Onverwachts kerstkado: Pickles

Liannec1987

Re: Onverwachts kerstkado: Pickles

Berichtdoor Liannec1987 » di 30 dec 2014, 21:03

Ja koelen wordt zeker ook wel gedaan maar morgen ochend maar eerst eens kijken wat de huisarts zegt.

Haha Nou Raaf, Phoez kan ook heel erg nonchalant zijn hoor
Afbeelding

Pickeltje is ook weer lekker in bad geweest en zijn oortjes schoongemaakt. Weer helemaal fris en fruitig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » di 30 dec 2014, 22:03

[quoteMaar zo schaamteloos is Valentino dan toch weer niet hoor dames.........er staat héél subtiel en kuis een voorpootje voor "de inkijk " merry_sm][/quote]

merry_sm merry_sm geweldig Raaf

het is inderdaad een super foto.....en dat ze het al zo goed samen kunnen vinden......fantastisch toppie_sm
Groetjes Gerry

Pickles

Berichtdoor Pickles » wo 31 dec 2014, 10:02

Zo, ik ben weer lekker bijgelezen. Geniet van je verhaaltjes, geniet van het feit dat het allemaal zo goed gaat. Want het was toch wel best spannend voor mij. Eerst gaan ze weg naar Isolde, dan ga ik ze bezoeken, bekijkt Joris me nog niet, hij kende me niet eens meer, toen dacht ik ineens huh moet ik daarvoor zoveel verdriet hebben, overlopers ohmy_sm
Maar zo zijn ze hé en gelukkig maar eigenlijk, dan heb ik er echt volledig vrede mee.

De rit met Pickles naar het huisje van Lianne was idd een marteling, we hebben een 3 uur durende serenade gekregen music_sm
Mijn man kon het niet echt op prijs stellen help_sm

Komt helemaal goed met die 2, ze passen van kleur idd goed samen, Pickles is ook rood/wit, zou er mss net zo uitzien met haar als Valentino.
Ja hij gaat helemaal zichzelf worden, ik heb je gewaarschuwd ivm je opsmuk in huis, Pickles houdt ervan alles op de grond te gooien, gelukkig heb jij geen bijtgrage honden, hier ging alles op de grond en werd het dan opgegeten van de honden. Mijn hondjes zijn nu erg veranderd, de jachtdrang in huis is weg, ze doen weer wat een hond behoord te doen, eten en slapen en af en toe wat waken maar geen gejaag meer en geen zenuwachtig gedoe in huis, we werden er echt gek van en ook vooral Joris had er erg veel last van.

Eind goed al goed en super voor mij dat ik mijn 2 bengels nog kan volgen, eentje in Friesland en eentje in Zeeland. Het blijven ten slotte toch nog altijd wat je kindertjes.
Maar ik ben dankbaar, erg dankbaar voor de kansen die ik krijg, kansen om ze een gouden mandje te bezorgen.
Het is voor ons echt een rotjaar geweest, in oktober hebben we dan als highlight onze lieve mama/schoonmama/oma moeten afgeven na een bittere strijd.
Hopen op een beter jaar dan maar, de afsluiter, mijn kattenkindjes in een goed huisje, was alvast een positief iets. toppie_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 31 dec 2014, 20:51

Hoi Pickle
heerlijk he om te zien dat jou katten kind het super doet ;)) moet je toch een fijn gevoel geven .dubbel gevoel eigenlijk,net of je nooit wat betekend hebt voor ze ,

Je ziet dat je er mega goed aan gedaan hebt ,hun blij jullie blij en de rust in huis is natuurlijk mega belangrijk,vaak denken wij dat we de enige zijn die goed voor ze zin ,in ieder geval de beste,onze schoot het is die ze willen ,nou niks is minder waar ,

fijn dat jullie een naar jaar af kunnen sluiten ,zet hem op volgend jaar dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 31 dec 2014, 21:01

Het moet zeker fijn zijn te zien dat het goed met je kattenkinders gaat als je ze hebt moeten herplaatsen.
Hopelijk wordt het komende jaar voor jullie een beter jaar.
Fijn dat Pickles het zo goed blijft doen en ook Vaaltje verdient een compliment.
Groetjes Clem
Afbeelding

Raaf
Contacteer:

Berichtdoor Raaf » wo 31 dec 2014, 22:19

Heerlijk figuur heeft/is die Valentino.....
Inderdaad, hij durft tóch voor de full monty te gaan merry_sm
Geen wonder dat beide mannen het zo goed kunnen vinden!!! merry_sm merry_sm merry_sm
CATHOUSE-ART; EEN UNIEK PORTRET VAN JE HUIS/DIER/WILDLIFE.
http://www.cathouse-art.nl/

Liannec1987

Berichtdoor Liannec1987 » do 01 jan 2015, 19:59

merry_sm merry_sm merry_sm aaaahahhaa RAAAF merry_sm merry_sm merry_sm Ja het is een maffe die Valentino wink3_sm

Lindsay, ik hoop ook dat je een beter jaar tegemoed gaat, maar zo te horen moet dat goedkomen met de rust die is wedergekeerd in je huis.
Afbeelding

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » vr 02 jan 2015, 11:26

Wat fijn om te lezen dat het hier zo goed gaat! Blij ook dat het uiteindelijk voor Pickles echt de beste keuze bleek om te herplaatsen, dat moet verzachtend werken.

Liannec1987

Berichtdoor Liannec1987 » ma 05 jan 2015, 14:20

Dat denk ik ook :) En het gaat steeds beter hier. Alhoewel van de week even een terugval tussen Vaaltje en Pickles, Vaal heeft hem flink gekrabt. Gelukkig maar oppervlakkige schrammetjes, maar ze hadden even flink ruzie. Maar nu is het allemaal weer dik in orde. Zeker toen zojuist het pakket van Gropet binnen kwam merry_sm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De voerbox is weer gevuld........maar voor hoe lang merry_sm
Afbeelding

Vaaltje wordt ook langzaam overgezet op de carocroc cat, hopelijk verdwijnt zijn stinkpoep dan ook in mooie poepjes. Ik heb het nu gemngd met zijn oude brokkies en hij vind ze reuzelekker de nieuwe!

ohja ook nog een gratis zakje snoepjes erbij gekregen, bedankt Gropet!!
Afbeelding

heidifleur
Contacteer:

Berichtdoor heidifleur » ma 05 jan 2015, 14:39

Heerlijk al snoebelen van de kist ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
thenakedlove.be
Groetjes
Heidi

www.thenakedlove.be

Terug naar “Sphynx”