamte gevoel ;)

Heerlijk dat het zo goed gaat tussen die 2 mannen ,dubbel genieten is dat he aandacht vinden ze ook het fijnste wat er is en dat krijgt hij ook van de visite ,,

Hoe gaat het met je enkel ??
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

marisser

Berichtdoor marisser » ma 29 dec 2014, 21:04

Geniet van ze vaaltje die heerlijk zig nergens voor schaamt,
En pickles die echt relaxt is zo te zien.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » ma 29 dec 2014, 21:41

Wat super dat ze al samen gespeeld hebben en al best dichtbij elkaar slapen.
Die foto van Vaaltje in Yoga stand is geweldig. dry_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

jannekeB

Berichtdoor jannekeB » ma 29 dec 2014, 23:07

Ik vind t zo'n fantastische combi, die 2 rooien..kan me voorstellen dat je telkens gelukzalig om je heen kijkt naar je haarbal en nakie! ( en kan je alweer n beetje huppelen?)

Liannec1987

Berichtdoor Liannec1987 » di 30 dec 2014, 15:38

Haha ja Vaaltje is zo een komiche kat af en toe. Heerlijk om beide katjes zo relaxed te zien. Ze zaten vanmiddag lekker samen naar buiten te staren
Afbeelding

poeh met mijn enkel en voet gaat het nog niet zo best. Kan er gelukkig alweer een klein beetje op steunen, maar hij ziet echt geheel bon en blauw en is erg dik. Morgen naar de huisarts om te kijken wat er nu precies aan de hand is.
Afbeelding

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » di 30 dec 2014, 18:54

Zo zeg......dat ziet er veelbelovend uit!!!!!
Wat is dat toch met die haarballen?????
Dat kan al zitten te snauwen en te miepen als de een maar even verkeerd naar de ander kijkt..... eek_sm
Komt er zo een zeemlapje binnen wandelen dan is het pais en vree.........

Maar het levert té leuke foto's op hoor, gun het je van harte en ga die van mij niet inruilen toppie_sm

En inderdaad dat yogamatje...........
Maar zo schaamteloos is Valentino dan toch weer niet hoor dames.........er staat héél subtiel en kuis een voorpootje voor "de inkijk " merry_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » di 30 dec 2014, 19:27

Hoi Lianne
super he ;)) probeer te koelen anders of dat wat helpt voor je enkel ,het zal wel een poos gaan duren voor dat weer oke is , dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Sphynx”